بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در طول چند سال گذشته، طوفان‌های جهانی برپا کرده است. با میلیونها کاربر، شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و ... به یک پلتفرم بزرگ برای بازاریابی خلاقانه تبدیل شده‌اند. یکی از شبکه های اجتماعی که دارای توانایی بالایی برای تبدیل شدن کسب و کارها به کسب و کارهای موفق و افزایش فروش محصولات است، لینکدین می‌باشد. در لینکدین به طور خاص از طریق استفاده از تبلیغات می‌توان کسب و کارها را ارتقا بخشید. حتی اگر به دنبال کار هستید می‌توانید به کمک لینکدین کار مورد علاقه و متناسب با تخصص خود را پیدا کنید. در ادامه با تراپی همراه شوید تا با چگونگی تبلیغات لینکدین آشنا شوید.  

برای سال‌های متمادی جایگاه لینکدین تغییری نمی‌کرد و پشت بسیاری از شبکه‌های تبلیغاتی دیگر، به ویژه فیس بوک مانده بود. با این حال از سال گذشته همه چیز تغییر کرده است و لینکدین در جهت پیشرفت خود، در نهایت از برچسب یابی، ردیابی نرخ تبدیل، پشتیبانی InMail و بسیاری ویژگی‌های دیگر استفاده کرد. لینکدین در حال حاضر بسیار قوی‌تر شده و به تبلیغ کنندگان طیف وسیعی از گزینه‌ها را پیشنهاد می‌دهد.

تبلیغات لینکدین

چگونگی رشد کسب و کار شما با تبلیغات لینکدین

شما احتمالا مانند 500 میلیون نفر کاربر دیگر در سراسر جهان یک پروفایل لینکدین دارید. به اشتراک گذاری فیلم‌ها در لینکدین بیشتر برای کسب و کارها در نظر گرفته شده است و برای کمک به کارفرمایان برای پیدا کردن کارکنان و بالعکس می‌باشد. در معرفی فریلنسرها و مشتریانی که می‌توانند با هم کار کنند و همکاری و مشاغل تجاری با یکدیگر داشته باشند نیز لینکدین کاربرد دارد.

تبلیغات در لینکدین به ویژه برای شرکت‌های کسب و کار به کسب وکار یا B2B، صنایع تولیدی مانند تولید نرم افزار و غیره بسیار اهمیت دارد. همچنین برای کارآفرینانی که به کسب و کارها خدمت رسانی می‌کنند مانند خدمات مشاوره یا به مربیگری کسب و کار می‌پردازند نیز بسیار کاربردی می‌باشد.

این شبکه محل خوبی برای کسب و کارها می‌باشد تا تبلیغ محصولات، خدمات، رویدادهای ویژه، کنفرانس‌ها، وبینارها و موارد دیگر را در معرض دید مخاطبان هدف قرار دهند، به این ترتیب تبلیغات خود را در مقابل افرادی که در واقع علاقه‌مند هستند، قرار میدهید. یک نکته بسیار مفید برای تولیدات وکسب و کارها در مورد لینکدین بر خلاف فیس بوک این است که بسیاری از کاربران لینکدین برای خرید سریع آماده نیستند. بنابراین شما ناچارا اطلاعات تماس خود را ارائه کرده و پیگیری و فروش را به زمان بعدی موکول خواهید کرد. البته به این نکته توجه داشته باشید، امکان فروش مستقیم از طریق لینکدین نیز وجود دارد، که در واقع این نکته می‌تواند به عنوان یک ترفند برای شما به کار گرفته شود.

شما می‌توانید تنظیمات را برای انجام تبلیغات لینکدین در عرض چند دقیقه شروع کنید. این فرایند بسیار آسان و سریع می‌باشد.

تبلیغات لینکدین

چه کسانی باید از تبلیغات لینکدین استفاده کنند

در واقع بیایید از اینجا شروع کنیم: هر کسب و کاری نباید در لینکدین تبلیغ شود. اگر کسب و کار شما در "لیست" کسب و کارهایی نیست که تبلیغات لینکدین برای آن مناسب باشد، بهتر است وقت، پول و تلاش خود را هدر ندهید. به طور کلی شرکت‌های تجارت الکترونیک که محصولات مصرفی را فروش می‌کنند نباید از تبلیغات لینکدین استفاده کنند. اما برای مواردی مانند بهبود خود، مهارت ساخت، افزایش مهارت‌های حرفه ای یا در صنعت B2B و یا ترویج رویدادهای تجاری، این محل مناسب است.

با مطالعه این مقاله شما آموختید که چگونه می‌توان در لینکدین به انجام تبلیغات پرداخت و همچنین یاد گرفتید که تبلیغات لینکدین برای چه نوع کسب و کارهایی بیشتر کاربرد دارد. حال با در نظر گرفتن این نکات باید تصمیم بگیرید که آیا لینکدین برای تبلیغ کسب و کارهایی نظیر آنچه شما در آن به ارائه‌ی خدمات و تولید محصولات پرداخته‌اید، می‌تواند مناسب باشد و نرخ تبدیل را برای شما افزایش دهد. در صورتی که تشخیص دادید پلتفرم لینکدین مناسب کسب و کار شماست برای ایجاد محتواهای تبلیغاتی در آن اقدام نمائید.

دوستان عزیز از اینکه در مقاله‌ای دیگر تحت عنوان " چگونگی رشد کسب و کار شما با تبلیغات لینکدین"  همراه ما بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا اگر سوالی دارید یا مشکلی در این زمینه برای شما به وجود آمده است، حتما از طریق تماس تلفنی، آن را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 23 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر