ویزا کارت به تازگی اعلام کرده که توافقنامه‌اي استراتژیک و جدید را با وسترن یونیون امضا کرده و در طی این قرار داد، وسترن یونیون Visa Direct را با پلت فرم پرداخت  real-time به منظور افزایش سرعت و شفافیت در فرآیند انتقال وجه در سراسر جهان، پياده سازي خواهد كرد. این همکاری باعث تقویت تعهد ویزا كارت به مدرنیزه کردن نحوه‌ي پرداخت‌ در سراسر جهان مي‌شود. پس از پياده سازي وسترن يونيون در Visa Direct، وسترن يونيون نيز قادر خواهد بود به مشتريان خود خدمات انتقال وجه سريع همراه با استفاده از کارت‌ و همچنين شفافیت بیشتر و تجربه کاربری پیشرفته‌تري را ارائه دهد. با تراپي همراه باشيد تا از جزييات قرارداد جديد وسترن يونيون و ويزا كارت به منظور افزايش سرعت و شفافيت در فرآيند پرداخت مطلع شويد.

وسترن يونيون

شركت وسترن يونيون يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي انتقال پول در سطح بين الملل است. اين شركت همواره در توسعه و ايجاد روش‌هايي جديدتر و به روزتر براي انتقال وجه از طريق كانال‌هاي ديجيتالي و موبايل سرمايه گذاري مي‌كند.

قرارداد جديد وسترن يونيون و ويزا كارت

پلت فرم omnichannel نيز جهان دیجیتال و فیزیکی را به يكديگر متصل كرده و باعث شده که مشتريان بتوانند پرداخت‌هاي خود را با سرعت، سهولت و قابلیت اطمینان بيشتر انجام دهند.

در دهه هشتاد نيز با معرفي اينترنت، وسترن يونيون اولین شرکتی بود که پنج ماهواره به منظور افزايش دامنه انتقالات مالي خود در سطح جهان به مدار ارسال كرد.

درطول سال‌هاي گذشته و با افزايش رقابت بين شركت‌هاي پرداخت بين المللي، وسترن يونيون به عنوان اولين شركت خدمات مدرن، انتقال وجه از طريق انتقال تلفنی و آنلاین آغاز كرد كه بازخورد بسيار خوبي در بين مردم داشت؛ چرا كه براي انتقال وجه لازم به حضور فيزيكي در شركت نبود و به راحتي در منزل قابل انجام بود.

ويزا كارت

ويزا كارت يكي از بهترين شركت‌هاي پرداخت ديجيتالي است و هدف آن ارائه‌ي نوآورانه ترین و قابل اطمینان ترین و مطمئن ترین شبکه پرداختی در جهان است تا از طريق آن افراد و شركت‌ها بتوانند به راحتي به يكديگر متصل شوند.

انتقال وجه با سختي

امروزه تقريبا 80 تریلیون دلار آمریکا از طریق انتقال بی سیم یا حساب بانکی جهانی منتقل می‌شود. اين روند به دليل استفاده از روش‌هاي قديمي و منسوخ، پر هزينه، چند مرحله‌اي و حتي استفاده از پول نقد براي ارسال وجه، بسيار سخت و پيچيده است. استراتژي مدرن و ديجيتال سازي قرارداد جديد ويزا كارت و وسترن يونيون به عنوان يكي از راهكارهاي حل اين مشكل مي‌باشد.

از اين رو شما مجبور به روزها انتظار براي انتقال پول به ديگر كشورها نخواهيد بود، اين راهكار مي‌تواند مفهوم جديدي را از سرعت، فناوري و انتقال تعريف كند.

قرارداد جديد وسترن يونيون و ويزا كارت

به گفته‌ي رئيس ويزا كارت،  Visa Direct و وسترن يونيون به منظور مقياس پذيري زمان واقعي پرداخت‌هاي جهاني به كسب و كارها و مشتريان در بيش از 200 كشور و 130 ارز مختلف با يكديگر توافق كرده‌اند. اين رابطه‌ي استراتژيك جديد، قابليت برتري در صنعت بزرگترین ارائه دهنده‌ی پرداخت در جهان را با توانايي مدیریت ریسک و مقیاس پذيري عملیاتی ويزا كارت، به منظور ارائه مقاصد ارزشمند در سراسر جهان را با يكديگر ترکیب و بزرگ‌ترين و بهترين  پلت فرم پرداخت در سطح جهاني ايجاد مي‌كند. 

قرارداد جديد وسترن يونيون و ويزا كارت

از اين رو قرارداد جديد وسترن يونيون و ويزا كارت باعث می‌شود مشتریان یک پلت فرم سریع، کاربر پسند و قابل اعتماد برای ارسال وجه به میلیاردها حساب در سراسر جهان داشته باشند.

خدمات تراپي

مجموعه تراپي با ارائه خدمات پرداختي در زمينه‌ي پرداخت‌هاي بين المللي در كوتاه‌ترين زمان به شما عزيزان در انجام پرداخت‌هاي الكترونيكي، خريد كارت اعتباري و... كمك مي‌كند. اين سايت به عنوان برترين سايت خدمات مالي، بانكي و پرداخت‌هاي آنلاين از نگاه مردمي در يازدهمين جشنواره وب ايران و موبايل  مي‌باشد.

در صورتيكه قصد حواله‌ي وجه با استفاده از وسترن يونيون يا خريد كارت‌هاي ويزا كارت يا اجناس مختلف از فروشگاه‌هاي خارجي را داريد، تنها كافي است با عضويت در تراپي و مشخص كردن نوع خدمت خود، از متخصصان حرفه‌اي ما كمك بگيريد.

 تمامي امور پرداخت‌هاي بين المللي خود را به متخصصان مجرب ما در تراپي بسپاريد و در صورت هر گونه نياز به مشاوره با ما در تماس باشيد.

از همراهي شما تا پايان اين مقاله بسيار سپاسگزاريم، در صورت هر گونه اطلاع از  قرارداد جديد وسترن يونيون و ويزا كارت و پلت فرم جديد لطفا نظرات خود را در كامنت‌ها بيان كنيد؛ تا ديگر كاربران نيز استفاده كنند.

تاریخ انتشار 04 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر