اسکریل، پیشرو در ارائه کیف پول های ارز دیجیتال و بخشی از گروه Paysafe، هم اکنون برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده است تا این فرصت در اختیار آن ها قرار بگیرید که بتواننند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال، از قبیل بیت کوین، بیت کوین کش، اتر و لیتکوین بپردازند و این ارزهای دیجیتال را میتوانند با استفاده از ارزهای فیات موجود در کیف پول اسکریل خریداری نمایند. در ادامه با تراپی همراه شوید تا مطالب بیشتری را در مورد کیف پول ارز دیجیتال اسکریل برای شما بیان کنیم.

و همچنین میتوانید برای خرید انواع ارز  دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

درگاه پرداخت الکترونیکی اسکریل (Skrill)

سیستم پردازش پرداخت های اینترنتی اسکریل (Skrill) که در کذشته با نام  Moneybookers فعالیت خود را آغاز کرده است، یکی از انواع کسب و کارهای تجارت الکترونیک می باشد امکان پرداخت ها و انتقال پول از طریق اینترنت را برای کاربران در سراسر جهان امکان پذیر کرده است. یکی از مهم ترین ویژگی ها و از جمله مزایای سیستم پرداخت اینترنتی اسکریل این است که هدف خود را بر فراهم کردن شرایط پرداخت با هزینه کم بنا نهاده است.

کیف پول ارز دیجیتال اسکریل

مالکیت این شرکت محدود به اسکریل است و در انگلستان مستقر است. از سال 2015 اسکریل به گروه پی سیف متعلق بوده است به همراه رقیب سابقش نتلر و سیستم پرداخت paysafecard.

پیشتر گفتیم که شرکت اسکریل به تازگی کیفپول ارز دیجیتال نیز ارائه داده است که در ادامه بیان خواهیم کرد.

ویژگی های کیف پول ارز دیجیتال اسکریل

در  این بخش از مقاله به برخی از مهم ترین ویژگی های کیف پول ارز دیجیتال اسکریل خواهیم پرداخت. همچنان با ما باشید.

  • این کیف پول برای کاربران این امکان را فراهم کرده است که با استفاده از آن می توانند دارایی های خود را با استفاده از چندین روش پرداخت آپلود کنند.
  • همچنین سرعت و کارآیی تنظیم یک حساب کاربری جدید برای خرید و فروش ارز دیجیتال بسیار سریع است.

چگونه با استفاده از کیف پول ارز دیجیتال اسکریل (Skrill) به مبادله ی ارز دیجیتال بپردازیم؟

برای اینکه ارزهای دیجیتال را از طریق کیف پول ارز دیجیتال اسکریل مبادله کنید کافیست، به اکانت خود وارد شوید و به سادگی با استفاده از انتخاب دکمه ی Exchange ارزهای دیجتال را مبادله نمائید. در ضمن اسکریل با یک صرافی معتبر و شناخته شده کار می کند.

Lorenzo Pellegrino مدیر اجرایی Skrill، NETELLER و Income Access بیان کرده است که :

دنیای ارزهای دیجیتال بسیار هیجان انگیز و پویا و جذاب است و خدمات کیف پول ارز دیجیتال اسکریل نیز با خدماتی که ارائه کرده است، هیجان بیشتری به این دنیای جذاب هدیه کرده است. وی اطمینان دارد که از طریق اسکریل مبادله ی سریع ارزهای دیجیتال چه برای کاربران فعلی و چه برای کاربران در آینده بسیار جذاب خواهد شد.

او می گوید، بسیاری از افراد هستند که قصد دارند فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال را آغاز نمایند و بودن در دنیای سکه های رمزنگاری شده را تجربه کنند، برای این افراد که شاید ندانند که از کجا باید شروع کنند، اسکریل کل فرایند را برای آن ها ساده کرده است.

کیف پول ارز دیجیتال اسکریل

استفاده از کیف پول ارز دیجیتال هم اکنون در بیش از 30 کشور جهان قابل استفاده است. شرکت اسکریل قصد دارد این کیف پول دیجیتال را در بازارهای بیشتری وارد کند و خدمات خود را به اپلیکیشن های موبایل و کیف پول دیجیتال Paysafe’s NETELLER در ماه های آینده گسترش دهد.

سخن آخر

ارزهای دیجیتال بسیار گسترده شده اند و در صنایع مختلف به کار گرفته می شود. انواع ارزهای دیجیتال ارائه شده است و برخی از آن ها نیز ارزهای دیجیتال پایدار می باشند که بسیار هم معتبر هستند. شرکت های بزرگ نیز همه در حال پیوستن به دنیای ارزهای دیجیتال هستند و هر کدام از آن ها به نوعی درشرف ارائه ارزهای دیجیتال مخصوص به خود هستند. شرکت های بزرگ نظیر فیسبوک با ارز دیجیتال لیبرا و دیگر شرکت ها نظیر اپل همه ارزهای دیجیتال را به رسمیت شناخته اند و معتقدند که این ارزهای دیجیتال می تواند در دنیای اقتصاد تحولات بزرگی را به وجود آورند.

شرکت اسکریل نیز که یک درگاه پرداخت الکترونیکی می باشد نیز در حوزه ی ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز نموده است و کیف پول ارز دیجیتال اسکریل را ارئه داده است و مدیر عامل این شرکت هم معتقد است که اسکریل می تواند در زمینه ی مبادلات ارز دیجیتال بسیار قوی عمل کند و مبادلات را بسیار جذاب تر نماید.

از اینکه تا پااین این مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگدارید. همکاران ما در تیم تراپی آناده ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 10 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر