در مقالات قبلی شما را با کارت های اعتباری ویزا و مسترکارت آشنا کردیم. همچنین تفاوت های این دو نوع کارت را بیان کردیم و گفتیم که کدام کارت برای خرید آنلاین بهتر است. در این مقاله قصد داریم شما را با مستر کارت مجازی آشنا کنیم. برای اینکه این نوع کارت اعتباری را به خوبی بشناسید، با تراپی همراه شوید.

آنچه لازم است در مورد مستر کارت مجازی بدانید

مانند مستر کارت های فیزیکی، مسترکارت مجازی نیز نوعی کارت اعتباری معتبر بین المللی است که با استفاده از آن می توانید کلیه ی پرداخت های آنلاین خود را انجام دهید.

مستر کارت مجازی

ویژگی های مسترکارت مجازی

مسترکارت مجازی نیز مانند مسترکارت فیزیکی دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است که در این بخش از مقاله شما را با این ویژگی های آشنا می کنیم.

  • سیستم مستر کارت مجازی مانند کارت های پیش پرداخت است و شما می توانید برای پرداخت های اینترنتی خود از این نوع کارت استفاده کنید.
  • مستر کارت مجازی را شما می توانید تنها یک بار شارژ کنید و امکان شارژ مجدد برای آن ها وجود ندارد.
  • در پنل کاربری مستر کارت مجازی خود می توانید به صورت لحظه ای و آنی تراکنش ها و موجودی حساب خود را ببینید.
  • برای پرداخت با استفاد از مسترکارت مجازی نیازی به پرداخت هیچ گونه کارمزدی وجود ندارد. تنها در صورتی که تراکنش شما ناموفق باشد، باید برای آن هزینه ای را به عنوان کارمزد بپردازید. پس هنگام پرداخت با مستر کارت مجازی دقت کافی داشته باشید که کد CVV2 را اشتباه نزنید و یا تاریخ اعتبار کارت شما به پایان نرسیده باشد.
  • امکان پرداخت های دوره ای یا Recurring Payment با استفاده از مستر کارت مجازی وجود دارد.
  • مستر کارت های مجازی تنها سه ماه اعتبار دارند و پس از گذشت این سه ماه اعتبار کارت شما خواهد سوخت. پس توصیه می شود که پیش از منقضی شدن تاریخ اعتبار کارت، موجودی آن را مورد استفاده قرار دهید.
  • نکته ی بسیار مهم در مورد مستر کارت مجازی این است که شما تنها برای پرداخت های آنلاین می توانید از آن استفاده کنید، نه پرداخت های آفلاین.

انواع پرداخت های ارزی با مستر کارت مجازی

ارز پایه مستر کارت مجازی دلار است اما امکان خرید آنلاین و پرداخت هزینه به یورو، دلار استرالیا، دلار کانادا، پوند و سایر ارزهای دیگر با استفاده از مسترکارت های مجازی وجود دارد. اما به این نکته توجه کنید که برای پراخت های ارزی غیر از دلار آمریکا باید هزینه ای را برای تبدیل ارز بپردازید که از موجودی کارت شما کسر می شود.

خرید با استفاده از مسترکارت مجازی

همانطور که پیش تر گفته شد، مستر کارت مجازی مانند مستر کارت فیزیکی به صورت پلاستیکی نمی باشد؛ به همین علت این کارت ها برای خرید با استفاده از دستگاه pos یا دستگاه های خودپرداز قابل استفاده نیستند.

مستر کارت مجازی

علاوه بر این برای پرداخت های آنلاین در برخی از وب سایت هایی که از شما می خواهد تصویری از کارت اعتباری خود را برای آن ها ارسال کنید، استفاده از مستر کارت مجازی امکان پذیر نیست. به طور مثال توصیه نمی شود که از این نوع کارت ها برای رزرو بلیط هتل یا خرید بلیط هواپیما استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله شما را نوع دیگری از کارت های اعتباری آشنا کردیم به نام مستر کارت مجازی . این نوع کارت های اعتباری از جنس پلاستیک نیستند و اطلاعات مربوط به آن ها برای شما به ایمیلتان ارسال می شود.

از آنجا که این نوع کارت ها فیزیکی نیستند، نمی توانید از طریق دستگاه pos یا دستگاه های کارت خوان با استفاده از آن ها خرید کنید.

شما تنها پرداخت هایی را می توانید از طریق مستر کارت مجازی انجام دهید که آنلاین باشد و به علاوه از شما تصویر کارت اعتباری را درخواست نکند.

حال که با ویژگی های مستر کارت مجازی آشنا شدید، می توانید بهتر تصمیم بگیرید که برای چه نوع خرید هایی و در چه مواقعی مستر کارت مجازی داشته باشید و از آن به چه صورت استفاده کنید.

امید است مطالبی که در قالب مقاله ی فوق برای شما ذکر کردیم، توانسته باشد بر اطلاعات مفید شما در این زمینه بیافزاید. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

از توجه و همراهیتان سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 02 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر