انتخاب یک کیف پول مناسب برای هر تازه واردان دنیای ارزهای رمزنگاری شده امری بسیار مهم است ، زیرا انتخاب کیف پول اشتباه می تواند به معنای از دست دادن کل سرمایه شما باشد! در این مقاله تراپی در مورد یکی از محبوب ترین کیف پول های ارز دیجیتال به نام  Copay مطالبی را آورده ایم. این کیف پول، از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ خوب است با ویژگی ها و نحوه عملکرد آن آشنا شوید. لطفا با ما همراه شوید.

کیف پول ارز دیجیتال Copay چیست؟

کیف پول Copay در سال 2015 توسط شرکتی به نام BitPay راه اندازی شد. BitPay اولین ارائه دهنده پرداخت بیت کوین بود و برای بسیاری از مشاغل این امکان را فراهم کرده است که برای اولین بار Bitcoin را به عنوان یک ارز که از طریق آن بتوان پرداخت انجام داد، بپذیرند. این سرویس در ماه مه 2011 راه اندازی شد و تا سپتامبر 2013 توسط 10 هزار کسب و کار مختلف مورد استفاده قرار گرفت.

برای خرید انواع ارزهای دیجیتال میتوانید روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

Copay

Copay یکی از پرکاربردترین کیف پول های رمزنگاری در جهان و یک کیف پول نرم افزاری می باشد که می تواند روی دستگاه های تلفن همراه و کامپیوترهای شخصی نصب شود. این کیف پول برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا کلیدهای ارزهای دیجیتال خود را ذخیره کنند: ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین (BTC) و بیت کوین کش (BCH).

آیا کیف پول Copay امن است؟

کیف پول Copay یک کیف پول امن است، اما ناگفته نماند که در گذشته این کیف پول برخی از مشکلات را تجربه کرده است.

مدیر عامل شرکت BitPay در سال 2015 قربانی حمله فیشینگ شد و 5000 بیت کوین را از دست داد.

به طور کلی هک هایی از این دست کاملاً رایج است و ممکن است برای هر سازمان مالی اتفاق بیفتد. این نوع اطلاعات در مورد گذشته ی کیف پول Copay  باعث شده است که بسیار از افراد آن را نا امن قلمداد کنند. اما واقعیت این است که Copay یک کیف پول ارز دیجیتال امن است.

Copay برای کاربران خود یک بستر نرم افزاری ارائه می دهد و می تواند به یک کیف پول سخت افزاری مرتبط شود و برای کاربران ، این امنیت بسیار بالایی را فراهم کند.

به علاوه Copay به احراز هویت دو عاملی هیچ احتیاج ندارد و کاربران می توانند آن را روی تلفن همراه هوشمند خود و همچنین رایانه شخصی نصب کنند.

راهکارهای امنیتی کیف پول Copay

این دستگاه یک لایه امنیتی اضافی دارد و می توان ادعا کرد که این سیستم به اندازه امنیت دو عاملی، که توسط پلتفرم هایی مانند Coinbase ارائه می شود ، ایمن است.

چشمگیرترین ویژگی های امنیتی کیف پول Copay ، تنظیمات HD چند امضایی آن است. این ویژگی به تنهایی کیف پول Copay را از بسیاری کیف پول های امن تر می کند.

خوب است بدانید که کد کیف پول نرم افزاری Copay منبع باز است بنابراین همیشه به روز خواهد بود.

Copay

کلام آخر

به طور کلی ، کیف پول Copay بستری امن برای ذخیره بیت کوین و بیت کوین کش است. با این حال ، قابلیت اطمینان آن همیشه تحت تأثیر سرورهایی است که برای به روزرسانی های شبکه از آن استفاده می کنند.

کیف پول Copay یکی از برترین ارائه دهندگان پرداخت با بیت کوین در جهان است. استفاده از آن آسان ، ایمن و دارای ویژگی های کافی برای راضی نگه داشتن بیشتر کاربران است. این کیف پول مناسب برای خانواده ها و مشاغل و همچنین کاربرانی است که می خواهند بودجه خود را در حساب های جداگانه سازماندهی کنند.

یک عیبی که کیف پول ارز دیجیتال Copay دارد این است که مستقیماً به بلاکچین متصل نمی شود.

با این حال ، کیف پول Copay هنوز در میان کیف های برتر موجود در بازار می باشد.

دوستان عزیز، در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی دیگر از کیف پول های ارز دیجیتال به نام Copay آشنا کنیم که امکان پرداخت با ارزهای دیجیتال را به بهترین شکل ممکن و کاملا امن برای کاربران فراهم کرده است. امید است مطالب ذکر شده توانسته باشد بر اطلاعات مفید شما در این زمینه بیافزاید.

چنانچه پس از مطالعه مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 09 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر