همانطور که می دانید به دلیل امکاناتی که وردپرس برای طراحان وب سایت فراهم کرده است این روزها، تعداد وب سایت های وردپرسی افزایش یافته اند اما طبیعی است که این سایت ها هم با مشکلاتی مواجه می شوند که در این مقاله به این موارد اشاره خواهیم کرد و چند افزونه (پلاگین) برتر وردپرس برای وب سایت های شرکتی را معرفی می نمائیم که می تواند برای رفع این مشکلات به شما کمک کنند. در صورتی که شما نیز یکی از صاحبان این وب سایت ها هستید، توصیه می شود این مقاله را همراه با تراپی به دقت مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید : خرید انواع قالب وردپرس

معرفی چند افزونه (پلاگین) برتر وردپرس برای وب سایت های شرکتی

دوستان عزیزی که به فعالیت در زمینه ی طراحی وب سایت مشغولید، کافیست فقط بدانید که سایت شما قرار است چه عملکرد و قابلیت هایی داشته باشد، در این صورت از میان پلاگین هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، می توانید مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و استفاده کنید.

افزونه ی Wordfance Security

یک افزونه (پلاگین) برتر وردپرس برای وب سایت های شرکتی ، پلاگین Wordfance Security است. این افزونه یکی از معروف ترین افزونه های فایروال و امنیت در وردپرس است با بیش از 2 میلیون نصب فعال. این یک افزونه ی کاملا خصوصی سازی شده است که سایت شما را در برابر:

  • بلاک شدن توسط لاگین های اجباری
  • IP های غیر مجاز
  • راه اندازی روتین اسکن ها و هشدارها

حفظ می کند.

افزونه (پلاگین) برتر وردپرس برای وب سایت های شرکتی

افزونه ی Really Simple SSL

این افزونه، از لحاظ تکنولوژیکی برای رمز نگاری لینک بین مرورگر و وب سرور، بسیار استاندار و مناسب است. با استفاده از این پلاگین می توان از صحت تبادل داده ها بین این دو، اطمینان حاصل کرد.

افزونه ی BackWPUp

در بسیاری از مواقع برای شما پیش آمده است که در حین انجام فعالیت های نگهداری سایت با چنین مشکلاتی مواجه شده اید:

  • سایت شما هک شده باشد
  • یک افزونه نصب کرده اید که همه چیز را خراب کرده است
  • پایگاه داده ی شما با مشکل مواجه شده

در چنین مواقعی شما حتما نیاز دارید که با به کارگیری ابزارهای مناسب مشکل را بر طرف کنید. پلاگین BackWPUp به شما این اجازه را می دهد که از وب سایت تان پشتیبان گیری کرده و در صورتی که چنین مشکلاتی برای شما پیش آمد، آن را برطرف سازید.

افزونه ی Yoast SEO

این افزونه ی وردپرسی، یکی از محبوب ترین و معروف ترین پلاگین های سئو سایت است که از سال 2008 تا کنون مورد استفاده قرار گرفته است. در این افزونه گزینه هایی برای انتخاب عنوان مناسب صفحه، توضیحات متا و کلا فاکتورهای موثر در رتبه بندی سایت توسط موتور جستجو، ارائه شده است.

بیشتر بخوانید : آیا وردپرس برای بازاریابی وابسته مناسب است؟

افزونه ی Gravity Forms

فرم های تماس، نوعی فرم هستند که برای مکالمه ی کتبی کاربران با مدیر سایت فراهم شده اند. در این فرم امکان افزودن فیلدهای مورد نیاز وجود دارد. به طور مثال برای قرار دادن فرم نظرسنجی در سایت، می توانید از گرویتی فرم ها استفاده کنید. که این پلاگین وردپرس این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.

افزونه (پلاگین) برتر وردپرس برای وب سایت های شرکتی

افزونه ی Simple 301 Redirect

این افزونه برای به کارگیری درست استراتژی های سئو کاربرد زیادی دارد. اگر شما بتوانید سریعا ریدایرکت ایجاد کنید، در مواقعی که یک وب سایت جدید راه اندازی می کنید یا آدرس URL  یک صفحه یا یک پست را تغییر می دهید، می تواند برای هدایت صفحات به آدرس جدید به شما کمک کند.

پلاگین InfniteWP

مدیریت همزمان چندین وب سایت کاری دشوار است. پشتیبان گیری و به روز رسانی آن ها به علاوه مدیریت پایگاه داده برای چندین کلاینت اندکی سخت است. در این زمینه پلاگین InfniteWP به کمک شما آمده است. این افزونه به صورت رایگان وجود دارد واجازه ی مدیریت همزمان چندین سایت وردپرسی را به شما می دهد.

تعداد افزونه های وردپرس بسیار زیاد اند، ما در این مقاله به معرفی چند افزونه (پلاگین) برتر وردپرس برای وب سایت های شرکتی پرداختیم. امید است از مطالعه ی این مطالب اطلاعات کافی در زمینه ی پلاگین ها کسب کرده باشید. از توجه و همراهی شما بسیار سپاسگزاریم. اگر سوالی در این خصوص به ذهنتان خطور کرده است، حتما آن را با ما در میان بگذارید.

اگر تجربه ای در این زمینه دارید، لطفا در کامنت ها با سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

تاریخ انتشار 22 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر