همانطور که می­دانید تبلیغات آنلاین بسیار رقابتی است و کسب و کارهای مختلف کارهای متعددی را برای موفقیت در این رقابت تنگاتنگ انجام می­‌دهند. از جمله­‌ی این روش‌­ها می­‌توان به تبلیغات گوگل به منظور افزایش رتبه سایت و نرخ کلیک آن اشاره کرد.  افزونه­‌های گوگل به طور موثر به شما در صفحه­‌ی جست و جوی گوگل کمک می­‌کند و دلایل بیشتری را برای کلیک روی تبلیغ شما ایجاد می‌­کند. از این رو تراپی در این مقاله به بهترین افزونه های گوگل ادوردز به منظور افزایش نرخ کلیک و رتبه سایت پرداخته است.

افزونه ­های گوگل

گوگل ادوردز دارای افزونه‌­های تبلیغاتی زیادی است که هر یک از آنها دارای عملکرد تبلیغاتی، تبلیغات کلیکی و مزایای مشخصی است و اطلاعات یا CTA های قابل کلیک را به نحوی بهبود می­بخشد. این افزونه­‌ها اطلاعات بیشتری را برای تحلیل دقیق­تر رفتار کاربران و نیازهای آنها به منظور انجام اقدامات متناسب ارائه می­دهد. از جمله ی این افزونه‌ها می‌توان به مكان كسب و كار، تلفن تماس، اپليكيشن و موارد ديگر اشاره كرد كه به صورت مفصل در ادامه‌ي مطلب معرفي شده‌اند.

افزونه های گوگل ادوردز

افزونه­‌های تبلیغاتی گوگل ادوردز نشان دهنده­ ی موارد زیر می باشد.

  • نقشه­ای از مکان کسب و کار
  • عکس، متن و قیمت­ها از حساب Google Merchant Center
  • لینک به صفحات اضافی از سایت شما

نحوه­ ی افزودن افزونه های گوگل ادوردز

پس از ورود به سیستم تبلیغاتی گوگل، برای تنظیم افزونه­‌ها طبق مراحل زیر عمل کنید.

  • کمپین یا گروه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید
  • روی تب "Ads & Extensions" در سمت چپ، و سپس تب "Extensions" در بالای صفحه کلیک نمایید، پس از آن روی علامت بزرگ + برای ایجاد یک افزونه­ ی جدید کلیک کنید
  • از منوی کشویی که ظاهر شده، افزونه­‌ای را که می­ خواهید ایجاد کنید را انتخاب نمایید.
  • سپس هر نوع افزونه­‌ای را که ایجاد نموده­ اید را شخصی سازی کرده و روی دکمه­ ی ذخیره کلیک نمایید

با ‌افزونه های گوگل ادوردز آشنا شوید

افزونه های گوگل ادوردز قابل تنظيم براي تبليغات جستجوي شما مي‌باشند و جزييات بيشتري را درباره محصول يا سرويس ارائه می‌دهند. در ادامه به بهترین اافزونه های گوگل ادوردز پرداخته شده است كه در صورت نياز و با توجه به مشخصات آن‌ها افزونه‌‌ی متناسب با كسب و كار خود را انتخاب نماييد.

افزونه‌­ی تماس

افزونه­‌ی تماس در قسمت بالای آگهی و با قابلیت نمایش شماره­‌ی تلفن محل کسب و کار در افزایش تماس، ملاقات و مشاوره­‌ به شما بیشتر کمک می­‌کند. این شماره­‌ی تماس در pc تنها به عنوان یک شماره­‌ی تلفن نشان داده می­‌شود که کاربران می‌­توانند جهت ارتباط با آن شماره را در تلفن خود وارد نمایند؛ اما در گوشی­‌های همراه، این شماره قابل کلیک است و تنها با کلیک روی آن  می‌­توان تماس گرفت.این افزونه در صورتی‌که قادر به کنترل تماس­‌ها برای تنظیم ملاقات، مشاوره یا حتی پاسخ سریع به سوالات باشید، گزینه­‌ی بسیار مناسبی می­‌باشد.

افزونه های گوگل ادوردز

افزونه­‌ی مکان

افزونه­‌ی مکان یکی از افزونه های گوگل ادوردز است که به منظور افزودن آدرس کسب و کار­ در پایین آگهی و اطلاع کاربران از محل کسب و کار و نمایش آن در نقشه‌­ی گوگل  مورد استفاده قرار می‌­گیرد. بنابراین در صورتی که یک مکان فیزیکی برای خدمت به مشتریان خود داشته باشید و هدف شما جذب مشتریان محلی باشند، این گزینه بسیار مناسب است.

افزونه­‌ی اپلیکیشن

معمولا 90 درصد از استفاده­‌ی تلفن همراه از طریق اپلیکیشن است، بنابراین داشتن اپلیکیشنی برای کسب و کار، ارتباط با مخاطبین را افزایش می‌­دهد. ویژگی­‌ها، اسم و لوگوی برنامه قابل نصب در زیر آگهی می­‌باشند و برای متقاعد ساختن کاربران جهت دانلود اپلیکیشن راهی عالی و مناسب است.

افزونه­‌ی Sitelink

این افزونه یکی از افزونه های گوگل ادوردز است که به کاربران اجازه می‌­دهد تا با کلیک روی آگهی به صفحات کلیدی سایت شرکت دایرکت شوند. Sitelink در قسمت پایین آگهی نشان داده می‌­شود و برای ارسال افراد به صفحات مهم مورد استفاده قرار می‌­گیرد. این مورد برای تمامی کسب و کارها و مشاغل قابل استفاده است و به راحتی کاربر را به اطلاعات مورد نیازاش متصل می­‌سازد.

بیشتر بخوانید : معرفی چند افزونه برتر وردپرس برای وب سایت های شرکتی

نتیجه گیری

افزونه­‌های گوگل ادوردز به شما در افزایش رتبه و میزان کلیک کمک می‌­کند و از این طریق برای شما درآمد زیادی را ایجاد می‌­نماید. این افزونه‌­ها هر کدام اطلاعات و موارد خاصی را به کاربران نشان می‌­دهند و از این رو باعث افزایش بهره وری کسب و کار خواهند شد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم، در صورت هر گونه اطلاع از افزونه های گوگل ادوردز و نحوه­‌ی کار آن‌ها لطفا نظرات خود را در کامنت­‌ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز استفاده کنند.

تاریخ انتشار 29 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر