اگر شما دوست عزیز یک گیمر حرفه ای هستید و راه های کسب درآمد از بازی آشنایی داشته باشید، قطعا وب سایت های گیمینگ نظیر توئیچ را می شناسید. در مورد وب سایت Money Bird چطور؟ آیا اطلاعاتی در مورد کسب درآمد از این سایت دارید؟ در این مقاله با تراپی همراه شوید تا برای شما عزیزان بگوئیم که چگونه می توانید از طریق Money Bird پول به دست آورید.

بیشتر بخوانید : چگونه کسب درآمد دلار در ایران داشته باشم؟

معرفی سایت Money Bird

سایت Money Bird ، جاییست که بازی در آن انجام می شود و کلا ماهیت روسی دارد که در سال 2013 راه اندازی شده است. بسیاری از درآمدها در این وب سایت به دلار است.. اگرچه به دلیل وجود تحریم ها علیه ایران، این سایت ورود با IP ایران را محدود کرده است و برای استفاده از آن باید از ابزار تغییر IP استفاده کنید ، اما پس از ورود به سیستم خواهید دید که روند بازی بسیار ساده است.

برای نقد کردن درآمد ارزی ، کلیک کنید!

دوستان، قبل از اینکه بخواهید به این وب سایت وارد شوید و از طریق بازی در سایت Money Bird کسب درآمد کنید، لازم است که بدانید، زبان رسمی این سایت، زبان روسی است اما شما می توانید راست کلیک کنید و زبان آن را از روسی به انگلیسی تغییر دهید.

Money Bird

در ادامه چگونگی کسب درآمد از Money Bird را به شما عزیزان آموزش داده ایم. پس همچنان با ما همراه باشید.

آموزش کسب درآمد از Money Bird

کسب درآمد از وب سایت Money Bird ، طی 4 مرحله انجام می شود. شما نیز همراه با ما این مراحل را انجام دهید.

گام اول : یک پرنده بخرید

پرندگان در این بازی به 5 دسته تقسیم می شوند که با رنگ های مختلف از یکدیگر متمایز می شوند. مهمترین عامل در انتخاب پرنده میزان تخم هایی است که در هر ساعت می گذارند. هرچه تخم مرغ بیشتری داشته باشید ، درآمد شما نیز بالاتر خواهد بود. پرنده قرمز بهترین و البته به همان اندازه گران نر نیز هست.

گام دوم : جمع آوری تخم مرغ ها

تخم مرغ ها باید روزانه جمع آوری شود. درآمد شما از تبدیل تخم مرغ به نقره محاسبه می شود.

گام سوم : تبدیل نقره به سکه

ارز رایج در بازی، نقره یا نقره است. برای برداشت پول خود به دلار یا روبل ، باید  نقره خود را به دلار یا روبل تبدیل کنید.

گام چهارم : برداشت درآمد خود

بازی به همین سادگی است. از طریق روش های مختلف برداشت می توانید به راحتی درآمد خود را در کارت بانکی تان داشته باشید.

Money Bird

چگونه در سایت Money Bird عضو شویم؟

برای عضویت در وب سایت Money Bird و کسب درآمد از آن مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا به وب سایت Money Bird وارد شوید و در انتهای صفحه، گزینه ی Buy Birds را کلیک کنید.
  • حالا یک فرم برای شما نمایش داده می شود که باید نام ، رمزعبور ، ایمیل خود را در این فرم وارد کنید. توجه داشته باشید که در بخش "نام مستعار" باید نامی را برای حساب خود انتخاب کنید که این نام منحصر به فرد باشد.
  • در پایین فرم دو گزینه وجود دارد. اول دریافت اعلان از طریق ایمیل و دوم تصویب قوانین و مقررات و البته تأیید سن بالای 18 سال. گزینه دوم را بررسی کنید و سپس بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید.

به این ترتیب شما برای خود یک اکانت در سایت Money Bird ایجاد کرده اید.

توجه داشته باشید : برای اینکه بتوانید این سایت بازی کنید ، باید حداقل 10 روبل واریز کنید. با واریز ده روبل 1000 نقره دریافت خواهید کرد. البته ، سایت به شما 10 روبل نیز پاداش می دهد  و شما 1250 نقره خواهید داشت.

واریز این وجه از راه های مختلفی قابل انجام است. به طور مثال از طریق ویزاکارت، مسترکارت، پرفکت مانی و ... شما می توانید این وجه را واریز کنید.

پرداخت هزینه بازی در سایت Money Bird توسط تراپی

عزیزان، اگر برای پرداخت هزینه برای شروع بازی در وب سایت Money Bird جهت کسب درآمد از این وب سایت با مشکل مواجه شده اید و به هر دلیل امکان پرداخت هزینه برای شما وجود ندارد، می توانید از طریق لینک زیر درخواست پرداخت هزینه را به ما اعلام کنید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی نموده و پرداخت هزینه را انجام می دهیم.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 10 آبان 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر