ارزهای دیجیتال بیت کوین این روزها بیشتر از سایر سکه های رمزنگاری شده برای انجام تراکنش‌های آنلاین رایج شده است. با وجودی که برای بسیاری از افراد هنوز هم استفاده از ارزهای دیجیتال قابل قبول نیست، اما برخی دیگر ترید یا مبادلات ارز دیجیتال در انجام تراکنش با استفاده از بیت کوین را امری سودآور تلقی می‌کنند و به همن دلیل نیز مایلند که در وب سایت‌های فروشگاهی خود امکان پرداخت با استفاده از بیت کوین را برای مشتریان و کاربران خود فراهم کنند. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا نحوه‌ی افزودن درگاه پرداخت با بیت کوین برای سایت فروشگاهیتان را به شما آموزش دهیم.

بیت کوین چیست؟

با وجودی که ارزهای دیجیتال بسیار فراگیر شده‌اند و تقریبا در هر جا صحبت از کوین‌های رمزنگاری شده به میان است، شاید هنوز عده‌ای از افراد با رمز ارزها آشنایی نداشته باشند. پس در این بخش ابتدا به تعریف مختصری از بیت کوین خواهیم ژرداخت.

بیت کوین در سال 2008 توسط فرد یا گروه ناشناسی ب نام ساتوشی ناکاموتو اختراع شد و یک ارز دیجیتال است که می‌تواند برای پرداخت‌های آنلاین مورد استفاده قرار گیرد، قابل تعویض با دیگر واحدهای ارزی است، برای خرید محصولات و کالاهای مختلف و استفاده از خدمات ارائه شده در وب سایتتهای مختلف می‌توان از این رمز ارز استفاده کرد.

پرداخت با بیت کوین

یکی از دلایلی که ارز دیجیتال بیت کوین بسیار مورد توجه است و در میان کاربران و معامله گران ارز دیجیتال بسیار محبوب شده است، این است که انجام تراکنش‌ها با بیت کوین، از سطح بالایی از شفافیت برخوردار است.

آیا پرداخت با بیت کوین در آمازون امکان پذیر است؟

به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است، اما فرایند آن اندکی پیچیده است، چرا که آمازون به طور مستقیم بیت کوین را قبول نمی‌کند. برای این منظور از پلتفرمی استفاده می‌کند که از گیفت کارت‌های متصل به ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و می‌توان از این کارت هدیه برای پرداخت هزینه‌های خرید اینترنتی استفاده کرد. در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از بیت کوین این کارت هدیه را خریداری کنید و با استفاده از آن گیفت کارت، پرداخت‌های خود را در سایت آمازون انجام دهید. بنابراین می‌توان گفت پرداخت با بیت کوین در آمازون به صورت غیر مستقیم امکان پذیر است.

ممکن است شما دوست عزیز از صاحبان وب سایت‌های فروشگاهی باشید و یا اینکه به تازگی یک سایت فروشگاهی را راه اندازی کرده باشید. اگر تصمیم گرفته‌اید امکان پرداخت با استفاده از بیت کوین را در سایت خود برای کاربران فراهم کنید، ادامه‌ی این مقاله را با دقت مطالعه کنید. ما به شما آموزش داده‌ایم که چگونه امکان پرداخت با بیت کوین را در سایت خود ایجاد کنید.

نحوه‌ی ایجاد امکان پرداخت با بیت کوین در وب سایت فروشگاهی

راه‌های بسیاری برای پذیرفتن بیت کوین و پرداخت با ارزهای دیجیتال وجود دارد، از جمله انجام تنظیمات اکانت خرید بیت کوین. در این بخش برخی از متدهای دیگر را به شما معرفی می‌کنیم که برای شروع به شما کمک خواهد کرد.

استفاده از کوین بیس (Coinbase)

در حاضر Coinbase یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مبادله‌ی ارز دیجیتال به حساب می‌آید. در این صرافی بسیاری از کاربران به خرید و فروش بیت کوین با استفاده از حساب بانکی و یا با استفاده از کارت‌های اعتباری. این پلتفرم سرویس‌های خرید بیت کوین را نیز ارائه داده است. شما می‌توانید در این پلتفرم برخی از پرداخت‌های خود را با استفاده از بیت کوین انجام دهید.

پرداخت با بیت کوین

استفاده از بیت پی (Bitpay)

Bitpay نیز مانند کوین بیس امکان پرداخت با استفاده از بیت کوین را درسایت فروشگاهی شما برای کاربران فراهم می‌کند. اما Bitpay بر خلاف کوین بیس یک صرافی نیست. بیت پی کاملا بر تراکنش‌های پرداخت برای انجام خریدهای اینترنتی از سایت‌های فروشگاهی متمرکز است.

پذیرش پرداخت با بیت کوین به صورت دستی

در این روش شما بی واسطه، خودتان برای هر کالا و یا خدماتی که به فروش می‌رسانید باید یک آدرس بیت کوین ایجاد کنید. مزیت بارز استفاده از این روش این است که هزینه‌ای برای انجام تراکنش به هیچ واسطه‌ی پرداختی، نمی‌پردازید. اما مشکلی که در این روش وجود دارد این است که اگر وب سایت شما دارید حجم فروش بالایی باشد، این روش، روش مناسبی نخواهد بود.

بیشتر بدانید : بیت کوین رایگان چگونه بدست می آید

سخن آخر

در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، پرداخت با استفاده از بیت کوین نادیده گرفته می‌شود. اما بهتر است بررسی شود که در صورتی که پذیرفتن ارز دیجیتال بیت کوین می‌تواند به افزایش فروش شما کمک کند و برای شما پرسودتر باشد، بهتر است امکان پرداخت با بیت کوین را در سایت فروشگاهی خود نیز فراهم کنید.

از اینکه همواره ما را مورد لطفا و توجه خود قرار می‌دهید از شما بسیار سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 07 دی 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر