هنگامی که محصول خود را در خارج از بازار فیزیکی و در دنیای آنلاین قرار می دهید، در حقیقت شرایطی را فراهم کرده اید که می توانید بارها و بارها از آن محصول سود به دست آورید. یعنی به معنای واقعی کلمه شما در یک بازار آنلاین به صورت فعال، حتی زمانی که خواب هستید، در حال فعالیت خواهید بود و محصول شما در معرض دید همگان است و در تمامی ساعات شبانه روز ممکن است فروش داشته باشید. Sendowl جایی است که این شرایط برای شما فراهم شده است. به منظور آشنایی با نحوه ی کسب درآمد از فروش محصولات دیجیتال در sendowl با تراپی همراه شوید.

حتما بخوانید : 

آموزش کسب درآمد اینترنتی مطمئن

فرصت های کسب درآمد و معرفی کسب و کار های برتر برای دستیابی به پول بیشتر

Sendowl چیست و چگونه به فروش محصولات شما کمک می کند؟

SendOwl در میان وبلاگ نویسان که محصولات دیجیتالی را به صورت آنلاین به فروش می رساند بسیار محبوب است. آیا شما تا کنون از طریق SendOwl خرید کرده اید؟ SendOwl برای شما این امکان را فراهم می کند تا محصولات دیجیتالی خود را به فروش برسانید و درآمد خود را از این طریق و با اتصال به ارائه دهندگان درگاه پرداخت مختلف بصورت آنلاین دریافت نمائید.

سرویس SendOwl این امکان را برای شما ایجاد می کند تا دیگر نگران داشتن یک سیستم گردش مالی امن در وبلاگ خود نباشید و پس از خرید ، دیگر نگران دریافت پول خود نباشید. در SendOwl  همه کارها به صورت خودکار برای شما انجام می شود و مشتریان شما مجبور نیستند منتظر آنچه خریداری کرده اند بمانند. و این راهی است برای کمک به افزایش فروش محصولات شما و سودآوری بیشتر.

sendowl

برای کسب درآمد از SendOwl از کجا شروع کنیم؟

شما می توانید SendOwl را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید.

  • برای ثبت نام و شروع دوره آزمایشی رایگان ، لازم است که به وب سایت www.sendowl.com مراجعه کنید. با کلیک روی دکمه "شروع دوره آزمایشی رایگان" ، می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و فرم ثبت نام را پر نمائید.
  • پس از تأیید حساب کاربری خود ، می توانید وارد سیستم شوید و محصولات دیجیتال خود را برای فروش آماده نمائید. بعد از اینکه از داشبورد خود وارد شدید ، از فهرست بر روی Products کلیک کنید.
  • روی گزینه Products  یا محصولات کلیک کنید، سپس از آنجا بر روی دکمه افزودن محصول (Add Product) کلیک کنید. حالا می توانید محصول دیجیتال مورد نظر خود را بارگذاری کنید. برای بارگذاری محصول دیجیتالی خود در SendOwl بر روی دکمه افزودن محصول (Add Product) کلیک کنید.

معرفی ابزارهایی برای کمک به شما در ساخت و فروش محصولات دیجیتالی

اگر به دنبال مکانی برای ساخت کتاب های الکترونیکی ، PDF ، تم های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر هستید ، Canva  مکانی عالی برای این کار می باشد. ابزار دیگری که برای بسیاری از محصولات گرافیکی و تم های شبکه های اجتماعی استفاده می شود PhotoShop است.

همچنین اگر می خواهید از سرویس ایمیل استفاده کنید تا راهی برای به روز نگه داشتن مخاطبان محصولات خود داشته باشید. MailerLite سرویسی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند و استفاده از آن برای حداکثر 1000 مشترک رایگان می باشد.

بنابراین به روشی که گفته شد شما می توانید محصولات دیجیتال خود را از طریق SendOwl به فروش برسانید و کسب درآمد کنید.

sendowl

امکان فروش چه نوع محصولات دیجیتالی در sendowl وجود دارد؟

اصلی ترین محصولات دیجیتالی که می توانید به صورت آنلاین در sendowl  بفروشید را در این بخش از مقاله نام برده ایم. این محصولات عبارتند از :

  • الگوهای صنایع دستی
  • کتاب های الکترونیکی
  • تم های رسانه های اجتماعی
  • تم های تجاری
  • تم های مجاز
  • مجموعه عکس
  • لوگوها
  • فونت ها
  • پلاگین های وردپرس
  • تم های وردپرس

نقد کردن درآمد ارزی از سایت SendOwl

بسیاری از دوستان از چنین روش هایی برای کسب درآمد استقبال نمی کنند، به این دلیل که با نقد کردن درآمد ارزی خود با مشکل مواجه هستند. شما چطور؟ اگر فکر می کنید به راحتی قادر به نقد کردن درآمد خود نیستید، می توانید با خیال آسوده این کار را به ما بسپارید.

تنها کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما در مجموعه تراپی اعلام نمائید. همکاران ما پس از بررسی درخواست شما درکمترین زمان ممکن معادل ریالی موجودی شما را به حسابتان واریز می کنند.

برای درخواست نقد کردن درآمد ، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 04 فروردین 1400
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر