اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران است؛ چرا که فرصت های اقتصادی و سرگرمی بیشماری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکی از مواردی که در بین کاربران این شبکه، خصوصا افرادی که برای معرفی کسب و کار خود از آن استفاده می کنند، مشترک است، داشتن فالوورهای زیاد است! البته بالا بودن تعداد فالوورها الزاما به معنای موفقیت در کسب و کار نیست. چرا که شما باید برای افزایش فروش خود در فضای مجازی سعی کنید که نرخ تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهید. با این حال برای معرفی برند خود، شما نیاز به گرفتن فالوور واقعی دارید تا هم پست های شما را لایک کنند و هم با دوستان خود به اشتراک بگذارند. معمولا گزینه اولی که افراد برای افزایش فالوورهای خود امتحان می کنند، استفاده از ربات فالوور بگیر اینستاگرام است. پس در این مقاله همراه تراپی باشید، تا روش درست انتخاب ربات را به شما آموزش دهیم.

مهمترین نکات هنگام استفاده از ربات فالوور بگیر اینستاگرام :

بهتر است که برای هر صفحه کاربری در این شبکه اجتماعی از یک ربات استفاده کنید. چرا که در غیر این صورت اینستاگرام متوجه روند کاری شما شده و احتمالا شما را فیک در نظر گرفته و فعالیت پیجتان را ممنوع می کند. پس اصلا سراغ استفاده از چند ربات به صورت همزمان نروید.

تصور نکنید که برای موفقیت در فالوور گرفتن تنها به یک ربات نیاز دارید، شما باید توجه کاربر را از طریق محتوایی که تولید می کنید به خود جلب نمایید. پس سعی کنید از محتواهایی با عکس های جذاب و همچنین هشتگ های مناسب استفاده کنید، که تا جایی که امکان دارد محتوای شما در دید افراد مختلف و بیشتری قرار گیرد. پس سعی کنید که از استراتژی محتوای منحصر به خودتان استفاده کنید.

ربات فالوور بگیر اینستاگرام

برای استفاده بهتر از ربات فالوور بگیر اینستاگرام بهتر است تعیین کنید که می خواهید چه افرادی صفحه تان را فالوو کرده و به عبارت دیگر چه کسانی در جامعه هدف شما قرار دارند. پس بهتر است که ابتدا به این سوالات پاسخ دهید :

  • فالوورهای واقعی شما چه کسانی هستند؟
  • چه کسانی پست های شما را لایک می کنند؟
  • رقیبان شما چه کسانی هستند؟
  • موقعیت جغرافیایی کسب و کار شما کجاست؟
  • استفاده از کدام هشتگ ها به تعداد مخاطبان شما اضافه می کند؟

فراموش نکنید که اینستاگرام تنها اجازه دنبال کردن ۷۵۰۰ نفر را به شما می دهد. پس برای این که فعالیت ربات شما متوقف نشود، اگر ۴۰۰۰ نفر را دنبال کرده اید، حتما نیمی از آن ها را آنفالو کنید.

همه ربات های فالوور بگیر اینستاگرام دارای محدودیت هایی هستند. پس سعی نکنید که تعداد افرادی را که در ساعت می توانند بگیرند را افزایش دهید، در این صورت فقط فعالیت ربات را دچار مشکل کرده اید.

هدف خود را برای استفاده از این شبکه اجتماعی مشخص کنید. اگر واقعا نیازی به فالوور ندارید پس سرمایه خود را در این زمینه خرج نکرده و هدف خود را روی بهبود کیفیت پست هایتان قرار دهید. چرا که به خاطر داشته باشید که بدست آوردن فالوور کار ساده ای است، اما نگهداشتن و علاقه مند کردنشان به پست های شما کار مشکلی است. پس تا زمانی که تولید محتوای خوبی انجام نداده اید، به فکر افزایش فالوور نباشید.

ربات فالوور بگیر اینستاگرام

گذاشتن کپشن برای پست های خود را فراموش نکنید. چرا که کاربری که فالوو کرده اید مسلما نگاهی به صفحه شما خواهد کرد و چیزی که احتمالا نظرش را جلب می کند، کپشن های جذاب و مرتبط با پست است.

قابلیت کامنت گذاشتن در ربات خود را فعال کنید. کامنت هایی را انتخاب کنید که مرتبط به کار شما بوده و برای کاربر جذاب بوده تا روی آن کلیک کند.

همراهان عزیز حال که قصد استفاده از ربات فالوور بگیر اینستاگرام را دارید، وقت بیشتری خواهید داشت که تمرکز خود را روی تولید محتوای با کیفیت قرار دهید. پس از این زمان به بهترین شکل استفاده کنید تا شاهد اثر بخش بودن ربات فالوور بگیر باشید.

تاریخ انتشار 25 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر