اگر به دنبال یک بروکر یا یک کارگزار مناسب برای ترید ارزهای دیجیتال می گردید، دیر یا زود به eToro برخورد خواهید کرد. این وب سایت به عنوان یک کارگزار مبادله  ارزهای دیجیتال در حال فعالیت است و دارای مزیت های بسیاری می باشد. در این مقاله برای شما مهم ترین نکات در مورد بروکر eToro را آورده ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

آشنایی با مهم ترین مزایا و معایب eToro

مهم ترین مزیت های eToro عبارتند از :

  • قابلیت استفاده از کپی تردینگ در eToro
  • امکان انتخاب انواع مختلف ارزهای دیجیتال در eToro وجود دارد.

اما معایبی نیز برای eToro وجود دارد که عبارتند از :

  • برداشت از سایت eToro با سرعت پائین انجام می شود
  • فرایند وریفای کردن نیز بسیار سرعت پائینی دارد
  • واریزی مرتبه اول قدری بالا است

eToro

معرفی وب سایت eToro : بروکر ترید ارزهای دیجیتال

eToro یک شرکت بروکر اسرائیلی می باشد که می توان در آن انواع سرمایه ها را معامله کرد. eToro با تقریباً 5 میلیون سرمایه گذار در سراسر جهان، مدتی است که توانسته است خود را به عنوان یک شرکت کارگزاری معتبر تأسیس و تثبیت کند.

این موسسه در سال 2006 توسط سه نفر تاسیس شد که دو نفر آنها برادر بودند. این شرکت از زمان تأسیس تا کنون موفق به جمع آوری بیش از 160 میلیون دلار از سرمایه گذاری سرمایه گذاران از سراسر جهان شده است.

امکان کپی تریدینگ در بروکر eToro

به نظر می رسد که یکی از مهم ترین دلایل موفقیت بروکر eToro ، این است که توانسته است قابلیت کپی تریدینگ را در وب سایت خود نیز برای کاربران و سرمایه گذاران فراهم کند.

این ویژگی بسیار محبوب است زیرا شما را از انجام تحقیقات گسترده و پیگیری مداوم نوسانات بازار بی نیاز می کند.  شما می توانید به سادگی یک سرمایه گذار محبوب و مشهور را که دوست دارید انتخاب کنید و سپس گزینه کپی کامل معامله ای که آن ها انجام می دهند را انتخاب کنید.

سپس اگر ترید مورد نظر شما موفقیت آمیز باشد ، شما سودی را دریافت می کنید و از سرمایه گذار مورد اعتماد خود پاداش دریافت می کنید. به این ترتیب ، همه ی سرمایه گذاران و تریدرها برای انجام معاملات هوشمندانه تلاش می کنند.

eToro

ارزهای دیجیتال مورد معامله در  eToro

این یک حقیقت است که eToro یکی از بهترین وب سایت هایی است که به کاربران ترید ارزهای دیجیتال مختلف را ارئه داده است.

همان طور که پیش تر گفته شد، یکی دیگر از دلایل محبوبیت eToro در میان کاربران این است که امکان کپی تریدینگ در این بروکر وجود دارد. سرمایه گذاران زیادی هستند که به آنالیز ارزهای دیجیتال می پردازند؛ البته بیشترین ارزهایی که مورد ارزیابی تریدرهای خبره قرار می گیرد، بیت کوین واتریوم می باشد.

واقعیت این است که ارزهای دیجیتال طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته و از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است اند و افراد بسیاری هستند که به دنبال راه هایی برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده هستند.

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد، اما اکثر آن ها مستلزم انجام ساعات زیادی تحقیق درباره یک زمینه ترید ارز دیجیتال است و بسیاری از افراد از پس هزینه های این کار بر نمی آیند ، خواه به دلیل کمبود وقت یا به دلیل گستردگی موضوع آن.

به همین دلیل سپردن تصمیم گیری های سرمایه گذاری و ترید ارزهای دیجیتال به شخصی که سال ها تجربه در این زمینه دارد گزینه بسیار مناسبی است. چرا که این سرمایه گذاران می دانند که برای تصمیمات صحیحی که می گیرند پاداش دریافت خواهند کرد و این به نوبه خود انگیزه آن ها را برای سرمایه گذاری دقیق و عاقلانه ، به حداکثر می رساند.

کلام آخر

eToro یک شرکت پیشرو و یک کارگزاری ارز رمزنگاری شده بسیار محبوبی می باشد. این شرکت از سال 2006 شروع به کار کرده است ، و تجربه زیادی در زمینه سرمایه گذاری های مالی دارد.

از بین همه کارگزارانی که در حال حاضر در حوزه ترید رمزارزها فعالیت می کنند، eToro گسترده ترین مجموعه را دارد. این امر تا حدی به این دلیل است که آن ها درست در شروع ظهور این ارزهای دیجیتال خیلی سریع وارد مبادلات ارز دیجیتال شد.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 22 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر