دلایل مختلفی برای ارسال پول به دیگر کشورها وجود دارد. به طور مثال اگر فرزند شما در کشور دیگری اقامت دارد یا در آنجا مشغول به تحصیل است، جهت ارسال پول برای فرزند خود میتوانید از طریق حوالجات ارزی این کار را انجام دهید. بسته به واحد پول آن کشور، شما واحدهای ارزی مختلفی را حواله خواهید کرد. در این مقاله در مورد ارسال واحد پول کشور لهستان مطالبی را عنوان خواهیم کرد. با تراپی همراه شوید تا شما را با نحوهی ارسال حواله زلوتی (Zloty) به لهستان آشنا کنیم.

بیشتر بدانید : آشنایی با راه ها و روش های انتقال پول به انگلستان

اگرچه زلوتی (Zloty)لهستان ارز بسیار قدرتمندی نیست ، اما در بسیاری از صرافیهای سراسر جهان مبادله میشود. برای افرادی که  نقل و انتقالات ارزی به لهستان انجام میدهند، هزینهی ارسال و دریافت زلوتی بسیار اهمیت دارد.

حواله زلوتی (Zloty) به لهستان

آمار ارسال حواله زلوتی (Zloty) به لهستان

حوالهها در سال 2013 به لهستان تقریبا 7 میلیارد دلار بوده است که 1.3٪ از تولید ناخالص داخلی کشور را طبق گزارشات WorldBank.org تشکیل می‌دهد. بیشترین افراد با ملیت لهستانی در قاره آمریکا و در مکان‌هایی مانند ایالات متحده (10 میلیون پوند) ، برزیل (3 میلیون) و کانادا (1 میلیون) هستند. همچنین در اروپا یک آمار قابل ملاحظه‌ای از افراد لهستانی وجود دارد که عبارتست از : در آلمان (1.5 - 2 میلیون) ، فرانسه (1 میلیون) و بریتانیا (بیش از 1 میلیون).

عملکرد صرافی‌ها برای ارسال حواله زلوتی (Zloty) به لهستان

صرافی‌ها معمولا سود خود را از طریق اینگونه مبادلات به دست می‌آورند. آن‌ها ارزهای بسیاری  را خرید و فروش می‌کنند و در ازای این کار سود خوبی هم نصیبشان می‌شود. هنگامی که مشتری تصمیم می‌گیرد  به انتقال وجه به صورت بین المللی بپردازد می‌تواند علاوه بر مراجعه به صرافی‌ها، از خدمات شرکت‌های پرداخت ارزی نیز بهره‌مند گردد.

شرکت خدمات ارزی تراپی ، انواع فعالیت‌ها و خدمات نقل و انتقالات ارزی خود را که عبارتند از : پرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارجی معتبر، پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون‌های بین المللی آیلتس، تافل و ... ، پرداخت هزینه‌ی رزرو بلیط، هتل و ... و ارسال حوالجات ارزی را برای کاربران گرامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با امنیت کامل ارائه می‌دهد.

مزایای ارسال حواله زلوتی (Zloty) به لهستان توسط تراپی

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که چرا بهتر است ارسال حوالجات ارزی خود را توسط شرکت‌های خدمات پرداخت ارزی انجام دهید.

هزینه ناچیز یا کم : به طور پیش فرض هزینه‌های شرکت پرداخت‌های ارزی تراپی بسیار ناچیز و کم است.

نقل و انتقالات ایمن : در شرکت خدمات پرداخت‌های ارزی تراپی، نقل و انتقالات ارزی  بصورت آنلاین انجام می‌شود و سیستم‌هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد مورد تأیید بوده و توسط بسیاری از شرکت‌های معتبر به رسمیت شناخته شده‌اند.

حواله زلوتی (Zloty) به لهستان

ملزومات ارسال پول و حوالجات ارزی به لهستان

برای ارسال حواله‌ زلوتی  (Zloty)به لهستان به این موارد نیاز است :

  • نام و آدرس بانک مربوطه
  • شماره ی IBAN
  • کد سوئیفت
  • شماره حساب
  • نام کامل گیرنده
  • شناسنامه شما

پس از ارائه تمام جزئیات ذکر شده در این بخش، در ادامه روند آن ساده است. به این ترتیب که :

  • شما یک حساب کاربری ایجاد می‌کنید که برای آن لازم نیست هیچ هزینه‌ای بپردازید.
  • واریز پول به حساب خود جهت ارسال آن و حواله کردن به شخص مورد نظر.

توجه داشته باشید که شما معادل ریالی را به اضافه‌ی درصد ناچیزی به عنوان کارمزد برای ما در تراپی واریز می‌کنید و پس از انجام مراحل مربوطه، معادل آن مبلغ که زلوتی (Zloty)لهستان است را فرد گیرنده در حساب خود دریافت خواهد کرد.

در این نقل و انتقالات هزینه‌هایی برای تبدیل واحد ارزی توسط درگاه‌های پرداخت ارزی بین المللی نظیر اسکریل، پی پال و ... نیز در نظر گرفته می‌شود. هزینه‌ی آن بسته به درگاه پرداختی که با استفاده از آن نقل و انتقالات ارزی صورت می‌گیرد متفاوت است.

اگرچه در لهستان هنوز از واحد ارزی یورو استفاده نمی‌شود ، اما Zloty لهستان یک ارز آزاد است. بنابراین ، انتقال پول به داخل و خارج از لهستان برای افراد غیر مقیم و ساکنان به طور یکسان بوده و هیچگونه محدودیتی ندارد.

به دلیل استفاده مداوم از زلوتی ، لهستان موفق به مقابله با رکود اقتصادی در بحران سال 2008 شد. با این حال ، به عنوان یک کشور عضو منطقه اروپا ، لهستان موظف است در نهایت از یورو استفاده کند. اما تا کنون هیچ تاریخ مشخصی برای این منظور ثبت نشده است.

تاریخ انتشار 20 بهمن 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    پیمان پیری ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام و خسته نباشید و تشکر از اطلاعات مفیدتون
    من قصد دارم که مبلغ 30 یا 40 هزار زلوتی برای شخصی در لهستان حواله بزنید امکان اینکار وجود دارد؟چند روز زمان نیاز داره؟و مبلغ کارمزد برای انجام آن؟مبلغ زلوتی 1000 تومان است و چگونه مبلغ آن برای من تعیین می شود؟ممنون

  • تصویر آواتار
    ودیعی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام جهت انتقال از طریق پی پال می بایستی ارز خود را تبدیل نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید

فرم ارسال نظرات کاربر