ریپل (XRP) شدیدا تلاش کرده است که در بالای کانال کاهشی بماند. این مقاومت به قدری است که ریپل (XRP) را در سطح 61.8 درصدی ردیابی فیبوناچی قرار داده است و این نشان دهنده ی این است که احتمال اصلاح آن در کوتاه مدت بسیار زیاد است. مشکلی که با ریپل (XRP) وجود دارد این است که در مقایسه با سایر بخش های بازار به طرز ناهماهنگی، بسیار مورد معامله قرار گرفته است به طوری که خود را در شرایط بسیار سختی قرار داده است. بنابراین سرمایه گذاران کمی سردرگم شده اند که آیا زمان فعلی زمان مناسبی برای خرید ریپل (XRP)  می باشد یا نه؟

زمانی که بحث ارز دیجیتال به میان می آید، باید گفت بهترین زمان برای خرید آن زمانی است که قیمت ها پائین آمده باشد و یا در یک بازه ی زمانی کوتاه با یک قیمت مشخص، بیش از حد معامله شده باشد. این راه خوبی است تا میانگین ارزش کل دارایی خود را به دلار محاسبه کنید و سپس به محاسبه ی میزان ریپل (XRP) اندوخته شده بپردازید. در حال حاضر مشکلی که وجود دارد این است که افراد زیادی در دوره ی اخیر، ریپل را بالای 2 دلار خریده اند و هنوز امکان ضرر برای آن ها وجود دارد. اما آن ها به هیچ یک از این دو مورد توجهی ندارند و آنچه آن ها را نگران کرده است، خرید به قیمت 0.40 دلار به جای 0.35 دلار است. به عبارت دیگر، پیش از این آن ها دلار را حساب نمی کردند، اما اکنون دارند سنت را محاسبه می کنند.

ریپل (XRP)

یک راه ساده برای حل این مشکل وجود دارد. اگر از ضرر کردن بترسید و همزمان بخواهید بهترین قیمت را برای ریپل در نظر بگیرید، این دو به طور همزمان غیرممکن است. در واقع ترس از دست دادن (FOMO) شما را در معرض این خطر قرار می دهد. پس بهتر است به جای آن، بهترین راهی که وجود دارد را انتخاب کنید و آن این است که قیمت دارایی ها را به دلار بسنجید، در این صورت می توانید یک میانگین قیمت خوب برای آن به دست آورید.

اگر در حال معامله هستید، این کار بسیار ساده ای است. فقط کافیست منتظر یک قیمت مشخص باشید، سپس وارد یک موقعیت کوتاه یا بلند مدت شوید که در آن مکان، میزان ضرر در نقطه ی مشخصی متوقف شده است پس از آن می توانید سود به دست آورید. با این کار، متوجه می شوید که قیمت ممکن است فقط از سطح فیبوناچی  61.8٪عبور کند و در این صورت ممکن است نقطه ورود خوب خود را از دست بدهید. به این ترتیب، حداقل شما می دانید که روند کار چگونه است و شما با ریسک حساب شده ای مواجه هستید.

در واقع زمان خرید و فروش دقیقا مشخص نیست و این موضوع در بازه ی زمانی خاص می تواند دچار تغییر شود. به طور مثال طبق آنچه از آمار روزانه ی ریپل و بیت کوین برآورد شده است، ریپل به طور واضح به بازه ی زمانی کوتاه مدت مقاومت بیت کوین رسیده است و قیمت ها ممکن است بر این اساس مجدد اصلاح شود.

همراهان همیشگی تراپی، شما می توانید هر گونه سوال یا مشکلی را با ما در میان بگذارید، همکاران مجرب ما در تیم تراپی آماده ی خدمت رسانی و پاسخ گوئی به سوالات شما عزیزان هستند. لطفا با ما تماس بگیرید.

 

تاریخ انتشار 22 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    مهسا ملکی ۲۷ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام روز خوش من الان میخوام مقدار ۱۰ میلیون ریپل بخرم ب نظر شما با توجه ب اینکه خط را شکسته است موقعیت خوبی برای خرید هست..ممنون ..

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۷ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز سوالات مربوط به تحلیل تکنیکال رو باید از افراد اهل فنش بپرسید که میتونید با سرچ در اینترنت این افراد رو پیدا کنید.
      موفق باشید

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۳ امرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز ما در این مورد اطلاعینداریم شما باید با متخصص این کار صحبت نمایید

  • تصویر آواتار
    اشکان ۲۱ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام امکان مشاوره واتساپ هم دارین

فرم ارسال نظرات کاربر