همه‌ی شما شرکت بزرگ اپل را می‌شناسید و می دانید که گوشی های هوشمند آیفون که توسط شرکت اپل ارائه شده است، چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و چه اپلیکیشن‌هایی بر روی آن قابل استفاده است. به تازگی شرکت اپل، گوشی جدید ایفون11 را با بهره گیری از مجموعه سه دوربین پشتی ، چندین ویژگی عکس و فیلم جدید را به این گوشی‌ها اضافه نموده است و با هدف بهبود تجربه عکسبرداری و نتایج نهایی بهتر برای عکاسان مبتدی و پیشرفته و فیلمبرداران طراحی شده است. با تراپی تا پایان این مقاله همراه شوید تا از ویژگی دوربین های آیفون 11 اپ مطلع گردید.

بیشتر بخوانید : شارژ اپل آیدی با گیفت کارت آی تیونز

دوربین های آیفون 11 دارای چه ویژگی هایی است؟

قبل از اینکه شما را با ویژگی‌های دوربین های جدید آیفون 11 آشنا کنیم، خوب است با سخت افزار این دوربین‌ها آشنا شوید.

دوربین های آیفون 11
  • دوربین 12 مگاپیکسلی استاندارد ، زاویه دید 26 میلی متر ، دیافراگم f / 1.8 ، OIS و پیکسل‌های تمرکز
  • دوربین 12 مگا پیکسلی با زاویه دید فوق العاده عریض ، لنز f / 2.4  معادل 13 میلی‌متر معادل
  • دوربین 12 مگاپیکسلی telephoto  ، لنز f / 2 معادل 52 میلی متر ، OIS در Pro و Pro Max
  • حالت شب جدید برای عکسبرداری با نور کم
  • ویدیوی حداکثر K / 60fps 4 با دامنه پایدار و ثبات
  • دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی با FaceID

رابط کاربری همه جانبه جدید برای عکس و فیلم

شرکت اپل برنامه عکس در گوشی‌ها را مجدداً طراحی کرده است تا بتواند از ماژول دوربین فوق العاده گسترده حتی در هنگام عکسبرداری در حالت استاندارد (زاویه دید عریض) نیز بهره ببرد. در نتیجه ، می‌توانید صحنه‌ای را که در حال عکسبرداری از آن هستید در یک زمینه بزرگتر درست کرده و در صفحه نمایش تلفن خود مشاهده کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید هنگام تهیه عکس‌های خود ، تنظیمات را به راحتی انجام دهید.

ویژگی دیگر دوربین های آیفون 11 این است که می‌تواند دو تصویر نمایش داده شده را به طور همزمان ضبط کند. علاوه بر اینکه به شما این امکان را می‌دهد که از بین آن‌ها انتخاب کنید یعنی در واقع پس از پردازش نیز از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

شرکت اپل برای ارائه این قابلیت می‌بایست بر چندین چالش فنی غلبه می‌کرد. این ویژگی به معنای همگام سازی تنظیمات روی دو دوربین حتی قبل از گرفتن عکس یا فیلم است. علاوه بر تطابق نوردهی و تراز سفیدی ، دوربین‌ها باید در همان فاصله متمرکز شوند. با ضبط تصاویر یا فیلم‌ها ، تلفن نیاز به پردازش چندین جریان داده دوربین به طور همزمان دارد و به پردازش اضافی نیاز دارد. سپس تصاویر باید تراز شوند تا قاب تصویر منطقه پیش نمایش اضافی تا حد امکان با تصویر اصلی مطابقت داشته باشد.

دوربین های آیفون 11

بزرگنمایی دقیق و بدون اشکال

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد دوربین های آیفون 11 ، کنترل بزرگنمایی دقیق و منحصر به فرد آن برای عکاسی و فیلمبرداری است.

رندر زنده بوکه و HDR

از دیگر ویژگی‌های دوربین های آیفون 11 قدرت پردازش بهبود یافته آن می‌باشد که به اپل این اجازه را داده است که نسبت به مدل‌های قبلی و رقابتی، سایر جلوه‌های عکس از جمله HDR و بوکه ، تصاویری واقعی و دقیق‌تر ارائه کند.. با استفاده از آیفون 11 ، هنگام تهیه تصاویر می‌توانید یک شبیه سازی بسیار خوب را مشاهده کنید و اطمینان حاصل کنید که تصویر شما همانطور که انتظار دارید بیرون می‌آید. ما پیش نمایش زنده در آیفون 11 را با دو تلفن برتر دیگر یعنی سامسونگ S10 + و هواوی پی 30 پرو مقایسه کردیم که آیفون 11 از آن  دو قوی تر عمل کرده است.

با وجودی که هر سه تلفن عملکرد خوبی در ارائه افکت در تصاویر نهایی دارند، تنها آیفون 11 پرو قادر است در پیش نمایش خود یک شبیه سازی مناسب از بوکه را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید :  استفاده از پی پال به عنوان یک روش پرداخت در اپل آیدی

پیش نمایش زنده از صحنه به صورت پویا در رنج بالا

ویژگی دیگر دوربین های آیفون 11 توانایی پیش نمایش زنده از صحنه‌هایی با دامنه پویای بالا (HDR) است. برای  یک تصویر پرتره در فضای باز آیفون 11 پرو نیز پیش بینی دقیق تصویر نهایی را در پیش نمایش کار نشان می‌دهد.

آیفون 11 علاوه بر ویژگی‌های گفته شده، موارد دیگری نیز برای ارائه دارد، که در قالب این مقاله نمی‌گنجد.

امید است مطالب ارائه شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد. با ما تماس بگیرید و سوالات خود را با ما مطرح نمائید.

تاریخ انتشار 08 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر