در مقالات قبلی گفتیم که در ایتالیا تکنولوژی بلاک چین در صنعت بیمه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و همچنین نکات مهمی را در مورد بیمه کانادا برای شما بیان کردیم. آیا به این مسئله فکر کرده‌اید که چرا بیمه شدن تا این حد اهمیت دارد؟ همه‌ی افراد قطعا در طول زندگی خود با حوادث غیرمترقبه مواجه شده‌اند، تصادف، آتش سوزی، بیماری و ... از جمله خطراتی است که همواره زندگی انسان‌ها را تهدید می‌کند. این خطرات نه تنها خسارت جانی به بار می‌آورد، از لحاظ مالی نیز به افراد آسیب خواهد رساند. بنابراین در این مقاله به معرفی بهترین شرکت های بیمه در دنیا خواهیم پرداخت. لطفا با تراپی همراه شوید.

بهترین شرکت های بیمه در دنیا را بشناسید

از آنجا که بیمه می‌تواند به عنوان یک پشتوانه‌ی مالی خوبی در مواقع نیاز ضروری محسوب شود، در این بخش از مقاله شما را با بهترین شرکت های بیمه در دنیا آشنا خواهیم کرد.

بهترین شرکت های بیمه

AIA Group Ltd

AIA Group Ltd در سال 1919 در سنگاپور تأسیس شد و هم اکنون مقر آن در هنگ کنگ است. این شرکت بزرگ‌ترین گروه بیمه عمر پان آسیا با حضور در 18 بازار مختلف از جمله چین ، استرالیا ، نیوزیلند ، هند و ... را دارد و علاوه بر بیمه عمر، سایر خدمات مالی را نیز شامل می‌شود.

AXA

AXA با بیش از 102 میلیون مشتری در 56 کشور جهان و بیش از 125،000 نفر کارمند، یکی از گروه‌های بیمه برتر جهان محسوب می‌شود. مشاغل اصلی آن بیمه اموال و تلفات ، بیمه عمر ، پس انداز و مدیریت دارایی است. شرکت بیمه AXA در سال 1816 تأسیس شد که چندین شرکت بیمه برای ایجاد AXA ادغام شدند. مقر این شرکت در پاریس است اما در سراسر آفریقا ، آمریکای شمالی ، آمریکای مرکزی ، آمریکای جنوبی ، اقیانوسیه ، اروپا و خاورمیانه شناخته شده است.

Berkshire Hathaway

Berkshire Hathaway (BRK.A) در سال 1889 تأسیس شد و با Warren Buffet ارتباط دارد ، که یک نهاد متوسط را به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان تبدیل کرده است. Berkshire Hathaway هم اکنون  درمدیریت سرمایه‌گذاری پیشرو است و در بین سایر بخش‌ها مانند حمل و نقل ریلی ، دارایی ، آب و برق و انرژی ، تولید ، خدمات و خرده فروشی از طریق شرکت‌های تابعه خود مشغول فعالیت در زمینه بیمه است.

بهترین شرکت های بیمه

China Life Insurance

بیمه عمر چین (LFC) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای و خدمات مالی دولتی سرزمین اصلی چین و همچنین یک عضو کلیدی در بازار سرمایه چین بوده و به عنوان یک سرمایه گذار بنیادی محسوب می‌شود.

این شرکت در سال 1949 با تشکیل شرکت بیمه خلق چین (PICC) تاسیس شد. شرکت PICC (زندگی) با مسئولیت محدود پس از مشارکت با PICC در سال 1996 ایجاد شد. شرکت PICC (زندگی) با مسئولیت محدود در سال 1999 به عنوان شرکت بیمه عمر چین تغییر نام داد. شرکت بیمه عمر چین در سال 2003 به عنوان بیمه عمر چین بازسازی شد و در مشاغلی همچون :  بیمه عمر ، برنامه های بازنشستگی ، مدیریت دارایی ، دارایی و تلفات ، دارایی های سرمایه گذاری و عملیات خارج از کشور به فعالیت پرداخت.

گروه ING

این گروه چند ملیتی هلندی در سال 1991 تاسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از خدمات از جمله بانکداری خرده فروشی ، بانکداری مستقیم ، تجاری و سرمایه گذاری ، بیمه و مدیریت دارایی را ارائه می‌دهد. ING به بیش از 37 میلیون مشتری در بیش از 40 کشور مختلف خدمت رسانی می‌کند. در سال 2018 ، ING با شرکت بیمه AXA همکاری خود را اعلام کرد. این دو با هم همکاری مشترک دیجیتالی را آغاز کردند تا بتوانند محصولات بیمه‌ای را به صورت آنلاین از طریق یک پلت فرم متمرکز به مشتریان ارائه دهند.

Ping An of China

شرکت Ping An of China یکی از 50 شرکت برتر فهرست شده در بورس اوراق بهادار شانگهای است که در سال 1988 تأسیس شد ، این شرکت بیمه، اولین شرکت چینی بود که ساختار سهامداری را در پیش گرفت. این شرکت که مقر آن در شنژن چین است ، یکی از با ارزش ترین شرکت‌های بیمه جهان و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مدیریت دارایی و سرمایه گذاری در جهان است. شرکت‌های تابعه این شرکت شامل Ping An Life ، Ping An Properties و Casualty ، Ping Anuity و Ping An Health هستند.

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت بیمه آشنا کرده و بهترین شرکت های بیمه دنیا را برای شما معرفی کنیم. امید است مطالب ارائه شده مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 25 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر