در مقالات قبلی راه‌های متنوعی برای کسب درآمد به شما عزیزان معرفی کردیم و گفتیم که از راه گوش دادن به موسیقی، تلفن همراه، عکاسی  و ... می‌توان درآمد کسب کرد. اما برای افراد مختلف نیز راه‌های کسب درآمد می‌تواند متفاوت باشد. آیا برای مادران که در خانه نیز وظایفی را بر عهده دارند و باید از کودکان خود نیز مراقبت کنند، راه‌های کسب درآمد وجود دارد؟ بله. مادران نیز می‌توانند در خانه به کسب درآمد بپردازند. تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید تا با راه‌های کسب درآمد مادران نیز آشنا شوید.

معرفی راه‌ها و روش‌های کسب درآمد مادران

در این بخش از مقاله یکسری شغل‌ها و راه‌های کسب درآمد را معرفی خواهیم کرد که برخی از آن‌ها نیمه وقت، برخی تمام وقت ولی همه‌ی آن‌ها آنلاین می‌باشد. همچنان با ما همراه باشید.

شرکت در نظر سنجی های آنلاین

بسیاری از شرکت‌ها هستند که به صورت آنلاین از مشتریان خود نظرسنجی می‌کنند. این یکی از را ه‌های کسب درآمد مادران در خانه می‌باشد. از شرکت در این نظرسنجی‌های آنلاین و همکاری با آن شرکت‌ها می‌توان به درآمد خوبی رسید.

کسب درآمد مادران

تست کردن برنامه‌های کاربردی

شرکت‌های ارائه دهنده اپلیکیشن‌ها، معمولا از کاربرانی که مایل باشند درخواست می‌کنند تا برنامه‌های کاربردی آن‌ها را تست کنند و در ازای آن مبالغی را به آن‌ها پرداخت می‌کنند. تست کردن وب سایت‌ها یا برنامه‌های کاربردی می‌تواند منبع درآمدی مناسب و یکی از راه‌های کسب درآمد مادران باشد.

فروش آنلاین وسایل

مادران معمولا برای کودکان خود که دائما در حال رشد هستند، مرتبا خرید می‌کنند و بیش از نیمی از آنچه خریده‌اند پس از مدت زمان کوتاهی دیگر قابل استفاده نیستند. سایت‌های معتبری مثل آمازون وجود دارد که مادران می‌توانند چنین وسایلی را در آنجا مجددا به پول تبدیل کنند.

ارزیابی رسانه های اجتماعی

شرکت‌هایی مانند Appen برای برآوردن درخواست مشتری خود به هر زبان و هر جای دنیا به یک ارزیاب نیاز دارند. این شرکت‌های بزرگ از الگوریتم‌های خاصی برای این کار استفاده می‌کنند و معمولا نیاز دارند که الگوریتم‌های خود را بهبود بخشند. شاید این شغل به نظر قدری پیچیده آید اما یکی از راه‌های مناسب برای کسب درآمد مادران می‌باشد.

فروش آنلاین عکس

اگر در گرفتن عکس مهارت خاصی دارید، می‌توانید آن‌ها را بصورت آنلاین بفروشید. بسیاری از وبلاگ نویسان از عکس‌های موجود در سایت‌های Stock  استفاده می‌کنند. شما می‌توانید هم عکس‌های خود را به وبلاگ نویسان بفروشید و هم می‌توانید در Stock‌ها مرتبا عکس‌های جدید و خلاقانه ای آپلود کنید و بابت آن‌ها پول دریافت کنید.

فریلنسر نویسنده

وب سایت‌های بسیاری هستند که برای بلاگ‌های خود نیاز به نویسنده دارند تا که محتواهای ارزشمند و تازه و بکر در سایتشان قرار دهند. نویسندگی با هدف تامین محتوا برای بلاگ‌ها می‌تواند یکی دیگر از راه‌های مناسب برای کسب درآمد مادران باشد.

فریلنسر مترجم

اگر به شما به چند زبان مسلط هستید وقت آن رسیده که از این مهارت خود استفاده کنید و درآمد کسب کنید . شما می‌توانید به عنوان یک مترجم آزاد برای سایت‌های مختلف پزشکی، فروشگاهی و ... فعالیت کنید و از این راه به درآمد برسید.

کسب درآمد مادران

تهیه ترنسکریپت یا نسخه رونوشت

اگر مهارت تایپ کردن دارید و با سرعت می‌توانید تایپ کنید، شرکت‌هایی وجود دارد که به ازای تهیه ترنسکریپت یا رونوشت به کاربران علاقه‌مند، پول پرداخت می‌کنند. تهیه ترنسکریپت نیز می‌تواند راه مناسبی برای کسب درآمد مادران در خانه باشد.

مدیر رسانه‌های اجتماعی

اگر به رسانه‌های اجتماعی علاقه دارید ، یک قدم از سایرین جلوتر هستید. مدیریت رسانه‌های اجتماعی یک کار آنلاین عالی برای کسب درآمد مادران است زیرا این شغل از انعطاف خوبی برخوردار است. شما می‌توانید به طور پاره وقت برای یک یا چند مشتری کار کنید یا گاهی اوقات یک شرکت بزرگ ممکن است شما را تمام وقت استخدام کند.

پشتیبانی مشتری

این کار می‌تواند بصورت انحصارا  آنلاین (از طریق چت پشتیبانی) یا از طریق تلفن انجام شود .البته اگر هنوز کودکتان نوزاد است، توصیه می‌شود فقط به دنبال مشاغل خدمات مشتری آنلاین باشید. چرا که در صورت پشیبانی تلفنی ممکن است ناچار شوید ساعت‌ها با مشتری بالقوه صحبت کنید و در این مدت زمان ممکن است نوزاد شما به شما  نیاز داشته باشد.

این‌ها از بهترین مشاغلی بود که مادران می‌توانند به صورت آنلاین و در منزل خود از آن‌ها کسب درآمد کنند.

شما دوست عزیز اگر موارد مشابهی از راه‌های کسب درآمد برای مادران سراغ دارید از طریق کامنت با یگر دوستان در میان بگذارید.

از توجه و همراهیتان تا پایان این مقاله سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 18 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر