اگر تا کنون از فروشگاههای آنلاین مثل :  H&M ،  debenhams  و ... خرید کرده باشید، با درگاههای پرداخت بین المللی نیز آشنا هستید و پردازشگرهای آنلاین نظیر اسکریل، پی پال و ...را به خوبی میشناسید. این درگاههای پرداخت هر بار ویژیگیهای جدیدی را برای راحتی کار کاربران ارائه میدهند. این بار نیز پی پال اپلیکیشن خرید گروهی Money Pools را ارائه کرده است و این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا به صورت گروه‌های خانوادگی یا کاری بتوانند پرداخت دسته‌ای  انجام دهند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا شما را با مطالب بیشتری در مورد اپلیکیشن Money Pool پی پال آشنا نمائیم.

در بسیاری از مواقع برای شما نیز ممکن است پیش آمده باشد که بخواهید به صورت گروهی برای یکی از دوستانت خود هدیه‌ای بخرید یا ممکن است بخواهید صورت حسابی را به صورت مشترک بپردازید. در چنین مواقعی علاوه بر اینکه مشخص کردن سهم هر کس ممکن است اندکی مشکل ساز شود، در برخی از موارد نیز منجر به ایجاد تنش و بحث بیهوده شده است.

Money Pool

با اپلیکیشن Money Pool پی پال آشنا شوید

در این زمینه شرکت بزرگ پی پال پلتفرمی را ارائه کرده است که می‌تواند این مشکل را برای شما حل کند. این اپلکیشن Money Pools نام دارد و برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که در هر جایگاهی که باشند، چه در گروه‌های دوستان و چه همکار، بتوانند به صورت گروهی خرید کنند.

به این ترتیب نیازی نیست که یک نفر هزینه را پرداخت کند و هفته‌ها طول بکشد تا مبلغی که پرداخت کرده توسط دیگر دوستان به او برگردد. در ادامه به بیان مطالب بیشتری در مورد اپلیکیشن Money Pools خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن Money Pools برای بیش از 1 میلیون نفر مشتری پی پال در ایرلند در دسترس می‌باشد. در یک نظرسنجی نماینده ملی که به سفارش پی پال انجام شده است نشان داده شده است که روابط در محل کار به دلیل عدم موفقیت همکاران در تهیه هدایای گروهی در معرض خطر قرار گرفته است.

بسیاری از مصرف کنندگان ایرلندی ادعا می‌کنند که همکارانشان برای خرید هدیه‌ی گروهی مانند هدیه تولد یا دیگر هدایا به مناسبت‌های دیگر، با بازپرداخت هزینه دچار مشکل هستند. همچنین در موارد مشابه این مسئله می‌تواند برای اعضای خانواده نیز دشوار باشد و مدیریت بازپرداخت آن مبلغ اندکی مشکل ساز شود.

به منظور حل این مشکلات شرکت بزرگ پی پال اپلیکیشن Money Pools را در ایرلند ارائه کرده است تا بتواند مشکلات این چنین را در بین خانواده‌ها و همکاران که برای خریدهای گروهی با آن مواجه هستند، مرتفع سازد.

Money Pool

به این ترتیب، شما می‌توانید با تهیه این کیت دیجیتال رایگان از طریق پی پال و راه اندازی اپلیکیشن Money Pools خود ، این‌گونه مشکلات را از پیش روی خود بردارید. ارائه‌ی این اپلیکیشن می‌تواند بخشی از حرکت به سمت و سوی به کار بردن پول دیجیتال و استفاده از کامپیوترهای قدرتمند در جیب خود در قالب تلفن های همراه باشد.

اپلیکیشن Money Pool را از کجا تهیه کنیم؟

کاربران پی پال می‌توانند به راحتی Money Pool خود را از طریق اپلیکیشن پی پال یا وب سایت آن ایجاد کنند و سپس یک آدرس URL را بر روی یک رسانه اجتماعی، روی یک مسنجر یا یک ایمیل به اشتراک بگذارند تا دیگران را برای عضویت در این اپلیکیشن دعوت نمایند.

برای کاربران پی پال تنظیمات صفحه‌ی  Money Pool به صورت رایگان می‌باشد و هیچ کارمزدی برای کاربران اروپایی نیز در نظر گرفته نشده است. شرکت بزرگ پی پال گفته است که زمانی کارمزد پی پال برای کاربران در نظر گرفته می‌شود که ارزی را به ارز دیگر تبدیل کنند.

سخن آخر

دوستان عزیز در این مقاله سعی کردیم شما را با یک اپلیکیشن جدید و شاید هم بسیار کاربردی آشنا نمائیم با نام Money Pool که توسط شرکت بزرگ پی پال ارائه شده است. شما با استفاده از این برنامه‌ی کاربردی دیگر برای خرید هدیه‌های گروهی و یا هر چیز دیگری که قصد دارید هزینه‌ی آن‌ها را با تعدادی از دوستان یا همکاران خود به صورت اشتراکی بپردازید با مشکل مواجه نخواهید شد و با استفاده از عضویت در صفحه‌ی Money Pool همه می‌توانید به صورت گروهی پرداخت کنید.

امید است آنچه در قالب مقاله‌ی فوق برای شما گفتیم، مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. آیا شما تا کنون از چنین برنامه‌های کاربردی بر روی تلفن همراه خود استفاده کرده‌اید؟ آیا تجربه‌ی استفاده از Money Pool را داشته‌اید؟ در صورتی که پاسخ شما عزیزان به این سوالات مثبت است، لطفا اطلاعات مفید خود را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم.

 

تاریخ انتشار 13 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر