اگر شما در حال حاضر به راه اندازی یک استارت اپ فکر می کنید و قصد دارید در یک کسب و کار جدید سرمایه گذاری کنید، مطالبی که در این مقاله گفته ایم، می تواند برای شما بسیار مفید باشد؛ چرا که به شما کمک می کند تا با دید متفاوت و آگاهی بیشتر به انتخاب بپردازید. پس با تراپی همراه شوید تا با برترین ترندهای استارت اپ در سال 2021 آشنا شوید.

بیشتر بخوانید : معرفی شغل های استارت اپی که بیشتر مورد تقاضا هستند 

برترین ترندهای استارت اپ در سال 2021 را بشناسید!

اگر با بهترین حوزه های استارت اپ که بسیار رو  به رشد هستند آشنا شوید، می توانید با اطمینان بیشتر برای فعالیت در حوزه ای خاص قدم بگذارید و بسیار ثابت قدم تر در مسیر موفقیت حرکت کنید.

استارت اپ های صنعت بیوتکنولوژی

صنعت بیوتکنولوژی در حال حاضر 295 میلیارد دلار ارزش دارد و این رقم می تواند با گسترده تر شدن تجزیه و تحلیل  در مورد DNA تا سال 2021 نیز افزایش یابد. در دهه های گذشته آزمایشاتی در مورد اجداد و نیاکان ما آغاز شده است که می تواند به ما اطلاعاتی درباره ی آن ها بدهد.

ترندهای استارت اپ

DNA Nudge ، در حال مطالعه و انجام آزمایشات DNA است تا در این زمینه اپلییکیشن تلفن همراه و ساعت مچی ارائه دهد. مثلا این برنامه کاربردی برای شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید توصیه های تغذیه ای متناسب با نوه DNA خود دریافت کنید. به علاوه محصولات جدید که توسط DNA Nudge ارائه می شود، ممکن است از هوش مصنوعی برای تشخیص بهترین برنامه وزشی برای شما استفاده کند.

گسترش نوآوری های دیجیتال تا آفریقا

استارت اپ ها به همراه سرمایه های بزرگ خطرپذیر در حال ورود به آفریقا هستند و این یک ترند استارت اپ در سال 2021 می باشد. به عنوان مثال، Twiga Foods یک شرکت کنیایی، یک شبکه توزیع غذا ایجاد کرده است که با استفاده از نوآوری های دیجیتالی و تکنولوژیکی مدیریت می شود. این موسسه در حال حاضر 17000 کشاورز در کنیا را به 35000 فروشنده متصل کرده است و به سرعت هم در حال رشد است. این اولین استارت اپ آفریقایی است که از بودجه بالایی برخوردار است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

دارایی های پایدار مسیر اصلی را طی می کند

سرمایه ها یا داریی های پایدار، سرمایه گذاری های عملی با در نظر گرفتن بازده های زیست محیطی و اجتماعی می باشد. Bloomberg گزارش داده است که ارزش آن 30 میلیارد دلار است و بیشتر تحقیقاتی که زیر چتر این سرمایه گذاری های قرار می گیرد، همراه با این ترند استارت اپ در حال رشد هستند.

مدل های تجاری اثبات شده با سرعت در حال حرکت به سمت جغرافیاهای جدید

استارت اپ هایی نظیر Uber Eats ، GrubHub و DoorDash مدل های اپلیکیشن های تحویل غذا را ارائه کرده اند. به همین ترتیب برنامه های کاربردی Uber و Lyft صنعت تاکسی رانی را به شدت متزلزل کرده اند.

ترندهای استارت اپ

هم اکنون یک مسابقه دیگر با بودجه سرمایه گذاری جدید برای ورود به فضاهای جغرافیایی دیگر در حال ظهور است. به عنوان یک مثال می توان Glovo را نام برد. این استارت آپ اسپانیایی ، که 500 میلیون دلار بودجه در آن جمع شده است، در ابتدا مانند سایر برنامه های تحویل غذا به نظر می رسد، اما مشغول فعالیت در سراسر اروپا می باشد و همچنین در حال گسترش فعالیت های خود در آمریکای جنوبی و آفریقای شمالی نیز می باشد.

رونق استارت اپ های بدون کد

شرکت هایی مانند Bubble و Zapier هم اکنون ساخت محصولات دیجیتالی را برای هرکسی آسان تر کرده اند. به گفته Crunchbase ، یک پلتفرم بدون کد دیگر ، Webflow ، مبلغ 74.9 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است.

این پلتفرم ها برای شما این امکان را فراهم می کنند تا برنامه ها و وب سایت های سفارشی "بدون کد" یا "کم کد" ایجاد کنید. منظور از "کم کد" این است که توسعه وب و برنامه های تلفن همراه تنها با استفاده از یک کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) ، به جای زبان های برنامه نویسی و استفاده از کد خام انجام می شود.

این روش ساخت اپلیکیشن، نیاز به دانش برنامه نویسی بسیار کمتر، یا حتی صفر دارد.  حتی توسعه دهندگان فصلی وب اغلب از راه حل های بدون کد به عنوان یک روش فوق العاده سریع برای ساخت برنامه ها استفاده می کنند. ساخت اپلیکیشن بدون کد یکی دیگر از بهترین ترندهای استارت اپ در سال 2021 می باشد.

در این مقاله شما را با برترین ترندهای استارت اپ در سال 2021 آشنا کردیم. آیا مطالب گفته شده در این مقاله را پسندیدید؟ پس آن را برای دوستان خود ارسال کنید تا آن ها نیز با بهترین و ارزشمندترین ترند های استارت اپ آشنا شوند.

از همراهیتان تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم!

تاریخ انتشار 06 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر