خرید از سایت های خارجی برای بسیاری از افراد محال به نظر می رسد چرا که بسیاری از این افراد از روش های مختلف پرداخت بین المللی مانند پی پال، وسترن یونیون، ویزا کارت، مستر کارت و ... آگاهی ندارند. اما در این مقاله مثل همیشه تراپی روشی را به نام کارت پیش پرداخت را به شما معرفی می کند تا بتوانید با استفاده از آن بدون داشتن حساب بانکی از هرجایی که می خواهید خرید انجام دهید.

بر اساس آماری که وجود دارد تنها چیزی حدود 40 میلیون نفر در امریکا حساب بانکی ندارند. در بسیاری از موارد داشتن سابقه مالی بد مانع از این می شود که شما بتوانید از مزایای حساب بانکی استفاده کنید. و در باقی موارد نیز بالا بودن کارمزد هایی که بانک از شما دریافت می کند و طولانی شدن روند انجام درخواست شما، شما را به این فکر می اندازد تا از یک روش جایگزین استفاده کنید. استفاده از کارت پیش پرداخت می تواند راه حل خوبی برای شما باشد.

کارت پیش پرداخت چیست؟

همان طور که از اسم این نوع کارت مشخص است، شما برای استفاده از ان باید پیش پرداختی بپردازید. به این معنا که شما با مبلغی که در ابتدا می پردازید کارت خود را شارژ کرده و سپس می توانید از آن استفاده کنید.

کارت پیش پرداخت چگونه کار می کند؟

این نوع کارت شبیه به یک حساب بانکی و یا کارت ATM است. شما می توانید پول مورد نظر خود را به این کارت اضافه کنید و سپس هر کجا که خواستید از آن استفاده نمایید. این پول توسط کارت اعتباری ویزا کارت و مستر کارت قابل استفاده است.

کارت پیش پرداخت

شارژ کارت پیش پرداخت چگونه انجام می شود؟

وسترن یونیون :

با استفاده از این روش شما می توان کارت خود را به هر مقداری که می خواهید شارژ نمایید.

انتقال کارت به کارت :

کارت پیش پرداخت این امکان را به شما می دهد تا از طریق همین کارت به دوستان و آشنایان خود پول بدهید. پس فقط کافی است یکی از دوستان شما این کارت را داشته باشد! (به همین دلیل است که این نوع کارت در بین دانشجویان و دانش آموزان از محبوبیت زیادی برخوردار است.)

شارژ کارت پیش پرداخت با استفاده از تراپی :

اگر شما به هر دلیلی نمی توانید از یکی از روش های بالا استفاده کنید بهتر است که این کار را به یکی از متخصصان ما بسپارید. در این حالت می توانید در خواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید و سپس با پرداخت به ما در کمتر از 2 ساعت کاری از کارت خود استفاده کنید.

تماس با ما

کارت پیش پرداخت

مزایای استفاده از کارت پیش پرداخت چیست؟

این کارت نسبت به سایر انواع کارت های اعتبارای مزیت های بیشتری دارد. یکی از مهمترین مزیت های این نوع کارت این است که شما هر پرداختی را می توانید با آن ها انجام دهید. زمانی که شما شارژ این کارت را انجام می دهید نیازی نیست که منتظر بمانید تا پول به کارت ریخته شود، خیلی سریع می توانید برداشت را انجام دهید.

با استفاده از این کارت شما قادر خواهید بود که قبض های خود را پرداخت نمایید. با استفاده از این نوع کارت شما می توانید وام های خود را به صورت ماهیانه پرداخت نمایید. بنابراین با استفاده از این کارت شما می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید بدون این که کارمزدی پرداخت نمایید. سایر مزایای این نوع کارت عبارت است از :

عدم نیاز به سابقه خوب مالی و اعتباری

چون این نوع کارت شبیه به سایر کارت های بانکی نیست، شما می توانید بدون این که نگران زیاد خرج کردن باشید، به همان اندازه ای که می توانید خرج نمایید.

از آنجایی که شما به همان اندازه ای که دارید خرج می کنید، نیازی به پرداخت سود و بهره به بانک نیست.

 

همراهان عزیز اگر در رابطه با استفاده از کارت پیش پرداخت سوالی داشتید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 24 مهر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    N ۰۹ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر یعنی با این کارتها به راحتی میتونیم در فروشگاه خرید کنیم و کارت بکشیم یا مثلا با این کارتها و با استفاده از اپلیکیشن ها میشه سیمکارتمون رو شارژ کنیم؟

فرم ارسال نظرات کاربر