آیا شما به حوزه گرافیک علاقه مند هستید و از انجام کارهای گرافیکی لذت می برید؟ آیا تا کنون در کارهای خود از طرح های آماده استفاده کرده اید؟ طراحان گرافیک بسیاری هستند که برای جذاب شدن هر چه بیشتر کارهای خود از یک سری طرح های از پیش طراحی شده استفاده می کنند. این طرح ها را می توانید هم به صورت رایگان از وب سایت های مختلف تهیه کنید و هم آن ها را خریداری نمائید. یکی از این وب سایت ها که طرح ها و عکس های رایگان در اختیار شما قرار داده اند، وب سایت فری پیک Freepik و دیگری VideoHive می باشد. یکی دیگر از این وب سایت ها Icons8 است. در این مقاله شما را با وب سایت Icons8 آشنا کرده ایم؛ پس با تراپی همراه شوید. 

با وب سایت Icons8 آشنا شوید

وب سایت Icons8 با هدف ارائه ی خدمات در زمینه ی طرح های گرافیکی از پیش طراحی شده، برای طراحان گرافیک راه اندازی شده است. در این وب سایت هزاران طرح آماده، تصاویر استوک، وکتور و ... به صورت رایگان ارائه شده است که شما می توانید آن ا را دانلود نمائید و در کارهای خود استفاده کنید.

جالب است بدانید که هر کدام از این طرح های آماده شامل چندین آیکون می باشد ک می توانید در کارهای متفاوت از آن ها استفاده کنید.

Icons8

مهم ترین ویژگی های وب سایت Icons8

طرح ها در Icons8 به صورت پکیج هایی قرار گرفته اند که طرح ها با فرمت PNG و SVG در سایت قرار گرفته اند و شما به راحتی می توانید آن ها را دانلود کنید.

رابط کاربری سایت Icons8 بسیار کاربر پسند است و کاربران می توانند به راحتی طرح گرافیکی مورد نظر خود را دانلود نمایند.

قالب های وکتور که در این وب سایت وجود دارد قابل ویرایش هستند و در صورت نیاز می توانید آن ها را مطابق با سلیقه ی خود ادیت نمائید.

در وب سایت Icons8 کد HTML عکس ها و طرح ها وجود دارد و شما می توانید مستقیما آن طرح ها را در طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

شما می توانید از طریق امکاناتی که در سایت Icons8 قرار داده شده است، فونت مورد نظر خود را ایجاد کنید.

علاوه بر عکس ها، استوک ها و تصاویر وکتور با فرمت هایی که ذکر شد، انواع موسیقی را نیز مطابق با نیاز خود به سبک های مختلف، می توانید جستجو نموده و استفاده کنید.

تولید عکس در وب سایت Icons8

در این وب سایت ابزاری وجود دارد به نام Photo Creator که با استفاده از آن می توانید تصاویری را ایجاد و با فرمت های مختلف ذخیره کنید.

فایل های با فرمت JPEG رایگان هستند، اما برای ایجاد و ذخیره فایل های PSD باید هزینه ماهانه بپردازید.

کلام آخر

طراحان گرافیک به منظور ایجاد تغییر و تحول هر چه بیشتر در کار خود  برای ارائه ی کارهای جذاب تر، لازم است که از طرح های آماده نیز در کار خود استفاده کنند.

وب سایت های زیادی هستند که این طرح های آماد را با فرمت های مختلف و به صورت رایگان یا پولی ارائه می دهند از جمله وب سایت فری پیک، Icons8  و ... .

Icons8

در این مقاله ما سعی کردیم شما را با سایت Icons8 آشنا کنیم و امکاناتی که در این وب سایت برای کاربران ارائه شده است را نیز معرفی کنیم. در وب سایت Icons8 طرح های در قالب مختلف وجود دارد و شما می توانید بسته به نیاز خود از فرمت های ارائه شده استفاده کنید. همچنین از کدهای آماده عکس ها می توانید مستقیما برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

به علاوه امکان ایجاد عکس با فرمت های مختلف نیز وجود دارد که می توانید آن عکس ها و طرح ها را پس از ایجاد، دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید. اما برای استفاده از برخی فرمت ها لازم است که هزینه آن ها را بپردازید.

شما می توانید در سایت Icons8 اشتراک ماهانه بگیرید و از خدمات ارائه شده بهره مند شوید.

پرداخت هزینه اشتراک در وب سایت Icons8

دوستان عزیز، اگر امکان پرداخت هزینه به هر دلیل برای شما وجود ندارد و یا هیچ نوع کارت اعتباری در اختیار ندارد، اصلا نگران نباشید. شما می توانید با خیال راحت پرداخت هزینه را به ما بسپارید. برای این منظور کافیست درخواست پرداخت هزینه را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید. ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی نموده و پرداخت هزینه را انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

از توجه و همراهی شما عزیزان بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 13 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر