سفر به سایر کشورهای جهان برای کار، یکی از اهداف بزرگ بسیاری از افرادی است که دارای حرفه یا کسب و کاری مناسب هستند که امکان توسعه آن شغل در کشورهای دیگر وجود دارد. یکی از کشورهایی که متقاضیان سفر به آن خیلی زیاد هستند، کشورسوئد می باشد. اما باید بدانید که برای سفر به کشور سوئد برای کار، می بایست مجوز یا همان ویزای کار سوئد  را در اختیار داشته باشید.

درخواست ویزای کار سوئد

چنانچه شما یک شهروند اروپائی نیستید و در یکی از کشورهای مربوط به اتحادیه اروپا ساکن نستید و قصد سفر به کشور سود ئبرای کار را دارید، نیاز دارید که مجوز کار داشته باشید. برای دریافت مجوز کار شما باید در ابتدا یک درخواست یا اپلای بدهید. آسان ترین و سریع ترین راه برای ثبت نام درخواست پذیرش برای دریافت مجوز کار در سوئد، این است که به صورت آنلاین برای ثبت نام اقدام نمائید.

برای دریافت ویزای کار سوئد ، می بایست یکسری قوانینی را بدانید همچنین باید مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کارسوئد را نیز تهیه نمائید.

ویزای کار سوئد

نحوه ی بررسی اپلای ویزای کار در سوئد 

متقاضیان عزیزی که برای دریافت ویزای کار سوئد، اپلای کرده اند، می توانند در وب سایت آژانس مهاجرت مربوطه که ثبت نام کرده اند، وضعیت اپلای خود را چک نمایند.

انواع مختلف ویزا که شما می توانید در وبسایت آن ها را چک کنید عبارتند از :

  • ویزای دانشجوئی
  • ویزای کار
  • ویزای اقامت
  • کارت های اقامت
  • پاسپورت
توجه نمائید که :
شهروندان سنگاپوری و مالزیایی، نیازی به دریافت ویزا برای ورود به کشور سوئد ندارند.

 اما سایر شهروندانی که برای ورود به کشور سوئد نیازمند ویزا هستند، پس از آنکه درخواست شما مورد تائید قرار گرفت، کارت مجوز شهروندی شما ظرف مدت زمان سه هفته، به سفارت ارسال می شود.

پیدا کردن کار در سوئد

راه های زیادی برای جستجوی کار در سوئد وجود دارد. شما می توانید به اداره خدمات اشتغال دولتی سوئد (Arbetsförmedlingen)، به یک شرکت استخدام سوئدی و می توانید مستقیما به شرکتی که مایل به کاردر آن هستید، مراجعه کنید. استخدام کنندگان سوئدی معمولا به زبان سوئدی صحبت می کنند، اما گاها ممکن است به زبان انگلیسی هم صحبت کنند. پس پیشنهاد می شود که با زبان سوئدی هم اشنائی داشته باشید.

ویزای کار سوئد

راه اندازی یک کسب و کار جدید در سوئد

اگر میخواهید یک کسب و کار جدید را در کشور سوئد آغاز نمائید، قبل از آنکه برای این کار اقدام نمائید می بایست اطلاعات کامل در این رابطه کسب نمائید تا با علم کامل به این مسئله وارد عمل شوید. اما در ادامه چند مورد عنوان های شغلی را که می توانید به راه اندازی آن ها در گشور سوئد بیاندیشید برای شما ذکر کرده ایم.

  • انجام انواع معاملات
  • را ه اندازی شرکت های محدود
  • مشارکت تجاری / مشارکت محدود
  • انجمن اقتصادی
  • را ه اندازی شعبه های محلی یا گرفتن شعبه از سایر شرکت ها

همراهان گرامی، در این مقاله اطلاعات اجمالی در خصوص ویزای کار سوئد، برای شما عزیزان ذکر کردیم. در مقالات آتی نیز نحوه ی اپلای ویزای کار سوئد را برای شما سروران علاقه مند به سفر به این کشور زیبا خواهیم گفت. لطفا با ما  درارتباط  باشید.

بیشتر بخوانید : 

راحت ترین کشورها برای گرفتن ویزای کار کدامند

گرفتن ویزای کار سنگاپور چگونه است

8 تا از بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

10 کشور برتر برای کار کدامند

 

تاریخ انتشار 02 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر