این روزها بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف برای انجام تبلیغات و آگاهی از برند خود برخی از شبکه‌های اجتماعی را انتخاب می کنند، تا در بستر این رسانه های اجتماعی تولید محتوا کنند و با ایجاد انواع محتواهای متنی، گرافیکی، ویدئویی و ... بتوانند مخاطبان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کنند و به این ترتیب بتوانند فروش خود را افزایش دهند و درآمد بیشتری کسب کنند. در زمینه ی تولید محتوا انواع اپلیکیشن ها ارائه شده است که به کمک آن ها می توان محتواهای بهتر و با کیفیت تری تولید کرد. یکی از این اپلیکیشن ها که در حوزه گرافیک به کار برده می شود، Pixaloop نام دارد که برای تبدیل تصویر به انیمیشن متحرک می توانید از آن کمک بگیرید. آیا مایلید تا با مطالب بیشتری در مورد این برنامه کاربردی آشنا شوید؟ پس با تراپی همراه شوید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

Pixaloop

تصاویر متحرک در شبکه های اجتماعی

قطعا تا کنون تصاویر متحرک زیادی را در انواع رسانه های اجتماعی دیده اید که توجه شما را به خود جلب کرده اند که بسیار هم جذاب هستند. ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توان این چنین تصاویری را ایجاد کرد؟ و شاید فکر کنید که درست کردن چنین تصاویری کار سختی است. اما در پاسخ به این سوال باید به شما بگوئیم که با تبدیل تصویر به انیمیشن متحرک توسط اپلیکیشن Pixaloop به راحتی می توانید محتواهای بصری بسیار جالب و جذاب درست کنید. در ادامه نکات بیشتری را در مورد اپلیکیشن Pixaloop برای شما گفته ایم. این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

آشنایی با اپلیکیشن Pixaloop

این برنامه ی کاربردی برای ایجاد تصاویر متحرک با تبدیل تصویر به انیمیشن متحرک به کار برده می شود و توسط شرکت Lightricks ارائه شده است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید به راحتی از عکس، تصاویر متحرک ایجاد کنید. از آنجا که کار با Pixaloop بسیار ساده است، توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند.

محیط این اپلیکیشن بسیار کاربر پسند است و دارای ابزارهایی است که کاربران می توانند خیلی آسان تبدیل تصویر به انیمیشن متحرک را در آن انجام دهند. در این برنامه کاربردی ، ویژگی بسیار جالبی وجود دارد که با استفاده از این ویژگی شما می توانید مشخص کنید که محل حرکت قسمت های مختلف یک تصویر کجا باشد.

علاوه بر این ویژگی، امکانات دیگری نیز برای کاربران قرار داده شده است که به شما کمک می کند که عکس های جذاب و با کیفیتی را با کمترین نیاز به ویرایش و ادیت ایجاد کنید.

همچنین کیفیت تصاویر خروجی اپلیکیشن Pixaloop بسیار بالاست و حاصل کار شما با این برنامه کاربردی، انیمیشن های متحرک با کیفیت بسیار عالی می باشد.

در صورتی که مایل هستید با امکانات و قابلیت های دیگر اپلیکیشن Pixaloop آشنا شوید، همچنان با ما همراه باشید.

Pixaloop

اپلیکیشن Pixaloop دارای چه امکاناتی است؟

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که چه امکاناتی برای این اپلیکیشن وجود دارد که باعث شده است کاربران زیادی آن را به اپلیکیشن های دیگر ترجیح دهند.

  • Pixaloop دارای ابزارهایی است که توسط آن ها می توانید قسمت های مختلفی از تصاویر را ویرایش کنید.
  • قابلیت استفاده از افکت های بسیار جذاب روی تصاویر وجود دارد که آن ها را به عکس هایی بسیار جذاب تبدیل می کند.
  • امکان متحرک سازی تصاویر از محل های مختلف و با جهت های مختلف و دلخواه شما.
  • امکان ایجاد تصاویر متحرک و تبدیل تصویر به انیمیشن متحرک با استفاده از این اپلیکیشن امکان پذیر است.
  • فایل های خروجی Pixaloop بسیار با کیفیت هستند و همچنین در حجم پائین قابل استفاده می باشد.

حال که با ویژگی ها و امکانات این اپلیکیشن آشنا شدید، ممکن است تصمیم گرفته باشید که برای تولید محتواهای تصویری خود از آن استفاده کنید.

در این صورت باید به شما بگوئیم که همانطور که امکانات بسیار خوبی برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است، برای تهیه آن نیز هزینه ای قرار داده اند که باید ابتدا هزینه را بپردازید تا تمام امکانات آن در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد.

پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن Pixaloop

در صورتی که به هر دلیل امکان پرداخت هزینه این اپلیکیشن برای شما وجود ندارد و یا هیچ نوع کارت اعتباری در اختیار ندارید، می توانید با خیال راحت پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن Pixaloop را به ما بسپارید. کافیست از طریق لینک زیر درخواست پرداخت هزینه را برای ما ارسال نمائید. ما در اسرع وقت درخواست شما را رسیدگی کرده و پرداخت هزینه را برای تان انجام می دهیم.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 18 تیر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر