چند روز پیش، بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌های 2019 در گوگل پلی آواردز معرفی شدند و در این میان با کمال تعجب نرم افزارهای ناآشنایی به چشم می‌خورند. یکی از این نرم افزارها که شاید افراد بسیاری، آشنایی چندانی با آن نداشته باشند، برنامه Slowly است.

در کنار تمامی فناوری‌های پیشرفته و جدید و انبوهی از نرم افزارها وو برنامه‌های موجود در بازار اینترنتی، برنامه Slowly، نرم افزاری است که حال و هوای مدرن را کمرنگ تر و درعوض رنگ و لعاب سنتی را چاشنی خود کرده است. در ادامه با تراپی همراه باشید تا درباره این نرم افزار که برنده گوگل پلی آواردز است، بیشتر بدانید.

معرفی برنامه Slowly

برنامه Slowly یک برنامه نتورکی و شبکه‌ای برای کسانی است که آرزو دارند به روزهای خوب و خوش "گذشته" هنگامی که ارتباط بین مردم معنای دیگری داشت، برگردند؛ در واقع، زمانی که این کار هدف خاصی داشت. Slowly قلم و جوهر وکاغذ را به عصر دیجیتال می رساند. این برنامه رایگان تلفن همراه به شما امکان می‌دهد نامه بنویسید و آن را به دیگر کاربران این برنامه در سراسر جهان ارسال کنید. همانطور که از نام این برنامه به معنی "به آهستگی" آشکار است، ارسال نامه در این اپلیکیشن مانند نامه‌های سنتی به آهستگی صورت گرفته و زمانبر است، بنابر این، لازم است که نامه‌های خود را طولانی نوشته و مانند قدیم، از همه چیز در آن به دوست و شخص مورد نظر خود بگویید؛ اینکه اوضاع‌تان چطور است، تفریح این روزهایتان چیست، درباره چه چیزی این روزها ذوق و اشتیاق دارید و... .

برنامه Slowly

بیشتر بدانید:

نحوه کارکرد برنامه Slowly

این برنامه با تنظیم یک نمایه و پروفایل ساده کار را آغاز می‌کند. در ابتدا جنسیت و نام مستعار خود را انتخاب کنید. برنامه Slowly، چند آواتار را به صورت منتخب به کاربران را برای نمایش آن‌ها ارائه می‌دهد. پس از آن، دیگر فقط تعیین موقعیت مکانی و تأیید اینکه شما یک فرد واقعی هستید، باقی می‌ماند.

این نرم افزار همچنین از کاربران می‌خواهد تا در طول پروسه ایجاد پروفایل، برخی از موضوعات و علایق خود را انتخاب کنند، تا به آن‌ها کمک کند که با سایر کاربران این نرم افزار هماهنگ شده و مطابقت پیدا کنند. به نوعی موضوع به این معنی است که شما می‌توانید کاربران دیگر با موضوعات و علایق شبیه به خودتان را پیدا کنید. پس از این، دیگر آماده هستید تا نوشتن را شروع کنید. یک بخش "پیش نویس" برای کار با نامه‌های شما وجود دارد. مانند یک نامه واقعی، برای ارسال نامه نیز به تمبر نیاز خواهید داشت.

تمبرهای برنامه Slowly

هنگامی که در اپلیکیشن Slowly ثبت نام می‌کنید، چند تمبر به صورت خودکار دریافت می‌کنید. در واقع، یک تمبر عمومی "Slowly" دریافت می‌کنید. همچنین تمبری بر اساس تاریخ تولد خود و تمبر دیگری را بر اساس دستگاه تلفن همراه خود دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، شما می‌توانید بر اساس موقعیت مکانی خود نیز چند تمبر دریافت کنید. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Slowly، در هنگام سفر، تمبرهای بیشتری جمع آوری کنند.

وقتی برنامه Slowly را در مکانی جدید باز کنید، می‌توانید تمبرهایی را برای آن مکان جمع آوری کنید. علاوه بر این، تمبرهایی برای دستیابی به نقاطی جدید و برای رویدادهای خاص مانند تعطیلات، جشنواره‌ها و ویژگی‌های برنامه جدید در نظر گفته شده است. در حالی که در حال حاضر برنامه Slowly، یک اپلیکیشن رایگان است، توسعه دهندگان قصد دارند ویژگی‌های جدیدی مانند یک فروشگاه تمبر درون برنامه‌ای اضافه کنند تا کاربران بتوانند تمبرهای جدید خریداری کنند.

پیدا کردن دوست مکاتبه ای در برنامه Slowly

برنامه Slowly همچنین از ویژگی‌های قوی در سیستم برای یافتن و ارتباط با دوستان مکاتبه‌ای دیگر درون برنامه، برخوردار است. شما می‌توانید به صورت دستی برای پیدا کردن افراد، جستجو کنید و فیلترهایی مانند منطقه، موضوعات و محدوده سنی را اعمال کنید. از طرف دیگر، Slowly ویژگی "مطابقت خودکار" را ارائه می‌دهد. مطابقت خودکار به شما امکان می‌دهد شرایط مورد نظر خود را تعیین کنید و طبق آن دوست مکاتبه‌ای پیدا کنید، مانند فیلترها، این شرایط نیز شامل موضوعات مورد علاقه، منطقه و... است. سپس می‌توانید شروع به نوشتن پیام و نامه خود کرده و دکمه ارسال را بزنید. slowly دوست مکاتبه‌ای شما را مطابق با فیلترها و شرایطی که تعیین کردید، پیدا کرده و نامه شما را به او ارسال خواهد کرد.

برنامه Slowly

ارسال نامه در برنامه Slowly

حال که صحبت از تحویل نامه شد، همانطور که ذکر کردیم مانند اسم برنامه، اپلیکیشن Slowly در روند تحویل نامه‌ها کند است. در این برنامه مبنای زمان این است که گیرنده در کجا قرار دارد. به عنوان مثال، اگر یک دوست مکاتبه‌ای نامه‌ای از انگلستان برای شما ارسال کند، می‌توانید پیام را مانند یک بسته آمازون پیگیری کنید. برنامه به شما می‌گوید که نامه را در حدود 15 ساعت بعد دریافت می‌کنید. ایده تاخیر در تحویل نامه این است که معنای بیشتری به مکاتبات می‌بخشد. این نامه، یک پیام فوری و ایمیل نیست، از این رو برای رسیدن نامه به گیرنده زمان لازم است.

به طور کلی، این برنامه یک ایده منحصر به فرد است که می‌تواند به شما کمک کند به شیوه‌ای جدید با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. می‌توانید برنامه Slowly را از App Store و Play Store به صورت رایگان دریافت کنید.

آیا شما نیز تجربه استفاده از این نرم افزار جالب را داشته‌اید؟ شاید بد نباشد آن را دانلود و نصب کرده و یک نامه‌نگاری لذت بخش را تجربه کنید.

تاریخ انتشار 26 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر