در این مقاله قصد داریم بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 را برای شما عزیزان علاقه مند به مشاغل فریلنسری معرفی کنیم. با توضیحاتی که در مورد هر کدام از این وب سایت ها در اختیار شما قرار می دهیم، متوجه خواهید شد که که کدام یک از این وب سایت ها برای شما مناسب ترند و با توجه به مهارت ها و توانائی های خود می توانید شروع به کار و کسب درآمد کنید. پس با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : انواع شغل های فریلنسری 

درباره ی وب سایت های فریلنسری چه می دانید؟

وب سایت های فریلنسری، پلتفرم هایی هستند که هم افراد جویای کار و هم کارفرمایان پیشنهادات خود را در آنجا قرار می دهند و کلیه ی بازدیدکنندگان و فریلنسرها می توانند آن ها را مشاهده کنند. انجام مشاغل فریلنسری راهی عالی برای تبدیل استعدادها یا سرگرمی های خود به پول و درآمد است. در این وب سایت ها شما از آزادی کافی برخوردار هستید که فقط برای پروژه هایی که دوست دارید یا در آن ها مهارت دارید درخواست دهید و از طریق آن ها به درآمد برسید.

بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020

بسیار واضح و مشخص است که این وب سایت ها به شما کمک می کند تا شروعی جدی برای کسب درآمد داشته باشید و در یافتن اولین مشتری ها و جلب اعتماد کارفرمایان به مشکل بر نخورید. همچنین ، شما می توانید به طور مداوم مهارت های خود را با انجام پروژه های مختلف از کارفرمایان متفاوت ، ارتقا بخشیید و به این ترتیب در پایان ، نمونه کارهای شما بهتر و ارزشمندتر خواهد شد و پیشنهادات شغلی بهتر و بیشتری برای شما وجود خواهد داشت.

در ادامه شما را با بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 آشنا خواهیم کرد. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 را بشناسید

در این بخش از مقاله چند نمونه از بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که از طریق آن ها می توانید کسب درآمد کنید و به علاوه کسب تجربه نموده و مهارت های خود را افزایش دهید.

وب سایت Fiverr

Fiverr یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 می باشد که در آن فریلنسرها می توانند پروژه های به پایان رسیده را به نمایش عموم بگذارند. به این ترتیب مشتریان بالقوه می توانند به راحتی شخصی را انتخاب کنند که نتیجه کار او برایشان رضایت بخش بوده و مورد پسندشان باشد. علاوه بر این ، Fiverr دوره های یادگیری رایگان، برای توسعه مهارت های فریلنسری را برای فریلنسرها ارائه می دهد.

وب سایت Upwork

برای فریلنسرهایی که به دنبال یک سایت با انعطاف پذیری بالا می گردند، Upwork یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 می باشد و ابزاریست برای شروع کار مستقل که مورد علاقه بسیاری از مشتریان و کارفرمایان می باشد.

وب سایت Toptal

Toptal یکی دیگر از بهترین وب سایت های فریلنسری است که به صورت کاملا مستقل به شرکت ها مژده می دهد که می تواند 3 درصد از کل فریلنسرهای برتر جهانی را استخدام کند. مطمئناً ، اگر شما برای ارتقا سطح مهارت های خود به اندازه کافی تلاش کنید ، می توانید یکی از آن فریلنسرها باشید.

وب سایت Simply Hired

یکی از ویژگی های متمایز کنده ی وب سایت Simply Hired از سایر وب سایت های فریلنسری این است که در این سایت لیستی از حقوق برتر و ابزارهایی برای برآورد هزینه های شما وجود دارد تا شما بتوانید برای انجام پروژه ای که تقبل کرده اید، ابتدا هزینه ها را محک بزنید و سپس کارتان را آغاز کنید.

بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020

وب سایت PeoplePerHour

در وب سایت PeoplePerHour بیش از 1.5 میلیون فریلنسر وجود دارد که خدمات و مهارت های خود را ارائه داده اند. PPH یا (People Per Hour) برای فریلنسرها رایگان است ، اما این رقابت می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. شما همیشه باید کار خود را بهبود ببخشید و هزینه معقولی تعیین کنید تا احتمال استخدام شما بیشتر شود.

وب سایت Aquent

Aquent یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری در سال 2020 می باشد که برنده جوایز زیادی به عنوان یک شرکت فریلنسری شده است. این وب سایت به دلیل استخدام فریلنسرهای خلاق و انجام کار با کیفیت بالای آن ها شناخته شده و محبوب است.

نقد کردن درآمد ارزی فریلنسری توسط تراپی

دوستان عزیز، اگر به دلیل وجود مشکلات در ارتباط با نقد کردن درآمدهای ارزی خود از انجام شغل های فریلنسری منصرف شده اید، باید بگوئیم که عزیزان اصلا در این مورد نگران نباشید، شما می توانید نقد کردن در آمدهای ارزی خود را به ما بسپارید. کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست نقد کردن درآمد ارزی کلیک کنید!

تاریخ انتشار 01 آبان 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر