با وجود این که بسیاری از افراد از اهمیت زمان در میزان بهره وری خود خبر دارند، باز هم برای مدیریت آن، دچار مشکلات عدیده ای هستند. شاید بتوان گفت زمان با ارزش ترین دارایی افراد است که با میزان موفقیت آنها در زندگی شخصی و کاری‌شان ارتباط مستقیمی دارد. پس اگر شما هم به دنبال ابزاری می گردید تا بتوانید زمان بندی مناسبی برای انجام کارهای خود داشته باشید، در این مقاله با معرفی بهترین برنامه های مدیریت زمان ، همراه ما باشید.

استفاده از برنامه های مدیریت زمان برای چه کسانی مفید است؟

  • تعریفی از کارهای مهم خود ندارید
  • هر روز باید کارهای زیادی انجام دهید
  • برنامه ریزی کردن برای شما کار دشواری است
  • بقیه از زمان شما استفاده می کنند!

همان طور که مشاهده می کنید، مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، از نمونه عادات بد هستند که حتما می دانید ترک آنها کار سختی است! به همین دلیل است که برای پشت سر گذاشتن این چالش ها، باید از ابزاری جهت راحت تر شدن امور روزانه استفاده کرد. پس با استفاده از برنامه های مدیریت زمان که در ادامه معرفی می کنیم، به اثر بخشی و بهینه بودن زمان کاری خود اضافه کنید.

برنامه های مدیریت زمان

بهترین برنامه های مدیریت زمان :

برنامه Todoist :

این برنامه در چند حالت رایگان، بیزینسی و غیر رایگان ارائه می شود. بسته به این که شما برای برنامه ریزی بهتر خود به چه چیزهایی نیاز دارید، می توانید از یکی از آنها استفاده کنید که البته برای دو مورد از آن باید هزینه پرداخت کنید. این برنامه برای سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس است. علاوه بر این، شما می توانید از آن در لپتاپ و تبلت نیز استفاده نمائید چرا که دارای قابلیت همگام سازی با دستگاه های مختلف نیز هست. این برنامه برای افرادی مناسب است که هر روز می خواهند یک سری از کارهای معین را انجام دهند.

برنامه Rescue time :

اگر مطمئن نیستید که از زمان خود به درستی استفاده می کنید یا نه می توانید با گزارش هایی که هر هفته برای شما ارسال می کند متوجه شوید که چرا به تمامی کارهای خود نرسیده اید و در کدام قسمت ها وقت‌تان را هدر داده اید.

برنامه Focus booster :

اگر روزانه فعالیت های زیادی برای انجام دادن دارید، طبیعتا استرس زیادی را تجربه می کنید که موجب از بین رفتن تمرکز شما می شود. با استفاده از این برنامه که یکی از بهترین برنامه های مدیریت زمان است؛ می توانید تمرکز تان را برای انجام امور روزمره افزایش دهید.

برنامه Clara :

این برنامه که مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی است می تواند قرار ملاقات و جلسات شما را برایتان تنظیم کند. پس اگر نمی توانید قرارهای کاری تان را تنظیم کنید و از زمان شخصی خود برای انجام امور کاری استفاده نمائید، بهتر است از این برنامه مدیریت زمان استفاده کنید.

برنامه های مدیریت زمان

برنامه Kiwake :

این برنامه به شما کمک می کند تا برای انجام هر کار، زمانی را مشخص کنید. به عنوان مثال شما را از خواب بیدار کند، برای افزایش تمرکزتان زمانی برای حل پازل اختصاص دهد و ... . شما می توانید با استفاده از آلارم های این برنامه متوجه زمان انجام هر یک از این کار ها شوید. اما نکته‌ای که در مورد این برنامه مدیریت زمان وجود دارد این است که برای استفاده از خدمات آن باید هزینه پرداخت کنید.

برنامه Freedom :

آیا شما هم  تا به حال به خودتان قول داده اید که تنها چند دقیقه از زمانتان را به بررسی فیسبوک و چت کردن اختصاص دهید، اما بعد از مدتی متوجه شده اید که ساعتها زمان برای آن صرف کرده اید. پس شما می توانید با این برنامه مدیریت زمان، از انواع شبکه های اجتماعی و اخبار روزانه دور بمانید تا تمرکزتان را از دست ندهید.

نظر شما در مورد برنامه های مدیریت زمان چیست؟ تا چه اندازه به نظر شما استفاده از آنها می تواند کارآمد باشد؟

تاریخ انتشار 01 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر