همان طور که می دانید با وجود این که بیت کوین نوسانات زیادی را تجربه کرده است ولی همچنان هم یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال است. نگهداری بیت کوین دقیقا به اندازه بدست آوردن آن دارای اهمیت است. اگر با روش های بدست آوردن بیت کوین رایگان آشنایی ندارید می توانید از مقاله های بهترین سایت های دریافت بیت کوین رایگان و بهترین برنامه های دریافت بیت کوین رایگان استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید در مورد نحوه استخراج این ارز اطلاعات کاملی داشته باشید می توانید از مقاله بیت کوین ماینینگ استفاده کنید. اما در این مقاله می خواهیم بهترین کیف پول بیت کوین را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بیت کوینی که با هزار زحمت جمع آوری می کنید در امنیت نگهداری کنید.

انواع کیف پول بیت کوین : 

  • Coinbase : همان وطر می دانید سایت های اکسچنجنگ زیادی وجود دارند که ادعا می کنند می توانند کیف پول ارز دیجیتال شما نیز باشند. در این میان Coinbase سعی کرده است که از تجربه دیگران استفاده کند و محیطی امن با کاربری آسان برای کاربر خود ایجاد کند. بنابراین با استفاده از این سایت نه تنها می توانید بیت کوین را بخرید، بفروشید و انتقال دهید بلکه می توانید آن را نگهداری نیز کنید.

بهترین کیف پول بیت کوین
  • Blockchain.info : یکی از محبوب ترین کیف پول های آنلاین را می توان کیف پول Blockchain.info در نظر گرفت که دارای 15 میلیون کیف پول است که بیش از 100 میلیون معامله را پشتیبانی می کند. با این وجود که کیف پول های آنلاین همیشه مورد علاقه هکرها هستند ولی این کیف پول جایگاه ویژه خود را دارد چرا که امنیت مناسبی را تضمین می کند.

بهترین کیف پول بیت کوین
  • Electrum : اگر به دنبال نرم افزار و یا نسخه دسکتاپ برای نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین هستید، Electrum می تواند بهترین گزینه باشد. این نرم افزار از سال 2011 شروع به فعالیت کرد ولی متاسفانه این برنامه تنها برای گوشی های اندروید قابل استفاده است و گوشی های اپل را پشتیبانی نمی کند. این برنامه کاربری آسان را ارائه می دهد در عین حال نیز دارای امنیت بیشتری نسبت به کیف پول های آنلاین است. چرا که در مورد کیف پول های آنلاین شما باید خیلی امیدوار باشید که سرورهای مورد استفاده قوی باشند!

بهترین کیف پول بیت کوین
  • Ledger or Trezor : اگر کیف پول آنلاین و یا نرم افزار نمی تواند اطمینان خاطر کافی را برای شما فراهم کند پس بهتر است که از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید! علاوه بر این که در این حالت از امنیت خیلی بالایی برخوردار است، می توانید همواره کیف پول خود را همه جا با خود ببرید! تنها مشکلی که رد رابطه با این نوع کیف پول وجود دارد این است که مانند سایر انواع کیف پول ها رایگان نیستند و شما باید برای استفاده از آن ها هزینه ای را پرداخت کنید. به عنوان مثال قیمت کیف پول Ledger or Trezor، 89 یورو است.

بهترین کیف پول بیت کوین
  • Paper wallet : اگر می خواهید بیت کوین خود را به صورت آفلاین نگهداری کنید، استفاده از کیف پول های کاغذی بد ایده ای نیست. در این حالت شما دارای یک کد QR هستید که می توانید در صورت نیاز آن را توسط نرم افزار مربوطه اسکن کنید و در نهایت از کیف پول خود استفاده نمایید.

همراهان گرامی در این مقاله سعی کردم بهترین کیف پول بیت کوین که شما می توانید به عنوان یک کیف پول امن برای نگهداری بیت کوین استفاده کنید را به شما معرفی کنم. در صورتی که در مورد هر کدام سوالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 01 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر