برای علاقه مندان به حوزه ی ارزهای دیجیتال این مسئله بسیار پر اهمیت است که دارایی های دیجیتال خود را در کجا نگهداری کنند که از امنیت کافی برخوردار باشد و کیف پول ارز دیجیتال بهترین انتخاب ممکن برای ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر و ... می باشد. به علاوه با استفاده از کیف پول ارز دیجیتال ترید و مبادلات رمز ارزها بسیار امن و آسان صورت خواهد گرفت. کیف  پول ارز دیجیتال به صورت سخت افزاری، نرم افزاری، آنلاین و ... می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet آشنا کنیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet چیست؟

پیش تر گفتیم، کیف پول های ارز دیجیتال که برای ذخیره و مبادله ی امن رمزارزها به کار برده می شود، انواع مختلفی دارد از جمله سخت افزاری، نرم افزاری، سرد، گرم، آنلاین و ... . در این بخش از مقاله کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

کیف پول آنلاین ارز دیجیتال

کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet نوعی کیف پول ارزهای رمزنگاری شده است که برای ذخیره، ارسال و دریافت ارز دیجیتال، در فضای ابری استفاده می شود. بنابراین شما می توانید از هر سیستم، کامپیوتر و هر مکانی و در هر زمانی از کیف پول ارز دیجیتال خود استفاد کنید.

شما برای اینکه بتوانید یک کیف پول آنلاین داشته باشید باید به وب سایت مربوطه مراجعه و ثبت نام کنید. مثال هایی از کیف پول های آنلاین عبارتند از : Blockchain.info و Coinomi و Exodus و ... . در کیف پول های آنلاین، کلید خصوصی یا Private key بر روی سرور شخص و یا شرکت مربوطه قرار می گیرد. به همین دلیل قبل از ثبت نام برای کیف پول آنلاین ارز دیجیتال لازم است جوانب احتیاط را در نظر داشته باشید.

به طور مثال قبل از انتخاب شرکت مورد نظر، از اعتبار و امنیت کیف شرکت ارائه دهنده کیف پول آنلاین اطمینان کامل حاصل کنید.

حال که این نوع از کیف پول های ارز دیجیتال، یعنی کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet آشنا شدید، خوب است که از مزایا و معایب آن نیز آگاهی داشته باشید. در ادامه مزایا و معایب این Online Wallet را برای شما ذکر کرده ایم. لطفا این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

آشنایی با مزایا و معایب کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet

دوستان عزیز، اگر مایل هستید تا از کیف  پول های آنلاین ارز دیجیتال استفاده کنید، لازم است ابتدا بدانید که این نوع کیف پول ها دارای چه مزیت هایی هستند، به علاوه باید از معایب آن ها نیز آگاه شوید.

کیف پول آنلاین ارز دیجیتال

مزایا کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet

  • با استفاده از این نوع کیف پول های آنلاین ارز دیجیتال، ترید یا معاملات ارز دیجیتال با سرعت بیشتری انجام می شود.
  • استفاده از اکانت کیف پول های آنلاین، برای استفاده در وب سایت ها به عنوان درگاه های پرداخت الکترونیکی بسیار مناسب است.
  • به دلیل وجود سیستم پردازش ابری، کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet از هر مکان و از طریق دستگاه های مختلف قابل استفاده است.
  • قابلیت ذخیره و مدیریت انواع کیف پول های ارز دیجیتال در کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet ها وجود دارد.

معایب کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet

  • سیستم عملکرد کیف پول ارز دیجیتال به گونه ای است که عملیات ترید و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال با واسطه انجام می شود. بنابراین می تواند با ریسک همراه باشد.
  • در سیستم کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet ، امکان کلاهبرداری یا هک شدن، بیشتر از کیف پول های سخت افزاری وجود دارد.

کلام آخر

با توجه به مواردی که برای شما عزیزان گفته شد و با در نظر گرفتن مزایا و معایب کیف پول آنلاین ارز دیجیتال یا Online Wallet می توانید تصمیم بگیرید که از این نوع کیف پول برای نگهداری و میادله ی رمز ارزها استفاده کنید یا نه.

چنانچه به دنبال کیف پول ارز دیجیتال با امنیت بیشتری هستید می توانید از کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس استفاده کنید. ما در تیم تراپی اقدام به فروش این نوع کیف پول های سخت افزاری نموده ایم. برای سفارش خرید، کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست خرید انواع ارز دیجیتال ، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 27 تیر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر