در مقالات قبلی شما را با کیف پول گوگل، سرویس گوگل کلود و امکان پرداخت با گوگل پی، آشنا کردیم. در این مقاله نیز در مورد گوشی هوشمند جدید گوگل مطالبی را برایتان خواهیم گفت. گوگل در اوایل سال جاری اقدامی غیر معمول انجام داد و عکسی از تلفن همراه هوشمند  Pixel 4 که به زودی به بازار ارائه می‌شود، منتشر کرد. به دلیل وجود شایعات و سخنان بسیاری که در شبکه‌های اجتماعی و در فضای مجازی در مورد این دستگاه تلفن همراه هوشمند گوگل منتشر شده بود، شرکت بزرگ گوگل اقدام به بیان جزئیات بیشتری در مورد آن نمود. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا شما را با مطالب بیشتری در مورد جزئیات و ویژگی‌های تلفن همراه هوشمند Pixel 4 آشنا کنیم.

رونمایی از تلفن همراه جدید گوگل Pixel 4

همانطور که گفتیم شرکت بزرگ گوگل اخیرا تلفن همراه هوشمندی به نام Pixel 4 ارائه داده است که قرار است در تاریخ 15 اکتبر سال جاری در شهر نیویورک از آن رونمایی شود. در ادامه برخی از ویژگی‌های این تلفن همراه که آن را از سایر محصولات قبلی متفاوت کرده است را برای شما بیان خواهیم کرد.

Pixel 4

آشنایی با ویژگی‌های تلفن همراه گوگل با نام Pixel 4

مانند بسیاری از تلفن‌های همراه که ارتقا پیدا می‌کنند، اولین جزء این تلفن همراه هوشمند که ارتقا پیدا کرده است، دوربین آن می‌باشد.

ویژگی‌های دوربین گوشی Pixel 4

هر دو دوربین جلو و عقب دارای پیشرفت‌های چشم گیری شده‌اند. دردوربین پشتی یک لنز تله فتو 16 مگاپیکسلی اضافه شده است که با یک سنسور پیچیده در بخش جلو تکمیل شده است و قابلیت تشخیص چهره که در جدیدترین گوشی‌های تلفن همراه آیفون وجود داشت در این تلفن‌های همراه نیز قرار داده شده است.

طراحی جدید

گوشی هوشمند Pixel 4 دارای صفحه‌ی فلت با قابلیت نرخ رفرش 90 هرتز ، 6 گیگابایت حافظه‌ی رم، و مجموعه مدارات و قطعات داخلی Qualcomm Snapdragon 855 می‌باشد. سایز آن 5.7 اینچ می‌باشد و باتری 2800 میلی آمپری ارتقا یافته‌ی آن، این قابلیت را برای تلفن‌های همراه Pixel 4 به وجود آورده است که می‌تواند تا دو روز شارژ داشته باشد. همچنین گوشی Pixel 4 XL دارای باتری 3700 میلی آمپری می‌باشد که قطعا مدت زمان بیشتری شارژ خواهد داشت.

سیستم عامل اندروید 10 و قابلیت استفاده از نسخه‌ی شبکه ی 5G

محصولات گوگل اولین محصولاتی بودند که اندروید 10 را در خود جای دادند و بنابراین هیچ شکی نیست که در دو گوشی جدید Pixel 4   اندروید 10   Pixel 4 XL وظاهر خواهد شد. همچنین امکان استفاه از شبکه 5G در این گوشی‌ها وجود دارد.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم آندروید 10 ، Live Caption است که از هوش مصنوعی برای انتقال خودکار متن از صدا یا فیلم‌های پخش شده بر روی تلفن همراه استفاده می‌کند.

تاریخ عرضه‌ی تلفن همراه هوشمند Pixel 4 به بازار و قیمت آن

با وجودی که طی اعلامیه‌ای از عرضه‌ی این تلفن همراه به بازار صحبت شده است، اما تاریخ دقیق از زمان ورود این دستگاه‌های تلفن همراه به بازار اعلام نشده است. همچنین اخباری در خصوص ارائه‌ی Google Pixel Watch نیز وجود دارد ولی در کل زمان دقیق برای آن مشخص نشده است.

Pixel 4

با توجه به ویژگی‌های جدید که به این تلفن همراه افزوده شده است، قیمتی که برای آن پیش بینی شده است، برابر است با حدود 1000 دلار.

سخن آخر

تلفن‌های همراه هوشمند جدید گوگل Pixel 4 که به بازر عرضه خواهد شد با مدل‌های قبلی تفاوت‌های بسیاری دارد و هم از لحاظ طراحی و وضوح تصویر، هم دوربین و ویژگی‌های سخت افزاری و حافظه‌ی رم و ... بسیار ارتقا یافته است و در دو سایز 5.7 اینچ و 6.3 اینچ طراحی شده است. همچنین نرخ رفرش صفحه ی آن به 90 هرتز رسیده است و دوربین‌های آن به قابلیت تشخیص چهره که تلفن های اخیر آیفون دارای این ویژگی بودند، نیز مجهز شده است.

در این مقاله شما را با یکی دیگر از محصولات شرکت بزرگ گوگل که به مدد پیشرفت تکنولوژی به بازار عرضه شده است، آشنا کردیم. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرارگرفته باشد. اگر پس از مطالعه‌ی مقالات ما با مشکل یا سوالی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید. همکاران ما با کمال میل به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهند بود.

بیشتر بخوانید : همکاری پی پال و گوگل پی google pay

ما در تیم تراپی کلیه‌ی خدمات خود را به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در زمینه‌ی انجام پرداخت‌های ارزی بین المللی ارائه کرده‌ایم. برای بهره‌مندی از خدمات ما کافیست به وب سایت ما به آدرس  https://trapay.net  مراجعه و برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمائید.

 هر گونه سوال، مشکل، پیشنهاد یا انتقادی را حتما با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 25 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر