امروزه افراد با کسب و کارهای مختلف، حداقل یک وب سایت دارند که در آن نوع بیزینس خود را معرفی کرده اند و محصولات و خدماتی که ارائه می دهند را در وب سایت شان برای کاربران به نمایش گذاشته اند. اما در میان تمام اطلاعات موجود در وب سایت این افراد، اطلاعاتی نیز وجود دارد که صاحبان سایت مایل نیستند که کاربران آن ها را دانلود کنند. برای این منظور آن ها می توانند از پلاگین PDF وردپرس که در این زمینه ارائه شده است استفاده کنند. این پلاگینPDF Embedder نام دارد. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد این افزونه جدید وردپرسی را اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بیشتر بدانید :

 هر آنچه که باید در مورد پلاگین پی پکس (Paypax) بدانید

معرفی پلاگین PDF وردپرس : PDF Embedder

سایت های بسیاری وجود دارد که انواع مختلف محتوا در آن ها به اشتراک گذاشته می شود. محتواهای متنی، نوشته ها و انواع کتاب های PDF . اما صاحبان آن وب سایت ها با این هدف اطلاعات موجود را در سایت خود قرار داده اند که کاربران تنها آن ها را مطالعه کنند ولی امکان دانلود برای آن محتواها وجود نداشته باشد.

پلاگین PDF وردپرس

برای این منظور وب سایت wp-pdf ، یک پلاگین ارائه کرده است که با استفاده از آن می توانید محتواها را با فرمت PDF در سایت خود قرار دهید، اما هیچ کاربری نتواند آن محتوا را دانلود کند. نام این پلاگین PDF Embedder است.

با استفاده از این پلاگین شما می توانید تصاویری را هم که مایل نیستید توسط بازدیدکنندگان دانلود شود را با فرمت PDF در سایت خود قرار دهید، بدون آنکه امکان کپی برداری از آن ها وجود داشته باشد.

به طور کلی کار با پلاگین PDF Embedder بسیار آسان است و مزیت های زیادی را برای صاحبان وب سایت ها به همراه خواهد داشت. در ادامه مطالب بیشتری را در مورد این پلاگین PDF وردپرس بیان کرده ایم. همچنان با ما همراه باشید.

مزیت های پلاگین PDF وردپرس : PDF Embedder

وب سایت wp-pdf پلاگین PDF وردپرس را در دو نسخه رایگان و پریمیوم برای کاربران قرار داده است. طبیعی است که نسخه پریمیوم آن دارای امکانات بیشتری نسبت به نسخه رایگان می باشد.

مزیت های نسخه رایگان پلاگین PDF وردپرس بسیار محدود است و با استفاد از این نسخه از پلاگین، شما می توانید PDF های غیرقابل دانلود را در سایت خود قرار دهید که قابلیت زوم و ورق زدن برای آن ها وجود دارد. اما نسخه پریمیوم مزیت های بیشتری دارد.

مزیت های نسخه پریمیوم پلاگین PDF وردپرس

همانطور که می دانید برای استفاده از نسخه پریمیوم پلاگین PDF وردپرس باید هزینه ی آن را بپردازید تا بتوانید از امکانات در نظر گرفته شده برای آن برخوردار شوید. این امکانات عبارتند از :

پلاگین PDF وردپرس
  • به صورت اختیاری می توانید دکمه ی Download را در زیر PDF مورد نظر خود قرار دهید تا کاربران بتوانند آن را دانلود کنند.
  • قابلیت انتقال از صفحه ای به صفحه ی دیگر با استفاده از اسکرول موس در صفحات وب سایت
  • قابلیت ایجاد حالت Full screen
  • امکان هایپرلینک کردن برخی از بخش های PDF
  • امکان اصلاح شماره صفحات و اتصال صفحات به فهرست (jump straight to page)
  • ریسپانسیو بودن و سازگاری و قابلیت نمایش با تلفن همراه
  • قابلیت مشاهده آمار تعداد مواردی که PDF را در سایت مشاهده کرده اند یا آن را دانلود کرده اند.
  • دارای امنیت بالا و ایجاد حالتی که کاربران نتوانند PDF ها را دانلود کنند و فقط امکان مشاهده آن ها وجود داشته باشد.
  • قابلیت خواند متون توسط خزنده‌های موتورهای جست و جوی گوگل و آن تاثیر در SEO

حال که با مزیت های پلاگین PDF وردپرس آشنا شدید، ممکن است تمایل داشته باشید که نسخه پریمیوم آن را دانلود و نصب کنید. اما همانطور که گفته شد برای استفاده از قابلیت های نسخه پریمیوم باید هزینه آن را بپردازید.

اما ممکن است به دلایلی امکان پرداخت هزینه پلاگین PDF وردپرس نسخه پریمیوم برای شما وجود نداشته باشد. در این صورت اصلا نگران نباشید. شما می توانید پرداخت هزینه را به ما در مجموعه تراپی بسپارید.

پرداخت هزینه پلاگین PDF وردپرس نسخه پریمیوم

دوستان و همراهان همیشگی تراپی، در صورتی که کارت های اعتباری در اختیار ندارید یا به هر دلیل امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین برای شما وجود ندارد، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما اراسال نمائید.

همکاران ما در مجموعه تراپی در کمترین زمان موجود، درخواست شما را بررسی نموده و پرداخت هزینه پلاگین PDF وردپرس را برای شما انجام خواهند داد.

تاریخ انتشار 22 خرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر