پی پل اخیرا اعلام کرده است که پلتفرم تجاری خود را برای هر نوع کسب و کار اینترنتی، چه کسب و کارهای کوچک و چه کسب و کارهای بزرگ ارائه کرده است. این پلتفرم با هدف پاسخگویی به نیازهای خاص بازار، برای ارائه‌دهندگان راه حل تجارت الکترونیکی ، سیستم‌های سرمایه گذاری شلوغ و سایر موارد با گردآوری کامل‌ترین مجموعه فن آوری‌ها ، ابزارها ، خدمات و تأمین اعتبار برای مشاغل با ابعاد مختلف در سراسر جهان طراحی شده است. در ادامه با تراپی همراه شوید تا مطالب بیشتری را در مورد پلتفرم جدید پی پال برای شما بیان کنیم.

اگر در گذشته برای کسب و کار خود قادر به استفاده از پی پال نبودید، با استفاده از این ابزار جدید فوق العاده می‌توانید از خدمات پی پال بهره‌مند شوید. در حقیقت‌، به لطف پیشرفت‌های مداوم فناوری اطلاعات و تکنولوژی، راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین در دنیای تجاری امروز از همیشه راحت‌تر شده است و قطعا درگاه پرداخت آنلاین از ملزومات یک سایت فروشگاهی است، بدون توجه به اینکه کسب و کار آن‌ها بزرگ یا کوچک باشد.

پلتفرم جدید پی پال

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که، آیا ده‌ها سرویس دیگر وجود ندارند که به همین شیوه کار می‌کنند؟ پس چرا پی پال را انتخاب کنیم؟ ویژگی‌هایی برای پی پال وجود دارد که آن را از سایر درگاه‌های پرداخت مشابه با آن متمایز ساخته است و دلایلی نیز وجود دارد برای اینکه چرا کارآفرینان باید از ویژگی‌های پلتفرم جدید پی پال در کار خود بهره ببرند، که در ادامه به بیان این دلایل و ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

چرا از پلتفرم جدید پی پال استفاده کنیم؟

در این بخش از مقاله به مواردی در مورد سیستم پرداخت پی پال اشاره خواهیم کرد که باعث شده است بسیاری از صاحبان کسب و کار این درگاه پرداخت الکترونیکی را برای انجام پرداخت‌های خود انتخاب کرده‌اند.

پی پال یک بستر پرداخت قابل اعتماد است.

پی پال یکی از پرکاربردترین ابزارهای پرداخت در سراسر جهان است که بیش از 224 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و هر واحد ارزی را پشتیبانی می‌کند. در پی پال این قابلیت وجود دارد که معاملات جعلی تشخیص داده شود و اطلاعات شخصی کاربران ایمن بماند. این باعث جلب اعتماد و رضایت مشتریان و کاربران پی پال شده است.

براساس تحقیقات به عمل آمده در Salesforce ، بیش از نیمی از کل مشتری‌ها (59 درصد) معتقدند که اطلاعات شخصی آن‌ها در برابر نقض امنیتی آسیب پذیر است و امنیت اطلاعات شخصی در هنگام پرداخت برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین، توسعه دهندگان مشاغل و صاحبان کسب و کار این وظیفه را بر عهده دارند که ثابت کنند، روند معاملات آن‌ها بی خطر است. پس باید از یک درگاه پرداخت مطمئن در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنند تا از اخلال و هک حساب پی پال جلوگیری کنند.

این مسئله نیز برای کارآفرینانی که در حال راه اندازی استارت اپ‌ها هستن نیز بسیار پر اهمیت است. این مشاغل کاملاً جدید هستند ، به این معنی که مردم دلایل کمی برای اعتماد به آن‌ها دارند. پی پال می‌تواند فوراً حس اعتبار و ایمنی را به هر سایت تجارت الکترونیکی برای یک استارت اپ هر چقدر هم که جدید باشد.، بدهد.

پی پال امکان یک دسترسی گسترده را فراهم می‌کند

فرقی نمی‌کند که شما به یک فروشگاه آنلاین وارد شده باشید یا با یک برنامه تلفن همراه مشغول به کار باشید، شما می‌توانید  برای گسترش دسترسی خود و رشد کسب و کار جدیدتان  از امکانات پلتفرم جدید پی پال بهره‌مند شوید شما به راحتی می توانید خرید با پی پال خود را انجام دهید.

پلتفرم جدید پی پال

توسعه بین المللی را آسان‌تر می‌کند

"برنامه جهانی فروشندگان" پی پال برای کارآفرینان این امکان را فرام می‌کند تا به سرعت، دسترسی خود را به بیش از 200 کشور مختلف در سراسر جهان گسترش دهند. همچنین پلتفرم جدید پی پال می‌تواند  انواع ارز را به یکدیگر تبدیل کند و اطلاعات پیچیده مالیاتی را اداره کند . همچنین فروش بین المللی را آسان‌تر می‌کند. این پلتفرم قابلیت  ترجمه عناوین محصول را دارد، همچنین  می‌تواند اطمینان حاصل کند که همه پرداخت‌ها بومی سازی شده‌اند.

بسیاری از ویژگی‌های خدمات پرداخت برای پلتفرم جدید پی پال وجود دارد

این یکی دیگر از دلایلی است که سیستم پرداخت آنلاین پی پال از محبوبیت خاصی برخوردار است.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

این ویژگی‌ها عبارتند از :

  • امکان ثبت کارت‌های اعتباری و دبیت کارت
  • مدیریت حساب کاربری و مراحل ورود به سیستم
  • استفاده از فناوری بدون کلاهبرداری
  • صدور صورتحساب آنلاین
  • پایانه‌های مجازی
  • پرداخت‌های موبایل
  • انتقال پول پی پال چه داخلی و چه بین المللی

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 08 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر