انواع پردازشگرهای پرداخت اینترنتی شرایط را برای کاربران فراهم می‌کنند تا آن‌ها بتوانند نقل و انتقالات ارزی بین المللی را با خیال آسوده با سرعت قابل قبولی پرداخت پرداخت کنند. این درگاه‌های پرداخت از جمله پی پال، اسکریل، پرفکت مانی و ... به طور رقابتی با یکدیگر ارائه خدمات نموده و هر کدام به نوعی سعی در جلب رضایت مشتری دارند. برای این منظور متناوبا سعی می‌کنند تا خدمات خود را ارتقا دهند و روز به روز بهینه‌تر و کاراتر ارائه خدمت کنند. در این راستا اسکریل نیز Skrill VIP را ارتقا بخشیده است و شرایط جدید را برای مشتریان ارائه داده است. با تراپی همراه شوید تا ویژگی‌های این خدمت جدید اسکریل برای ارتقا اکانت اسکریل به اسکریل VIP را برای شما بیان کنیم.

آشنایی با درگاه پرداخت الکترونیکی اسکریل

اسکریل یکی از درگاه‌های پرداخت الکترونیکی است که طرفداران بسیاری از سراسر دنیا دارد و بیشتر افرادی که به کسب درآمد از انجام فعالیت‌های اینترنتی می‌پردازند، مثل فریلنسرها و بازکنان آنلاین و ... بیشتر ترجیح می‌دهند از سیستم پردازشگر اسکریل استفاده کنند تا هزینه‌ها و کارمزدهای کمتری را پرداخت کنند. چرا که اسکریل هزینه‌ها را تا جای ممکن کاهش داده است.

ارتقا اکانت اسکریل به اسکریل VIP

حساب اسکریل VIP

اسکریل امکان ایجاد چند نوع اکانت را برای کاربران فراهم کرده است و هر کدام از این اکانت‌ها دارای ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی، بسته به نیاز مشتریان می‌باشد. اما حساب اسکریل VIP از دیگر اکانت‌ها متفاوت است و تنها مخصوص مشتریانی می‌باشد که در هر ماه بیش از 2000 یورو در حساب خود نقل و انتقال می‌دهند. در حقیقت مشتریانی که گردش مالی به این اندازه دارند می‌توانند از خدمات ویژه‌ی حساب اسکریل VIP استفاده کنند.

اما به منظور ارتقا کیفیت خدمات و رفاه حال کاربران، اسکریل اقدام به اعمال تغییراتی در شرایط و ویژگی‌های حساب اسکریل VIP کرده است که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت.

شرایط ارتقا اکانت اسکریل به اسکریل VIP

اسکریل به تازگی خدمات ارائه شده برای کاربران ویژه در حساب اسکریل VIP را ارتقا داده است. که در ادامه مطالبی را در مورد آن خواهیم گفت.

 توجه کنید که اگر هنوز اکانت اسکریل نساخته‌اید، برای استفاده از خدمات اسکریل، برای ثبت نام اقدام کنید و به برنامه‌ی ارتقا کیف پول اسکریل بپیوندید. همچنین اگر در حال حاضر اکانت اسکریل دارید اما هنوز جز مشتری‌های ویژه اسکریل نشده‌اید، به برنامه‌ی promotion اسکریل بپیوندید و از شرایط ارتقا حساب اسکریل VIP آگاه شوید.

شرایط جدید برنامه پروموشن اسکریل برای ارتقا اکانت اسکریل به اسکریل VIP

برای کلیه‌ی نقل و انتقالات از اسکریل به هر دریافت کننده‌ی واجد شرایط، در 30 روز آینده، شما به یک کاربر ویژه تبدیل خواهید شد و پاداشی برای شما در نظر گرفته می‌شود، به ازای پرداخت‌هایی که با اسکریل انجام داده‌اید، علاوه بر پاداش ماهیانه‌ای که به شما تعلق می‌گیرد. این پاداش‌ها به این ترتیب است که :

  • با انتقال بیش از 3000 یورو ، 30 یورو پاداش خواهید گرفت و به یک کاربر ویژه‌ی اسکریل VIP برنز تبدیل خواهید شد.
  • با انتقال بیش از 5000 یورو 50 یورو پاداش دریافت کنید و به کاربر ویژه‌ی اسکریل VIP نقره تبدیل شوید.
  • با انتقال بیش از 10000 یورو ، 100 یورو پاداش دریافت کنید و به کاربر ویژه‌ی سیلور تبدیل شوید.

ارتقا اکانت اسکریل به اسکریل VIP
توجه داشته باشید که این شرایط ارتقا حساب اسکریل VIP جز برنامه‌ی دائمی eWallet-Optimizer Skrill Bonus است.

به این ترتیب اسکریل برنامه‌ی حساب اسکریل VIP خود را برای کلیه‌ی کاربران تغییر داده است و با این شرایط ویژه ارتقا اکانت اسکریل به اسکریل VIP ، دارنده‌ی اکانت اسکریل می‌توانند به مشتریان ویژه‌ی اسکریل تبدیل شوند. کافیست گردش مالی معادل با آن چه گفته شد داشته باشید تا بتوانید به یک کاربر VIP  اسکریل تبدیل شوید و علاوه بر پاداش ماهیانه خود از این درگاه پرداخت الکترونیکی، پاداشی نیز در ازای گردش مالی خوبی که داشته‌اید از اسکریل دریافت کنید.

شما جز کدام دسته از کاربران اسکریل هستید؟ آیا یک کاربر عادی هستید؟ یا نه، به واسطه‌ی شغل خود گردش مالی خوبی به دست آورده‌اید و به یکی از مشتریان ویژه‌ی اسکریل تبدیل شده‌اید؟ در هر صورت با شرایط جدیدی که اسکریل برای ارتقا اکانت اسکریل به اسکریل VIP  قرار داده است شما می‌توانید به یک کاربر VIP  تبدیل شوید و از مزایای آن بهره‌مند گردید.

از اینکه همواره ما را همراهی می‌نمائید از شما کمال تشکر را داریم. لطفا چنانچه پس از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کلیه‌ی سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

تاریخ انتشار 17 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر