Respondent یک بستر تحقیقاتی است که مشارکت کنندگان در گروه های متمرکز ، افراد شرکت کننده در نظرسنجی ها و تست ها در وب سایت ها را از سراسر جهان جذب می کند. آنها با طیف گسترده ای از شرکت ها مانند SendGrid ، GoDaddy ، Dropbox ، مایکروسافت ، Airbnb و Allstate همکاری می کنند و از این طریق میتوانند به کسب درآمد از Respondent بپردازند. آیا مایلید تا با نحوه ی کسب درآمد از این طریق بیشتر آشنا شوید؟ پس با تراپی همراه شوید.

افراد شرکت کننده در Respondent  از طریق نظرسنجی ها و ... به مشتریانی وصل می شوند و می توانند در مورد محصولات و خدمات بازخوردها را دریافت کرده و به تولیدکنندگان ارائه دهند.

 

بیشتر بدانید :

نحوه کسب درآمد از بایننس

آشنایی با راه های کسب درآمد از پی پال

چگونه در نظر سنجی ها شرکت کنیم و به کسب درآمد از Respondent بپردازیم؟

شروع کار با Respondent آسان و رایگان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری با آدرس ایمیل ، حساب LinkedIn یا حساب Facebook ایجا کنید. پس از ورود به حساب کاربریتان، اطلاعات اصلی مانند اطلاعات تماس ، وضعیت اشتغال ، پیوندهای پروفایل شبکه های اجتماعی (Facebook ، Twitter ، LinkedIn و Instagram) و مشخصات جمعیتی را باید وارد کنید.

Respondent

با افزودن این اطلاعات، بازدیدکنندگان بهتر شما و مهارت های شما را خواهند شناخت و شانس این که شما را برای انجام نظرسنجی ها انتخاب کنند بیشتر خواهد بود.

شما هر روز مجاز به درخواست حداکثر ده پروژه هستید و در صورتی که واجد شرایط باشید، به چند سؤال ساده نظرسنجی پاسخ می دهید و سپس منتظر می مانید تا نتیجه برای شما اعلام شود. در صورتی که برای مشارکت انتخاب شدید، یک پیام متنی و اعلان در داشبورد خود با پیوند مربوطه دریافت خواهید کرد.

در صورت عدم انتخاب برای مشارکت، این روند را ادامه دهید و پیشنهاد می شود هفته ای دو بار وارد شوید و به مرور مطالعات بپردازید و برای پروژه های مربوطه درخواست دهید، از این طریق ، همیشه یک جریان کار ثابت پیشنهادی خواهید داشت.

میزان درآمد حاصل از Respondent چقدر است؟

براساس آنچه در وب سایت آنها اعلام شده است ، بیشتر نظرسنجی ها بین 30-90 دقیقه طول می کشد و میانگین پرداخت آن 60 تا 140 دلار در هر مطالعه می باشد و پرداخت ها و تعهدات زمانی، برای مطالعات بسیار متفاوت است.

به طور کلی سه عامل مهم در تعیین نرخ دستمزد وجود دارد که عبارتند از : طول مطالعه ، نوع مشارکت و در دسترس بودن جمعیت هدف.

انواع مختلف پروژه هایی که می توانید در آنها شرکت کنید عبارتند از :

  • گروه های کانونی آنلاین
  • مطالعات کمی
  • بحث و گفتگوهای یک به یک
  • مطالعات بدون تغییر
  • مطالعات خاطرات
  • مصاحبه تلفنی
  • مطالعات حضوری

پس از اتمام کار خود ، شرکتی که مطالعه را انجام داده است ، ارسال مقاله شما را تأیید می کند. اگر چیزی روشن نباشد ، ممکن است لازم باشد در پاسخ به آنها توضیحاتی را ارائه دهید. پس از پذیرش مطالب ارسا ، آنها به عنوان محقق ، مبلغ مورد پرداخت را از طریق درگاه پرداخت های ارزی پی پال بر اساس برنامه پرداخت خود برای شما واریز می کنند.

Respondent

این روشی که گفته شد، یکی از راه های کسب درآمد از Respondent می باشد. راه دیگر برای کسب درآمد از Respondent از طریق جذب دیگران به این پلتفرم برای انجام نظر سنجیها و ... و کسب درآمد می باشد.

شما برای هر شخصی که معرفی می کنید و او به این سیستم مراجعه کرده است و یک مطالعه را کامل کرده است، 20 دلار و برای مراجعه به مطالعه خاص 50 دلار درآمد کسب خواهید کرد. پرداخت ها از طریق پی پال انجام می شود و برای صدور پرداخت باید مبلغ دریافتی شما به آستانه 75 دلار رسیده باشد.

نقد کردن درآمد از Respondent توسط تراپی

دوستان عزیزی که از طریق فعالیت های آنلاین بین المللی درآمد کسب می کنید و  دوستانی که درآمد خود را  از طریق وب سایت هایی نظیر Respondent به دست می آورید، می توانید برای تبدیل ارزهای به دست آمده به ریال روی کمک ما حساب کنید.

برای این منظور کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما در مجموعه تراپی ارسال نمائید. ما در کمترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و با کسر مقدار بسیار کمی کارمزد، معادل ریالی آن را به حساب شما واریز خواهیم کرد.

برای درخواست نقد کردن درآمد ارزی، کلیک کنید!

در صورتی که با مشکلی برخورد کردید یا سوالی به ذهنتان خطور کرد با ما تماس بگیرید و از خدمات ارائه شده توسط مشاوران ما در مجموعه تراپی برخوردار شوید.

تاریخ انتشار 27 خرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر