اگر به خرید از سایت های خارجی علاقه مند هستید، در این مقاله تا انتها با تراپی همراه شوید؛ ما به شما عزیزان خواهیم گفت که با داشتن یک حساب بین المللی وب مانی چگونه می توانید پرداخت هزینه را انجام دهید و به آسانی خرید کنید. در این مقاله آموزش خرید با وب مانی را به صورت گام به گام برای شما آورده ایم. پس این مطالب را با دقت مطالعه کنید تا با نحوه پراخت با وب مانی دقیقا آشنا شوید.

آموزش پرداخت از طریق وب مانی

زمانی که به یک وب سایت خارجی مراجعه می کنید و قصد دارید از آن سایت خرید کنید و پرداخت هزینه را از طریق وب مانی انجام دهید، قبل از هر چیز باید بررسی کنید که آیا درگاه پرداخت وب مانی در آن وب سایت وجود دارد یا نه! که در صورت وجود درگاه پرداخت وب مانی پرداخت هزینه کار بسیار آسانی است و با مطالعه آموزش خرید با وب مانی شما به راحتی می توانید خرید خود را از آن وب سایت انجام دهید.

برای پرداخت آسان با وب مانی لازم است که ابتدا از طریق آموزش خرید با وب مانی با نحوه پرداخت با وب مانی آشنا شوید تا بتوانید بدون اتلاف وقت و با موفقیت هزینه را پرداخت کرده و خرید با وب مانی را انجام دهید.

برای آشنایی با نحوه خرید با وب مانی لطفا مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

روش های پرداخت با وب مانی

شما به چند روش می توانید پرداخت با وب مانی را انجام دهید؛ در روش اول خودتان با استفاده از اطلاعات حساب وب مانی تان هزینه را پرداخت کنید و در روش دوم این کار را به یکی از شرکت های خدمات پرداخت ارزی مطمئن می سپارید.

مجموعه تراپی سال هاست که در حوزه خدمات پرداخت های ارزی مشغول به فعالیت است و دلیل اصلی موفقیت این مجموعه در تمام این سال ها، ارائه خدمات با کیفیت و امن به مشتریان عزیز و قرار دادن نیازهای آن ها در اولویت اول می باشد.

آموزش خرید با وب مانی

روش اول: آموزش خرید با وب مانی

در این روش لازم است که شما یک حساب وب مانی وریفای شده داشته باشید تا بتوانید از طریق آن پرداخت هزینه را انجام دهید. بنابراین چنانچه هنوز برای افتتاح حساب وب مانی اقدام ننموده اید می توانید از طریق لینک زیر درخواست دهید تا در اسرع وقت یک حساب وب مانی برای شما ساخته شود.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی، کلیک کنید!

پس از افتتاح حساب وب مانی لازم است که آن را شارژ نمایید. در صورتی که قبلا حساب وب مانی داشته اید و موجودی حسابتان کافی است می توانید پرداخت را انجام دهید؛ در غیر این صورت برای شارژ حساب وب مانی خود می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمایید.

برای درخواست شارژ وب مانی، کلیک کنید!

به این ترتیب شما خودتان می توانید برای پرداخت از طریق وب مانی اقدام نمایید. کافیست زمانی که به مرحله ی پرداخت هزینه رسیدید، اطلاعات حساب را وارد نمایید تا مرحله پرداخت هزینه را تکمیل کنید.

روش دوم: آموزش خرید با وب مانی از طریق تراپی

در این روش ما در تیم تراپی پرداخت با وب مانی را برای شما انجام خواهیم داد؛ و شما می توانید با اطمینان خاطر این کار را به ما بسپارید؛ کافیست مطابق آنچه در ادامه مشاهده می کنید، عمل نمایید.

مرحله اول : به طور کلی برای استفاده از خدمات تراپی، نیاز به ایجاد یک اکانت یا حساب کاربری دارید. پس لازم است قبل از هر اقدامی ابتدا به سایت تراپی مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

مرحله دوم : در این مرحله از آموزش خرید با وب مانی به اکانتی که ایجاد کرده اید لاگین کنید و وارد حساب کاربری خود شوید؛ در صفحه ی اصلی سایت از منوی خدمات، زیرمنوی وب مانی و سپس خرید با وب مانی را انتخاب نمایید تا به صفحه ی مربوطه هدایت شوید.

مرحله سوم : در صفحه ای که مشاهده می کنید دکمه ی درخواست خرید با وب مانی را کلیک نمایید.

مرحله چهارم : در این مرحله از آموزش پرداخت با وب مانی، در صفحه ای که پیش رو دارید، لازم است که میزان ارز پرداختی را مشخص کنید و لینک خرید را نیز برای ما در محل مشخص شده وارد نمایید. سپس دکمه ی ثبت سفارش را کلیک کنید.

در ان مرحله سفارش شما ثبت شده و برای تیم تراپی ارسال خواهد شد.

مرحله پنجم : در این مرحله از آموزش خرید با وب مانی، تیم تراپی از شما درخواست می نماید تا معادل ریالی ارز مشخص شده را به حساب تراپی واریز نمایید. پس از آن پرداخت هزینه برای شما انجام شده و مرحله ی پرداخت هزینه در فرایند خرید برای شما تکمیل خواهد شد؛

حالا  شما می توانید مراحل خرید را در وب سایت مربوطه تکمیل نمایید و سفارش خود را در آن سایت ثبت کنید.

نحوه خرید با وب مانی

نحوه خرید با وب مانی از طریق تراپی به صورت مستقیم

یک روش دیگر برای پرداخت از طریق وب مانی به واسطه تراپی این است که از طریق لینک زیر مستقیما درخواست خود را به ما اعلام نمایید.

برای درخواست خرید با وب مانی، کلیک کنید!

در این قسمت، چنانچه از قبل در تراپی اکانتی نساخته باشید، ابتدا به صفحه ی ورودی وب سایت تراپی هدایت می شوید تا بتوانید برای خود یک اکانت ایجا کنید.

پس از ساخت اکانت می توانید مطابق آنچه در روش اول آموزش خرید با وب مانی گفته شد، درخواست خود را ثبت نموده و برای ما ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی های لازم پرداخت هزینه را در مدت زمانی کوتاه برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

به این ترتیب شما می توانید از طریق هر کدام از روش های آموزش پرداخت از طریق وب مانی برای پرداخت هزینه خرید از فروشگاه ها و وب سایت های خارجی اقدام نمایید.

کلام پایانی

از آنجایی که اکثر کاربران سیستم های مالی با تراکنش های بالا و متناوب، ترجیح می دهند از درگاه پرداخت وب مانی استفاده کنند و سوالات زیادی را در ارتباط با نحوه پرداخت با وب مانی مطرح نموده اند، در این مقاله آموزش خرید با وب مانی را برای شما عزیزان به چند روش مطرح کردیم تا با نحوه پرداخت با وب مانی به طور کامل آشنا شوید.

دوستان همیشه همراه تراپی، در صورتی که در هر کدام از مراحل آموزش پرداخت از طریق وب مانی با سوال یا مشکلی مواجه شده اید، حتما با ما تماس بگیرید و سوال خود را  مطرح نمایید. همکاران و مشاوران ما در مجموعه تراپی با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 23 فروردین 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر