مسلما تا به امروز می‌دانید که پی پال یکی از محبوب‌ترین و بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی در سراسر دنیاست. پرداخت درون فروشگاهی پی پال با موبایل ویژگی جدیدی است که مدیرعامل پی پال قول آن را به کاربران حساب پی پال جهت سهولت در تراکنش‌ها و پرداخت‌ها داده است. در ادامه با تراپی همراه باشید تا درباره این راه حل تسهیل کننده پی پال برای پرداخت بیشتر بدانید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

 

بیشتر بدانید:

پرداخت درون فروشگاهی پی پال

پرداخت درون فروشگاهی پی پال با نرم افزار موبایلی

دن شولمن (Dan Schulman)، مدیر عامل شرکت پی پال، در مصاحبه با اکسیوس (Axios) گفت كه شركت قرار است به محض رسیدن سال 2020 ویژگی جدید پرداخت درون فروشگاهی پی پال با موبایل را راه‌اندازی کند. این ابتکار عمل، کیف پولی دیجیتالی برای فروشگاه‌های واقعی و فیزیکی و استفاده از فناوری NFC و QR کد، برای فعال کردن پرداخت‌های درون فروشگاهی با موبایل در نظر گرفته می‌شود. پیش از این، پی پال در مارس سال 2018 دست به از حذف قابلیت انجام پرداخت درون فروشگاهی از طریق برنامه تلفن همراه، زده بود.

افزایش علاقه شولمن به پرداخت‌های درون فروشگاهی بخاطر پتانسیل زیاد این پرداخت‌های موبایلی برای ارائه ارزش و قابلیت‌های بیشتر آن می‌باشد. مدیر عامل این شرکت خاطرنشان كرد: "اگر ارزش درون فروشگاهی پی پال فقط یک "تفاوت ظاهری" بود (به معنی تفاوت در پرداخت با موبایل به جای کارت اعتباری) راه حل‌های پرداخت فیزیکی از بین نمی‌رفتند.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

اما او اکنون می‌بیند که پرداخت درون فروشگاهی پی پال با موبایل می‌تواند قابلیت‌های جدیدی را اضافه کند، مانند انتخاب استفاده از امتیازها در قسمت فروش (POS)، پرداخت هزینه خرید از طریق روش‌های پرداخت مانند پاداش و امتیازها، دبیت کارت و یا کارت اعتباری و پیش سفارشات تلفن همراه.

این ویژگی‌ها می‌توانند پرداخت‌های درون فروشگاهی را راحت‌تر و انعطاف پذیرتر کنند و به PayPal کمک کنند تا به یک بازیگر مهم در فضای اینترنتی تبدیل شود. بنابراین، بسیار ممکن است که پرداخت درون فروشگاهی پی پال شامل چنین قابلیت‌هایی مانند سایر ابزارهای مالی مثل ابزار تأمین مالی POS شود. نکته قابل توجه این است که، پرداخت‌های درون فروشگاهی هنوز در آمریكا راه اندازی نشده است، زیرا قبل‌تر، پیش بینی شده بود در سال 2019 حجم پرداخت‌ها در داخل کشور به 76 میلیارد دلار برسد. در حالی كه تجارت الكترونیكی با موبایل بیش از دو برابر شده است، اما ویژگی‌ها و ارزش‌های جدید، مانند آن چه که شولمن ذکر کرد، می‌تواند به پیشرفت این صنعت در سال‌های آینده کمک کند.

اقدامات پرداخت درون فروشگاهی پی پال توسط شرکت‌های PayPal و Venmo انجام می‌شود و می تواند به رفع محدودیت‌های کسب و کار این دو شرکت کمک کند. پی پال بهتر می‌تواند به بخش فروش عمده در خرده فروشی برسد و اکوسیستم خود را تقویت کرده تا استفاده و کاربرد آن افزایش یابد.

تجارت الکترونیکی براساس برآورد دفتر آمار ایالات متحده آمریکا، تنها 10.1٪ از فروش خرده فروشی در ایالات متحده را در سه ماهه دوم سال 2019 به خود اختصاص داده است. بنابراین، حتی اگر خرده فروشی آنلاین که حدود 9.2٪ از فروش ایالات متحده آمریکا را در سه ماهه دوم سال 2018 را تشکیل داده است، به طور سعودی رواج یابد، بیشتر فروش خرده فروشی هنوز بصورت آفلاین انجامم می‌شود.

بدون حضور قابل توجه در فروشگاه، پی پال نمی‌تواند به این حجم از فروش‌ها برسد. بنابراین، راه اندازی قابلیت‌های پرداخت جدید برای فروشگاه‌های فیزیکی، می‌تواند شرکت پی پال را قادر به افزایش حجم فروش خود کند. و در صورتی که مصرف کنندگان به استفاده از کیف پول دیجیتال پی پال و سایر خدمات آن در فروشگاه عادت کنند، بسیار ممکن است که عادت انتخاب این روش پرداخت نسبت به سایر روش‌های پرداخت رواج بیشتری پیدا کند.

پرداخت درون فروشگاهی پی پال

در حال حاضر افزودن ارزش جهت جذب مصرف کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برای PayPal برخوردار است، زیرا شبکه‌های بزرگ کارتی (شرکت‌هایی که کارت خرید ارائه می‌دهند) همگی یک دکمه خرید را معرفی کرده‌اند که می‌تواند مصرف کنندگان را بیشتر از پیشنهاد پی پال، به استفاده از آن ترغیب کند.

اقدامات پرداخت درون فروشگاهی می‌تواند با افزودن فرصت‌های درآمد جدید و ارتقاء دیگر فاکتورها، به Venmo در مورد مشکلات سودآوری شرکت خود کمک کند. اگر Venmo کیف پول دیجیتالی یا سایر پیشنهادهای پرداخت با پی پال درون فروشگاه خود را راه اندازی کند، می‌تواند هزینه‌ها وکارمزدهای جدیدی را برای خدمات خود به وجود آورده و درآمد خود را برای رفع مشکلات خود، افزایش دهد.

همچنین، این اقدامات می‌تواند شرکت ونمو را جهت ارتقاء برنامه پاداش جدید خود برای دبیت کارت و کارت اعتباری آینده خود ایجاد کرده، و سبب بهبود عملکرد کلی آن شود. اگر Venom بتواند در پرداخت‌های درون فروشگاهی امکان پرداخت هزینه از چند روش را فراهم کند، می‌تواند در پرداخت‌های درون فروشگاهی، محبوبیت خوبی را کسب کند. ونمو با ایجاد پیشنهادات و اضافه کردن ویژگی‌های جدید می‌تواند فرصت مناسبی برای مصرف کنندگان جهت ارتباط با دیگر پیشنهادات خود را فراهم کند.

تاریخ انتشار 28 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر