آیا شما به به انجام کارهای گرافیکی علاقه مند هستید؟ نظرتان در مورد تصاویر سه بعدی چست؟ آیا به این حوزه علاقه مند هستید؟ آیا مایلید تا از طریق این هنر خود کسب درآمد کنید؟ برای به دست آوردن درآمد از طریق ساخت تصاویر سه بعدی، ما وب سایت Sketchfab را به شما معرفی می کنیم. برای آشنایی هر چه بیشتر با این وب سایت لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه باشید.

بیشتر بدانید : چگونگی کسب درآمد از طیق یوتیوب

معرفی Sketchfab ، وب سایتی برای کسب درآمد

Sketchfab در اوایل سال 2012 در پاریس ، فرانسه فعالیت خود را آغاز کرد و برای کاربران متخصص در زمینه طراحی گرافیک و ساخت تصاویر سه بعدی این امکان را فراهم کرد تا بتوانند کارهای خود را در این مکان به فروش برسانند و از این طریق کسب درآمد کنند.

این وب سایت جامعه ایست متشکل از میلیون ها کاربر و سازنده تصاویر سه بعدی که با به کارگیری خلاقیت خود تصاویر 3D بسیار جذابی تولید و ارائه کرده اند و می توانند در Sketchfab به فروش برسانند.

Sketchfab

فناوری به کار رفته در این وب سایت به گونه ای است که با هر گونه ابزار ساخت تصاویر سه بعدی و بستری که در آن منتشر شده است، هر نوع مرورگر، سیستم عامل و هر دستگاه از جمله کامپیوتر دسک تاپ یا موبایل سازگار است. در واقع API های بسیار قدرتمندی که در این وب سایت استفاده شده است، برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا آپلود و دانلود مستقیم مدل های 3D به آسانی انجام شود.

پرداخت در Sketchfab از طریق paypal

با مراجعه به این وب سایت، متوجه خواهید شد که در حال حاضر ، Sketchfab به طور انحصاری پرداخت از طریق PayPal را برای خرید یا فروش مدل های سه بعدی می پذیرد و امیدوار است که در آینده خدمات پرداخت جایگزین دیگری نیز ارائه دهد.

لینک کردن اکانت پی پال به Sketchfab

طبق آنچه در بخش قبل گفت شد، شما برای خرید و فروش 3D های خود ، یک حساب پی پال نیاز دارید که لازم است اکانت پی پال خود را به Sketchfab لینک کنید. اگر تا کنون موفق به افتتاح حساب پی پال نشده اید، لطفا از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن افتتاح حساب پی پال را برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست افتتاح حساب پی پال، کلیک کنید!

کدام واحدهای ارزی در Sketchfab پشتیبانی می شود؟

افراد زیادی به دنبال پاسخ این سوال هستند که کدام واحدهای ارزی در این وب سایت پذیرفته و پشتیبانی می شود. در پاسخ این سوال باید بگوئیم در حال حاضر ، فقط دلار آمریکا (USD) هنگام خرید و فروش مدل های سه بعدی در Sketchfab پشتیبانی می شود.

اما شما می توانید مدل های سه بعدی مختلف را از کشورهایی غیر از ایالات متحده امریکا خریداری نمائید و یا به فروش برسانید. تنها کاری که بادی انجام دهید نیز این است که قبل از رسیدن آن ارز به حساب PayPal شما، باید تبدیل ارز انجام شود.

Sketchfab

چه زمان پول به حساب کاربران واریز می شود؟

هنگامی که پروژه ای را در Sketchfab به فروش برسانید، پول آن به حساب پی پال شما واریز می شود. در حقیقت زمانی که شما یک فروش موفق در این وب سایت داشتید، پی پال به صورت اتوماتیک، شما را از طریق ایمیل تان از پولی که به حسابتان واریز شده است، مطلع می سازد و به این ترتیب موجودی حساب شما از طریق حساب بیزینس پی پال شما در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

پرداخت معادل ریالی درآمد ارزی دلاری توسط پی پال

افراد زیادی هستند با دریافت درآمد دلاری مشکل دارند و به دلیل عدم امکان تبدیل آن به ریال برای آن ها، از کسب درآمد از طریق چنین سایت هایی انصراف می دهند. اما ما به این عزیزان می گوئیم، دوستان، لطفا نگران تبدیل درآمد دلاری خود نباشید. شما می توانید به خالی آسوده این کار را به ما بسپارید.

کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در تیم تراپی درخواست شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی خواهند کرد و معادل ریالی آن را به حساب شما واریز خواهند کرد.

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

از اینکه تا پایان این مقاله با تراپی همراه بودید، از شما صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 15 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر