دوستان گرامی با توجه به استقبال شما از مقاله استخراج بیت کوین  امروز تصمیم گرفتم تجهیزاتی که شما با استفاده از آن ها می توانید بیت کوین را استخراج کنید را به شما معرفی کنم. در مقاله های بهترین برنامه های دریافت بیت کوین رایگان و بهترین سایت های دریافت بیت کوین رایگان روش های بدست آوردن بیت کوین رایگان را به شما معرفی کردم. پس در این مقاله برای آشنایی با تجهیزات استخراج بیت کوین و یا بیت کوین ماینینگ همراه ما باشید.

پیرو  بیانیه بانک مرکزی در خصوص ممنوعیت ارز های  دیجیتال اعلام میداریم تراپی هیچگونه خدماتی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال به مشتریان گرامی نخواهد داشت .

شما با استفاده از پردازنده های گرافیکی می توانید استخراج بیت کوین را انجام دهید. قیمت این سخت افزار ها می تواند از 500 دلار شروع شود و به هزاران دلار برسد. به همین علت است که خیلی از افراد نمی توانند از این روش برای بدست آوردن بیت کوین استفاده کنند. برخی دیگر از ارزها مانند اتریوم، برای استخراج روش های ارزان تری را نیز به کاربران خود ارائه می دهند.

تصویر زیر نمونه دستگاهی است برای استخراج بیت کوین و یا بیت کوین ماینینگ استفاده می شود :

بیت کوین ماینینگ

فرآیند استخراج بیت کوین بیت کوین ماینینگ چگونه است؟

برای اینکه به شما توضیح دهم این فرآیند چگونه انجام می شود و چه ربطی به قوی بودن پردازنده گرافیکی دارد از یک مثال استفاده می کنم. تصور کنید که من با 3 نفر از دوستانم بازی انجام می دهم. این بازی به این صورت است که من عددی بیت 0 تا 100 را انتخاب می کنم. و دوستان من در صورتی برنده هستند که عددی کمتر از عدد مورد نظر من و یا مساوی آن حدس بزنند. فرض کنید که عدد انتخابی من 19 است. اگر دوست الف من 21 را حدس بزند بازنده است چرا که از 19 بزرگتر است. اگر دوست ب و پ من 16 و 12 را حدس بزنند برنده محسوب می شوند. این دقیقا اتفاقی است که برای بیت کوین هم می افتد. عددی که برای بیت کوین در نظر گرفته می شود یک عدد 64 بیتی است. همچنین مخاطبان آن میلیون ها نفر هستند که باید در طول روزحدس بزنند. و مسلما کسی برنده است که بیشترین تلاش را کرده است! بنابراین اگر فرد حدس درستی را زده باشد می توان یک بلوک را کامل کرده و 12.5 BTC را بدست آورد. پس در این میان باید به سرعت پردازنده هم دقت داشته باشیم چرا که این حدس ها به صورت رندوم زده می شوند. پس برای اینکه شانس خود را بالا ببرید باید از پردازنده های قوی استفاده کنید که قیمت بالایی هم دارند.

بهترین سخت افزار ها برای استخراج بیت کوین :

در حال حاضر بر اساس سرعت سخت افزار ها ، تجهیزات زیر بهترین هستند :

AVALON6 : 500 دلار

AVALON6 بیت کوین ماینینگ

AntmMiner s9 : 2 میلیون دلار

AntmMiner s9  بیت کوین ماینینگ

AntmMiner s7 : 500 دلار

AntmMiner s7 بیت کوین ماینینگ

 

BPMC Red Fury : 50 دلار

BPMC Red Fury بیت کوین ماینینگ

AntMiner U2 : 50 دلار

AntMiner U2 بیت کوین ماینینگ

برای آگاهی از میزان قدرت آن ها می توانید از سایت های هر کدام برای مقایسه استفاده کنید.

همراهان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال در مورد تجهیزات استخراج بیت کوین می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 24 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر