داوطلبان ادامه تحصیل در خارج از کشور باید بدانند که تسلط به یکی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ... با توجه به کشور مقصد و سیستم آموزشی آن ها الزامی است و لازم است که در آزمون مربوطه شرکت کنند و مدرک مورد نظر را کسب نمایند تا به دانشگاه مورد نظرشان ارائه دهند. در مقالات قبلی شما را با چند نوع آزمون بین المللی آشنا کرده ایم؛ از جمله TFL، تافل، آزمون DSH و ... . در این مقاله نیز مطالبی را در مورد آزمون TestDaf برای شما ذکر کرده ایم. به منظور آشنایی هر چه بیشتر با آزمون بین المللی TestDaf با تراپی همراه شوید.

 TestDaf چیست؟

آزمون TestDaf ، یک آزمون استاندارد زبان آلمانی است برای دانشجویان بین المللی که قصد دارند در کشور آلمان ادامه تحصیل دهند. مدرک آزمون بین المللی TestDaf تاریخ انقضا ندارد و برای مدت زمان نامحدود معتبر خواهد بود. این مدرک بین المللی زبان آلمانی توسط تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزشی سطح بالای آلمانی شناخته شده و دارای اعتبار می باشد.

TestDaf

فرمت آزمون بین المللی TestDaf چگونه است؟

تمامی عناوین و تسک های آزمون TestDaf مرتبط است با فیلدهای اصلی دانشگا ها؛ و این آزمون نیز شامل چهار مهارت است.

مهارت اول : درک مطلب ریدینگ (به مدت 60 دقیقه)

در این بخش از آزمون شما باید نشان دهید که مطالب ذکر شده در ریدینگ را به خوبی متوجه شده اید و مفهوم آن را درک کرده اید.

مهارت دوم : اصطلاحات رایتینگ (به مدت 60 دقیقه)

در این بخش از آزمون TestDaf نیز شما باید نشان دهید که از توانایی کافی برای نوشتن متن با عنوان مشخص شده و با رعایت اصول نوشتاری و ساختار صحیح برخوردار هستید.

مهارت سوم : آزمون لیسنینگ (به مدت 40 دقیقه)

در بخش لیسنینگ آزمون TestDaf شما باید توانایی های خود را از لحاظ شنیداری نشان دهید و ثابت کنید که از قدرت درک مطالب شنیداری نیز برخودار هستید. آزمون لیسنینگ TestDaf ، شامل سه بخش می باشد.

مهارت چهارم  : آزمون شفاهی (به مدت 30 دقیقه)

در بخش آزمون شفاهی TestDaf شما می بایست نشان دهید که توانایی برقراری ارتباط با دیگران در قسمت های مختلف در محیط دانشگاه را دارید و بر اساس نیازهای خود قادر به مطرح کردن سوالاتتان می باشید.

سیستم نمره دهی آزمون TestDaf به چه صورت است؟

توجه داشته باشید که هر بخش از آزمون TestDaf به صورت جداگانه نمره دهی می شود و هر بخش در سه سطح مختلف نمره دهی می شود، که عبارتند از سطح 3، سطح4  و سطح 5 .

  • سطح 3 : پاسخ صحیح به 70 تا 80 درصد سوالات آزمون و با B2 مشخص می شود.
  • سطح 4 :  پاسخ صحیح به 80 تا 90 درصد سوالات آزمون و با B2/C1 مشخص می شود.
  • سطح 5 : پاسخ صحیح به 90 تا 100 درصد سوالات آزمون و با C1 مشخص می شود.

به این ترتیب نتیجه ی آزمون TestDaf شما مشخص می شود.

TestDaf

آیا می توان در آزمون TestDaf مجددا شرکت کرد؟

داوطلبان زیادی هستند که پس از شرکت در آزمون نتیجه ی دلخواهی کسب نکرده اند و مایلند که مجددا در آزمون شرکت کنند. این افراد دغدغه خاطرشان این است که آیا می توان مجددا در آزمون TestDaf شرکت کرد و نتیجه ی بهتری کسب کرد؟ برای پاسخ به این افراد باید بگوئیم خبر خوب این است که شما می توانید به دفعات در این آزمون شرکت کنید. آزمون TestDaf چند نوبت در سال برگزار می شود و شما هر بار می توانید با ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون، مجددا برای کسب نمره ی بهتر در آزمون TestDaf شرکت کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون TestDaf توسط تراپی 

دوستان همیشه همراه تراپی ، در صورتی که قصد دارید برای ادامه تحصیل به کشور آلمان سفر کنید و به مدرک TestDaf  نیاز دارید اما برای ثبت نام در آزمون TestDaf  و پرداخت هزینه آن با مشکل مواجه شده اید، اصلا نگران نباشید. شما می توانید با خیال راحت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون TestDaf را به ما بسپارید. کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید. همکاران ما در تیم تراپی درخواست شما را بررسی نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهند داد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 29 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر