آیا مستر کارت را به خوبی می‌شناسید و از مزایای آن آگاهی کافی دارید؟ آیا می‌دانید مستر کارت یکی از انواع کارت‌های بانکی است که می‌توان با استفاده از آن پرداخت های ارزی را انجام داد؟ به عنوان مثال برای رزرو هتل در کشورهای دیگر می‌توان پرداخت هزینه را با استفاده از مستر کارت انجام داد. آیا مایلید تا با مستر کارت بیشتر آشنا شوید و از ویژگی امنیتی جدید مستر کارت که به تازگی به آن اضافه شده اطلاعات بیشتری به دست آورید؟ پس با تراپی همراه شوید تا مطالب مفیدی در زمینه ویژگی امنیتی جدید مستر کارت برای شما عنوان کنیم.

آشنایی با مستر کارت  

مستر کارت (MasterCard) یک شرکت آمریکایی است که در شهر نیویورک، یکی از شهرهای ایالات متحده آمریکا قرار دارد و بسیاری از خدمات مالی بین المللی با استفاده از آن انجام می‌شود. این شرکت فعالیت خود را در سال ۲۰۰۶ به صورت چند ملیتی آغاز نمود. اکنون بسیاری از پرداخت‌های ارزی بین المللی را با استفاده از مسترکارت می‌توان انجام داد. بسیاری از افرادی که در حرفه‌هایی فعالیت می‌کنند که در آن استفاده از پرداخت‌های ارزی به کرات انجام شود، مستر کارت را برای انجام پرداخت‌های خود انتخاب می‌کنند. اخیرا به منظور ارتقا سطح امنیتی خود، مستر کارت تدبیری اندیشیده است که در  ادامه برای شما عزیزان در این زمینه مطالبی را خواهیم گفت. پس همچنان با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید :

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

ویژگی امنیتی جدید مستر کارت برای جلوگیری از صدور صورتحساب خودکار 

به طور کلی استفاده‌ی آزمایشی از یک اپلیکیشن یا یک سرویس خاص، قبل از تقاضا برای اشتراک گرفتن جهت استفاده از کلیه‌ی خدمات آن سرویس یا برنامه کاربردی، می‌تواند کمک بسیاری به شما در انتخاب یک گزینه‌ی مناسب از اینگونه خدمات یا برنامه‌ها، نماید.

ویژگی امنیتی جدید مستر کارت

شرکت کارت اعتباری مستر کارت به تازگی اعلام کرده است که یک سیاست جدید برای بازرگانان و شرکت‌ها پیاده‌سازی کرده است که اطلاعات کارت اعتباری آن‌ها را پس از ورود برای استفاده‌ی آزمایشی، در سیستم نگهداری کند. وجود این ویژگی برای بسیاری از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های وب نیز صحت دارد.

در حال حاضر مستر کارت اینگونه عمل می‌کند که قبل از اینکه شما متحمل هزینه‌ای برای اشتراک شوید، از شما به عنوان یک بازرگان یا یکی از صاحبان کسب و کار، یک مجوز رسمی درخواست می‌کند.

این یک اتفاق بسیار مهم و بزرگ است برای کسانی که برای استفاده‌ی آزمایشی در وب سایت مسترکارت ثبت نام می‌کنند و استفاده از آن را فراموش می‌کنند و یا اگر تمایلی به ادامه‌ی  استفاده از آن ندارند، از یاد می‌برند که اشتراک خود را لغو کنند. بنابراین شرکت مسترکارت امکان استفاده آزمایشی از مستر کارت را طوری طراحی کرده است که بلافاصله بعد از این که دوران آزمایشی به اتمام رسید، به سادگی شما را از یک اشتراک واقعی بهره‌مند سازد. شرکت مستر کارت این کار را با استفاده از اطلاعات کارت شما که در هنگام ورود به حساب کاربری‌تان وارد کرده‌اید، انجام می‌دهد. در واقع این سرویس به گونه‌ای است که خدمت استفاده‌ی آزمایشی را به همراه اشتراک، هر دو را با هم ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند جزئیات بیشتری از قبیل : میزان تراکنش‌ها، تاریخ پرداخت، خرید‌هایی که یک مشتری انجام داده است و ... را در اختیار داشته باشند، همچنین دستورالعمل‌های لازم را برای چگونگی لغو اشتراک خود، دریافت نمایند. بنابراین مستر کارت نیازمند این است که به طور منظم این اطلاعات را کاملا به روزرسانی شده، برای مشتریان ارسال کند.

این اطلاعات چه کاربردی دارد؟

زمانی که هر گونه تغییراتی از جمله تغییر هزینه‌ی اشتراک در برخی از گزینه‌ها یا هر مورد دیگری رخ می‌دهد و مشتریان از آن مطلع نیستند، این گونه اطلاعات به کار می‌آید.

همراهان همیشگی تراپی در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جدیدی را در خصوص ویژگی امنیتی جدید مستر کارت که عبارتست از عدم صدور خودکار صورتحساب بعد از اتمام دوره‌ی آزمایشی مستر کارت برای شما بیان کردیم، امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد.

در صورتی که شما دوست عزیز نیز در زمینه‌ی استفاده از انواع کارت‌های اعتباری، تجربیات مفیدی کسب نموده‌اید، از طریق کامنت‌ها با دیگر دوستان در میان بگذارید. همچنین سوالات و مشکلات خود را با همکاران ما از طریق تماس تلفنی در میان بگذارید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 28 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر