انسان از بدو تولد همواره در حال یادگیری است و به عناوین مختلف در حال آموختن نیازهای خود می باشد. از این رو می توان گفت آموزش و پرورش جز لاینکف زندگی انسان است. بر این اساس در این مقاله تصمیم گرفته ایم که یکی از شرکت های آموزشی بزرگ را به شما معرفی کنیم. نام این شرکت، Pearson است. برای آشنایی هر چه بیشتر با شرکت آموزشی Pearson با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید :

معرفی سایت های خارجی برتر آموزش آنلاین

 کسب درآمد از طریق آموزش زبان انگلیسی

معرفی شرکت Pearson

 این شرکت توسط Samuel perason در سال 1844 در انگلستان افتتاح شد و در تمام سطوح تحصیلی در حال ارائه ی کتاب ها و منابع آموزشی می باشد. در حال حاضر شرکت Pearson بیش از 35 هزار کارمند در 70 کشور سراسر دنیا دارد.

Pearson

شیوه ی عملکرد این شرکت به این گونه است که مدیران با آموزش دهندگان و معلمان، محققین و مولفان در ارتباط نزدیک هستند و با همکاری یکدیگر انواع منابع آموزشی خود را در سراسر جهان ارائه می دهد.

مشتریان Pearson بیشتر چه کسانی هستند؟

از آنجا که خدمات ارائه شده توسط شرکت Pearson باعث تغییر و تحولات بسیار چشم گیری در سبک آموزشی شده است و به این ترتیب توانسته است کیفیت آموزش را بالا ببرد، بسیاری از دانش آموزان، معلمان و همچنین والدین نیز همواره جز مشتریان وفادار این شرکت هستند . شرکت Pearson با توسعه ابزارها و محتواهایی که ارائه می دهد به همراه توسعه مهارت ها و برگزاری انواع آزمون های آزمایشی از کیفیت آموزشی بسیار عالی برخوردار می باشد.

ابزارها و وسایل آموزشی که برای استفاده از خدمات شرکت Pearson اراده شده است، از انعطاف  بسیار عالی برخوردار است و به گونه ای است که برای دانش آموزان بسیاری در سراسر دنیا قابل دسترس می باشد.

هدف از راه اندازی شرکت Pearson چه بوده است؟

در دنیای کنونی ما که علم و تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است، تنها آموزش است که می تواند انسان ها را به موفقیت برساند. بسیاری از افراد هستند که تنها راه ترقی و ارتقا دانش خود را آموزش و ادامه تحصیل می دانند و باورشان این است که تنها از این راه می توان به کنترل بهتر زندگی دست پیدا کرد.

از جمله فعالیت های شرکت Pearson عبارتند از :

  • ارائه ی پلتفرم هایی نظیر : enVisionMATH ، Bug Club ، Revel و Mylab
  • رهبری انتشاراتی نظیر : Hubbard ، Ciccarelli ، Campbell و Martin-Gay
  • به علاوه ارائه خدماتی از  قبیل : Pearson Institue of Higher Education  ، Pearson VUE و ...

سخن آخر

شرکت Pearson خدمات خود را برای به گونه ای ارائه داده است که دانش آموزان در هر سطح علمی و در هر جای دنیا که قرار دارد می تواند اوقات مختلف خود را در طول روز با آموزش های ارائه شده توسط شرکت Pearson پر کند.

همچنین سایر افراد، دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف از سراسر دنیا می توانند از منابع آموزشی این شرکت برخوردار شوند و دانش و اطلاعات لازم در زمینه های مختلف آموزشی را به دست آورند.

دوستان همیشگی و همراهان گرامی تراپی در این مقاله سعی کردیم برای شما عزیزان را با یکی از بزرگ ترین شرکت های آموزشی دنیا به نام Pearson آشنا کنیم. شما هم اکنون می توانید در زمینه های مختلف آموزشی از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

Pearson

دوستان عزیز! چنانچه بخواهید از منابع آموزشی ارائه شده توسط شرکت Pearson استفاده کنید که پولی هستند و باید برای آن ها هزینه ای را بپردازید، می توانید برای پرداخت هزینه روی کمک ما حساب کنید.

پرداخت هزینه خرید از Pearson

اگر به هر دلیل امکان پرداخت آنلاین هزینه های موجود در سایت Pearson برای شما عزیزان وجود ندارد یا اینکه هیچ گونه کارت اعتباری در اختیار ندارید، می توانید پرداخت هزینه را به ما بسپارید. برای این کار کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی پس از بررسی درخواست شما ، برای پرداخت هزینه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

دوستان، از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. ما به ارائه ی خدمات خود برای شما عزیزان مفتخریم. چنانچه پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. ما در اسرع وقت با کمال میل پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.       

تاریخ انتشار 05 شهریور 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر