انجام پرداخت های ارزی بین المللی از طریق درگاه های پرداخت ارزی روز به روز در حال افزایش است و همچنین تحت تأثیر همه گیری COVID-19،  علاقه مندی به پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال از سوی بانک های مرکزی و مصرف کنندگان سرعت گرفته است منابع خبرگزاری پی پال، به تازگی از راه اندازی سرویس جدیدی که مشتریان خود را قادر به خرید ، نگهداری و فروش ارز دیجیتال به طور مستقیم از حساب PayPal خود می کند ، خبر داد. در این مقاله مطالبی را در خصوص این خبر و ترید ارزهای دیجیتال با پی پال برای شما عزیزان ذکر کرده ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : نحوه ساخت حساب پی پال

دان شولمن رئیس  و مدیر عامل شرکت پی پال  در ارتباط با ترید ارزهای دیجیتال با پی پال می گوید، تغییر سیستم های مالی و روی آوردن به پرداخت از طریق ارز دیجیتال اجتناب ناپذیر است و پرداخت از این طریق مزایای آشکاری را از لحاظ مالی و دسترسی ، کارایی ، سرعت و انعطاف پذیری سیستم پرداخت ها و توانایی دولت برای پرداخت سریع وجوه به شهروندان، به ارمغان می آورد. به علاوه دسترسی جهانی، تخصص پرداخت دیجیتال ، شبکه دو طرفه و کنترل های دقیق امنیتی و انطباق، از جمله ویژگی هایی است که ما را قادر می سازد همکاری خود را با این سیستم جدید آغاز نمائیم.

ترید ارزهای دیجیتال با پی پال

او همچنین می گوید، ما مشتاق هستیم که با همکاری بانک های مرکزی و نهادهای نظارتی در سراسر جهان پشتیبانی از ترید ارزهای دیجیتال با پی پال را انجام داده و به طور معنی داری در شکل دادن به نقشی که ارزهای دیجیتال در آینده مالی و تجارت جهانی بازی دارند، همکاری کنیم.

امکان ترید ارزهای دیجیتال با پی پال فراهم شد

برای افزایش درک و شناخت بیشتر مشتریان از ارزهای دیجیتال و رونق استفاده از رمز ارزها ، شرکت پرداخت های ارزی پی پال امکان خرید ، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است.

برای شروع Bitcoin ، Ethereum ، Bitcoin Cash و Litecoin ، مستقیماً در کیف پول دیجیتال PayPal قرار می گیرد. این سرویس طی هفته های آینده در اختیار دارندگان حساب پی پال در ایالات متحده قرار خواهد گرفت. این شرکت قصد دارد در نیمه اول سال 2021 ویژگی های خود را به Venmo گسترش دهد و بازارهای بین المللی را انتخاب کند. این سرویس در ایالات متحده از طریق مشارکت با Paxos Trust Company ، یک شرکت ارائه دهنده محصولات و خدمات ارزهای دیجیتال فعال می شود.

PayPal همچنین از سوی وزارت خدمات مالی امور خارجه نیویورک (NYDFS) اولین Bitlicense مشروط در نوع خود را دریافت کرده است.

ترید ارزهای دیجیتال با پی پال بدون پرداخت کارمزد اضافه

از اوایل سال 2021 ، مشتریان پی پال می توانند از منابع رمزارزهای خود به عنوان منبع تأمین مالی برای پرداخت تا 26 میلیون در پی پال به صورت بین المللی استفاده کنند. مصرف کنندگان می توانند با اطمینان از ارزش و بدون هزینه های اضافی ، بلافاصله موجودی ارز رمزنگاری شده خود را نیز به ارز فیات تبدیل کنند.

ترید ارزهای دیجیتال با پی پال

سرمایه گذاران PayPal هیچ گونه هزینه اضافی برای این دسته پرداخت ها متحمل نخواهند شد ، زیرا کلیه معاملات با ارز فیات با نرخ فعلی PayPal انجام می شود. در واقع ، ارزهای رمزنگاری شده به سادگی منابع مالی درون کیف پول دیجیتال PayPal به یکدیگر  قابل تبدیل هستند.

کلام آخر

PayPal بیش از 20 سال است که در خط مقدم انقلاب پرداخت  های دیجیتال در حال خدمت رسانی به کاربران است. پلتفرم PayPal با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا برای راحت تر ، مقرون به صرفه تر و ایمن ترکردن خدمات مالی و تجاری ، برای بیش از 300 میلیون مصرف کننده و بازرگان در سراسر دنیا در بیش از 200 بازار ، کاربران را قادر می سازد تا به اقتصاد جهانی بپیوندند و پیشرفت کنند.

در مقاله ای که پیش رو دارید، مطالبی را در مورد یکی دیگر از خدماتی که پی پال در اختیار کاربران قرار داده است، مطالبی را در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که امکان پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال برای کاربران دارنده حساب پی پال از طریق این سیستم پرداخت ارزی فراهم شده است و کاربران می توانند بدون پرداخت کارمزد اضافه از این سرویس پی پال استفاده کنند.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما درتماس باشید و از خدمات پرداخت ارزی شرکت تراپی بهره مند شوید.

تاریخ انتشار 18 آبان 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر