گیفت کارت ها به منظور خرید از سایت های خارجی که نیازمند پرداخت های ارزی میباشند، در نظر گرفته شده اند. در واقع با تهیه گیفت کارت ها میتوان از سایت های معتبر بسیاری در سراسر دنیا خرید کرد. قبل از اینکه به نحوه تهیه این گیفت کارت ها بپردازیم، کمی درمورد ماهیت گیفت کارت ها و انواع مختلف آن ها صحب خواهیم کرد. با تراپی همراه باشید تا هر آنچه درمورد خرید با گیفت کارت وجود دارد را برای شما شفاف کنیم.

خرید با گیفت کارت

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت ها همچون کارت های اعتباری برای خرید از فروشگاه مورد استفاده قرار میگیرند با این تفاوت که محدودیت هایی در مقایسه با کارت های اعتباری دارند. گیفت کارت ها هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی توسط کسب وکار ها و سیستم های بانکی تهیه و به فروش میرسند. از محدودیت های گیفت کارت ها میتوان به محدودیت مسترکارت گیفت، ویزاکارت گیفت و کارت های امتیاز در برداشت از دستگاه  های خودپرداز اشاره کرد.

گیفت کارت های مجازی به منظور خرید از فروشگاه های آنلاین مورد استفاده قرار میگیرند. از این نوع گیفت کارت ها در ایران نیز برای خرید از سایت های خارجی میتوان استفاده کرد. شایان ذکر است، در ایران به دلیل محدودیت ها در پرداخت های ارزی، امکان خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب متعلق به سیستم بانکی ایران وجود ندارد. به همین دلیل، گیفت کارت های مجازی بهترین راه برای پرداخت های ارزی میباشند. در ادامه به توضیح درمورد خرید با گیفت کارت مجازی میپردازیم.

انواع گیفت کارت مجازی

گیفت کارت ها در دونوع مجازی و فیزیکی ارائه میشوند. از جمله گیفت کارت های فیزیکی مستر کارت گیفت است که میتوانید از سایت تراپی اقدام به خرید آن ها بکنید. از این گیفت کارت های فیزیکی در سفرهای خارجی و خرید های اینترنی میتوان استفاده کرد. همچنین برای خرید از سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین شما میتوانید از گیفت کارت های مجازی استفاده کنید که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟

خرید با گیفت کارت

گیفت کارت آمازون

با خرید گیفت کارت آمازون، امکان خرید از تمامی محصولات این سایت را به دست میاورید. همچنین برخی وبسایت های دیگر نیز هستند که برای پرداخت های خود، گیف کارت های آمازون را قبول میکنند. برای خرید با گیفت کارت آمازون میتوانید در مرحله پرداخت از خدمات تراپی کمک بگیرید.

گیفت کارت Airbnb

این گیف کارت به منظور خرید از وبسایت Airbnb در نظر گرفته شده است. شما با خرید با گیفت کارت میتوانید از تمام خدمات این وبسایت که شامل رزوز محلی برای اسکان در سفرهای خارجی است، استفاده کنید.

ویزاکارت گیفت

با داشتن ویزاکارت گیفت میتوانید به راحتی از تمام فروشگاه های آنلاینی که درگاه ویزا دارند به راحتی خرید کنید. این کارت های هدیه از بهترین و پرکاربرد ترین گیفت کارت ها میباشند.

نحوه خرید از سایت های خارجی با گیفت کارت

در هنگام خرید از سایت های خارجی باید اطمینان حاصل کنید که سایت مربوطه گیفت کارت مد نظر شما را میپذیرد یا خیر. در صورتی که برای استفاده از گیفت کارت خود ممانعتی در سایت نبود، میتوانید در زمان پرداخت هزینه از اعتبار گیفت کارت خود استفاده کنید.

گیفت کارت های مجازی برای پرداخت های ارزی در سایت های خارجی به ویژه برای ایرانیان بسیار کاربردی است. چراکه خرید از سایت های خارجی با کارت های شتاب امکان پذیر نمیباشد. بنابراین شما نیازمند استفاده از کارت های اعتباری همچون گیفت کارت ها هستید که بتواند پرداخت های ارزی برای شما ممکن کند. شما میتوانید برای سفارش مستر کارت گیفت به قسمت "سفارش مستر کارت گیفت" در سایت تراپی مراجعه کرده و با پرداخت معادل ریالی آن گیفت کارت فیزیکی خود را دریافت کنید.

همچنین در صورتی که تمایل به خرید هر نوع دیگری از گیفت کارت های مجازی را داشته باشید میتوانید با ورود به سایت خرید گیفت کارت تا مرحله پرداخت پیش رفته و مرحله پرداخت را به تیم تراپی بسپارید. شما فقط باید معادل ریالی مبلغ مورد نظر را برای تیم تراپی واریز کرده و گیفت کارت خود را دریافت کنید.

با استفاده از خدماتی که تراپی در اختیار شما گرامیان قرار میدهد میتوانید لذت یک خرید ساده و بی دردسر از سایت های خارجی را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات ارزی و بین المللی به وبسایت ما مراجعه کنید.

تاریخ انتشار 21 فروردین 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر