شما علاقه مندان به یادگیری زبان های خارجی مطمئنا با اپلیکیشن های یادگیری زبان نظیر GRE  ،  TOEFL  ، CFA  و ... آشنا هستید و قطعا تا کنون فقط دولینگو را به عنوان یک برنامه کاربردی می شناختید که از طریق ان می توانید زبان انگلیسی بیاموزید.

در این مقاله تراپی شما را با آزمون دولینگو Duolingo آشنا خواهد کرد. آزمون دولینگو Doulingo با نام DET که همان Duolingo English Test است نیز شناخته می شود.

این آزمون محصول شرکت دولینگو است و به عنوان یک مهارت زبان انگلیسی، مورد قبول برخی از دانشگاه ها بوده و به عنوان یک رقیب برای آزمون TOEFL محسوب می شود. لطفا با ما همراه باشید تا با آزمون دولینگو بیشتر آشنا شوید.

آزمون دولینگو Duolingo دقیقا چیست؟

آزمون دولینگو Duolingo یا DET یک آزمون مبتنی بر کامپیوتر است که مهارت زبان انگلیسی افراد غیر بومی، یعنی افرادی که انگلیسی زبان مادری آن ها نیست را مورد سنجش قرار می دهد.

اگر در آزمون DET برای ورود به دانشگاه های ایالات متحده استفاده می کنید ، می توانید هر چند بار که بخواهید در این آزمون شرکت کنید، به شرطی که در یک دوره 30 روزه بیش از دو بار آزمون نداده باشید. دولینگو یک آزمون تطبیقی است. آیا می دانید یعنی چه؟ در ادامه آزمون تطبیقی را توضیح داده ایم.

آزمون دولینگو Duolingo

آزمون تطبیقی به چه آزمونی گفته می شود؟

مسئله ی تطبیقی بودن یک آزمون به چگونگی سیر آزمون از یک سوال به سوال دیگر مربوط می شود. در یک آزمون تطبیقی ، هر سوالی که مشاهده می کنید بر اساس عملکرد شما در سوال قبلی است.

به عنوان مثال ، هنگامی که به سوالات پاسخ صحیح می دهید ، آزمون سوالات دشوارتری را به شما ارائه می دهد و تا زمانی که به پاسخ های شما همچنان صحیح است، این روند ادامه پیدا می کند و سوالا دشوار و دشوارتر می شود. هر زمان که به سوالی اشتباه پاسخ دهید ، از سختی سوال بعدی کم می شود. تا زمانی که دوباره بتوانید به درستی به آنها پاسخ دهید و روند کار تا پایان آزمون ادامه خواهد داشت.

ساختار آزمون دولینگو Duolingo به چه شکل است؟

به طور کلی آزمون دولینگو Duolingo به سه بخش تقسیم می شود که عبارتند از :

  • Quick Setup : این بخش حدود 10 دقیقه می باشد و شامل معرفی نیازمندی ها و ملزومات آزمون دولینگو می باشد و شامل هیچ نمره ای نمی باشد.
  • Adaptive Questions : در این بخش سوالات مطرح می شود و همانطور که گفت شد سوالات به صورت تطبیقی می باشد. در این بخش مهارت های لیسنینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و رایتینگ شما مورد سنجش قرار می گیرد. این بخش حدود 25 دقیقه می باشد.
  • Video Interview & Writing Sample : در این بخش از آزمون دولینگو نیز از شما سوالاتی پرسیده می شود و درخواست پاسخ سریع دارند. اگر چه این بخش شامل هیچ نمره ای نمی باشد، اما پاسخی که می دهید برای مرکز مورد نظر شما که قصد دارید مدرک دولینگو را به آنجا ارائه دهید، ارسال می شود. مدت زمان آن هم 10 دقیقه می باشد.

آزمون دولینگو Duolingo

با قوانین مربوط به آزمون دولینگو آشنا شوید

از آنجا که این آزمون به صورت مجازی و در خانه از طریق کامپیوتر برگزار می شود، برای جلوگیری از تقلب قوانین متعددی برای شرکت در این آزمون در نظر گرفته شده است که در این بخش از مقاله مهم ترین آن ها را مطرح کرده ایم.

  • شما باید در یک اتاق ساکت و روشن ، تنها باشید.
  • گوش های شما باید کاملا قابل مشاهده باشد( موهای شما و ... روی گوش ها را نپوشانده باشد)
  • شما نمی توانید از عینک آفتابی یا هدفون استفاده کنید.
  • شما نمی توانید از هیچ وسیله نوشتاری یا کاغذی استفاده کنید.

این قوانین برای کمک به حفظ یکپارچگی آزمون است و برای موسساتی که نمرات شما را دریافت می کنند این امکان را فراهم می کند تا از نتایج دریافتی اطمینان حاصل کنند.

Duolingo از شما می خواهد که این قوانین را جدی بگیرید ، چرا که در غیر این صورت از شرکت در آزمون منع خواهید شد.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دولینگو توسط تراپی

پرداخت هزینه آزمون دولینگو را می توانید تنها از طریق کارت های اعتباری ویزا و مستر کارت و یا حساب پی پال انجام دهید.

در صورتی که امکان پرداخت برای شما وجود ندارد، می توانید پرداخت هزینه را به ما بسپارید. پس از پرداخت معادل ریالی هزینه آزمون دولینگو به حساب تراپی، ما پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دولینگو Duolingo را برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 03 بهمن 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر