آیا تا به حال برای‌تان پیش آمده که بخواهید از حساب پی پال خود به وسترن یونیون پول منتقل کنید؟ برای این کار از چه راهی اقدام کرده‌اید؟ آیا از سرویس خاصی برای انتقال پول پی پال یا وسترن ینیون استفاده می‌کنید؟ راه‌های راحت‌تری برای انتقال پول از پی پال به وسترن یونیون وجود دارد؟ در گذشته مطالبی را در این خصوص برای شما عنوان کرده‌ایم و شما را با مزایا وسترن یونیون نیز آشنا کردیم. در ادامه با تراپی همراه باشید تا با راهکار آن برای انتقال پول از پی پال به وسترن یونیون و همچنین معرفی سرویس‌های موجود در تراپی آشنا شوید.

انتقال پول از پی پال به وسترن یونیون

تقاضای زیادی برای انتقال وجه در اشکال مختلف به ارزهای آنلاین وجود دارد. شما هم ممکن است یکی از افرادی باشید که با مشکلات موجود در تبادل هزینه بین حساب پی پال و وسترن یونیون مواجه شده‌باشید. از این رو سایت تراپی با هدف ارائه بهترین و ساده‌ترین راه، برای انتقال وجه سعی در کمک به کاربران در گوشه و کنار دنیا در زمینه حل این مشکل دارد. خدمات  ارائه شده توسط تیم تراپی برای بهره مندی از هر گونه سیستم پرداختی قابل استفاده است.

انتقال پول از پی پال

مراحل انتقال پول از پی پال به وسترن یونیون

  1. نام و صورت حساب خود را در فرم سفارش وارد کنید.
  2. ایمیل پی پال خود را که برای ارسال هزینه استفاده می‌کنید، تایپ نمائید.
  3. نام و نام خانوادگی،‌ نام ایالت و نام کشور ذینفع برای انتقال وسترن یونیون را یادداشت فرمائید.
  4.  برای ارسال سفارش خود روی دکمه ارسال، کلیک کنید.
  5. ایمیل خود را برای کنترل شماره انتقال پول بررسی نمایید.

تراپی، شریک کسب و کار شما

تراپی به هموطنان ایرانی در انتقال پول به اقصی نقاط جهان کمک می‌کند. شما با استفاده از خدمات سایت تراپی، کمترین مقدار کارمزد را پرداخت خواهید کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید پول خود را انتقال دهید. ما به مشتریان خود در هر نوع کسب و کار کوچک یا بزرگ و هر صنعتی، برای دستیابی به اهداف‌شان کمک خواهیم کرد.

تراپی یکی از سریع ترین سرویس‌های تبادل و انتقال پول

از شرکت‌های کوچک تا کمپانی‌های بزرگ و جهانی همه به دنبال سریع‌ترین سرویس برای انجام تبادلات مالی خود می‌باشند. این وب سایت به کاربران خود کمک کرده تا وجوه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن منتقل کنند. بسیاری از کاربران از سرویس‌های ما برای انتقال پول به دوستان و آشنایان خود در سراسر نقاط جهان استفاده می‌کنند.

تراپی در جشنواره اخیر وب و موبایل رتبه اول را از دیدگاه مردمی در زمینه خدمات مالی، بانکی و پرداخت آنلاین کسب کرده است. این موفقیت، نشان دهنده‌ی تلاش بی وقفه و خدمت رسانی با کیفیت با دریافت کم ترین هزینه، به مردم در چندین سال گذشته است. از این رو تراپی به پاس اعتماد شما درصدد یافتن روش‌هایی جدید و راحت‌تر برای خدمت به مردم عزیز کشورمان می‌باشد.

تبادل وسترن یونیون USD و پی پال USD

فرم سفارش حاوی تبادل فوری از حساب پی پال USD به وسترن یونیون USD با کمترین کارمزد در تراپی ارائه شده و قابل انجام است. با کلیک بر روی گزینه تبادل، می توانید پیگیری این کار را از ما درخواست کنید. پس از مدتی تراپی ایمیلی برای شما ارسال خواهد کرد که گام‌های ضروری برای انجام این کار را شرح داده است. شما باید گام به گام راه کارهای توضیح داده شده برای انتقال را انجام دهید.

انتقال پول از پی پال

مدیریت شبکه و کسب و کار متخصص

تراپی انتقال پول از پی پال به وسترن یونیون را در سراسر جهان برای تمام ایرانی‌ها ممکن ساخته است. تیم متخصص مالی ما حامی و پشتیبان شما در بازار اقتصادی ایران برای رشد کسب و کار و رفع نیازهای فردی شما است.

اطلاعات بیشتر در مورد انتقال پول از پی پال به وسترن یونیون

از آنجایی که تراپی تجربه کافی در انتقال پول به کشورهای مختلفی را دارد، از این رو شما می‌توانید با خیال راحت برای انجام نقل و انتقالات ارزی خود به ما اعتماد کنید. قبل از انتقال پول به وسترن یونیون حتما به محدودیت‌های انتقالی آن در روز توجه فرمایید. در صورتیکه معاملات زیادی را انجام دهید، بنابراین میزان پول انتقالی شما در روز و ماه نیز افزایش می یابد.

از اینکه تا آخر مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. در صورتی‌ که اطلاعاتی در مورد انتقال پول از پی پال به وسترن یونیون دارید، یا روش‌های موجود در نحوه انتقال آن و همچنین مراحل انجام این کار را می‌دانید، لطفا آن‌ها را در کامنت‌ها بیان کنید تا دیگر مخاطبان نیز از آن‌ها بهره‌مند شوند.

تاریخ انتشار 08 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر