تلفن همراه شما چه برندی است؟ در صورت استفاده از اپل یا آیفون چگونه با آن کار می­‌کنید؟ شرکت اپل به دلیل بالا بردن سرعت، عملکرد و عدم هنگ کردن گوشی­­‌های همراه خود از سیستم عاملی به نام ios استفاده می‌­کند. از این جهت گوشی­‌های اپل طرفداران زیادی در جهان و ایران پیدا کرده است. به دلیل خاص بودن سیستم عامل این تلفن‌­های همراه برنامه­­‌های موجود در آن نیز خاص و متفاوت­‌اند و از این رو کار کردن با آنها سخت‌­تر از سیستم‌­های دیگر است. به همین دلیل مطالعه و بررسی اپلیکیشن­‌های موجود در اپل جهت استفاده راحت­‌تر از آن‌­ها بسیار ضروری است. تراپی جهت ساده کردن کار شما با معرفی اپلیکیشن­‌های جایگزین در اپل سعی در  کمک به شما در این مسیر نموده است. در مقالات گذشته شما را با اپلیکیشن های یادگیری زبان، برنامه نویسی و کسب درآمد آشنا کردیم، جهت آشنایی با اپلیکیشن های برتر آیفون نیز با تراپی همراه باشید.

اپلیکیشن های برتر آیفون

اپلیکیشن های برتر آیفون کدامند؟

شرکت اپل همواره گوشی­‌های تلفن همراه خود را با تعدادی اپلیکیشن به طور پیش فرض به فروش می­‌رساند. در بین این اپلیکیشن­‌ها برنامه‌­ای به نام App Storeنیز وجود دارد که به کاربران اجازه دانلود و استفاده از اپلیکیشن­‌های جایگزین و جدیدی را می­‌دهد. برنامه­‌های موجود در App Store  توسط برنامه نویسان و شرکت­‌های بزرگ یا کوچک نرم افزاری جهت استفاده راحت‌­تر از فناوری ارائه می‌­شود. این برنامه­‌ها که هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌­شود، در بعضی از مواقع بهتر از برنامه­‌های پیش فرض روی گوشی­‌های اپل نیز کار می‌­کنند.

  1. به جای اپلیکیشن Mail از Email استفاده کنید

یکی از اپلیکیشن های برتر آیفون این اپلیکیشن فوق‌­العاده سریع، با قابلیت تنظیمات جدید و شخصی‌­سازی و مهم‌­تر از همه دقیق‌­تر و فعال­‌تر از دیگر برنامه­‌های ایمیل موجود در بازار است. اپلیکیشن Emailبه طور خودکار ایمیل­‌های شما را اسکن می­‌کند و پیام‌­های مربوط به خرید، رسید، پیوست، تقویم و غیره را در پوشه­‌های جداگانه‌­ای قرار می­‌دهد. این پوشه­‌ها به طور مشخص در نوار کناری نمایش داده شده‌­اند.

  1. به جای اپلیکیشن Calendar از Google Calendar استفاده کنید

یکی از اپلیکیشن های برتر آیفون که جایگزین تقویم است،Google Calendar است. این تقویم همانند تقویم اپل می­تواند اطلاعات را از گوگل، فیس بوک و آیکلاد بگیرد و به شما نشان بدهد، با این تفاوت که نحوه­ی نمایش و ارائه اطلاعات در این برنامه بسیار مفیدتر و مناسب­تر از تقویم پیش فرض اپل است. قسمت بالایی از صفحه این اپلیکیشن تمام ماه و قسمت پایینی رویدادهای آینده را نشان می­دهد.

  1. به جای اپلیکیشن Notes از Evernote استفاده کنید

اپلیکیشن Noteدر اپل جهت یادداشت برداری از موارد مختلف با استفاده از قالب­­‌های متنی متفاوت، تهیه لیست­ و ترسیم شکل ایجاد شده است. اپلیکیشن Evernoteعلاوه بر ویژگی­‌های موجود در Notesشامل موارد مختلف دیگری از جمله متن همراه با عکس، نوشته­‌های پرچم دار برای بررسی دوباره آن‌ها، تنظیم یادآور و تگ کردن یادداشت­­‌ها برای تنظیم بیشتر نیز می­‌باشد. این برنامه همچنین قابلیت استفاده در همه­‌ی دستگاه­‌ها از جمله گوشی همراه، لپ تاپ و تبلت را دارد.

  1. به جای اپلیکیشن Maps از Google Maps استفاده کنید

اپلیکیشن Google Maps  یکی از قابل اطمینان­‌ترین، دقیق­‌ترین و ساده­‌ترین نقشه‌­ها و جهت یاب­‌های موجود برای سفر، قدم‌زدن، رانندگی، دوچرخه‌سواری، تهیه اتوبوس، قطار و ماشین است. این برنامه با پردازش الگوریتم­‌های یادگیری ماشین الگوهای ترافیکی را مطالعه کرده و سریع‌­ترین مسیر ممکن تا مقصد را به شما نشان می‌­دهد.

اپلیکیشن های برتر آیفون
  1. اپلیکیشن Recordium به جای Voice Memos

برنامه‌­­ی Voice Memos در اپل به دلیل نداشتن روشی مناسب جهت سازمانده‌ی و یادداشت‌نویسی و تفسیر رکوردها مناسب نیست. از این رو برای ضبط رکوردها می‌­توانید از برنامه­‌ی Recordium جهت ویرایش و یادداشت نویسی در هر قسمت از آن استفاده کنید. اپلیکیشن Recordium همچنین قابلیت همگام سازی با Google Drive و Dropbox را دارد.

  1. اپلیکیشن Spotify به جای Apple Music

Apple Music  قابل بارگزاری رایگان از طریق کتابخانه­‌ی iTunes یا پرداخت 10 دلار به صورت ماهیانه جهت دسترسی به فروشگاه موسیقی اپل است. این برنامه شامل بخش­‌های مختلفی از جمله جدید، رادیو، پلی لیست، لیست موزیک­‌های من و قسمت­‌های دیگری است که کار را برای کاربران راحت ساخته است.

Spotify همانند اپل ماهیانه هزینه‌­ای را جهت دسترسی به تمامی موزیک­‌ها، سازماندهی آن‌ها به روش­‌های هوشمندانه از جمله ژانر و بالاترین رتبه جدول موسیقی و پلی لیست­‌های هفتگی بر اساس بیشترین آهنگ­‌های شنیده شده در طول هفته می­‌گیرد. کاربران در این برنامه همچنین قادر به دانلود موزیک­‌های جدید از طریق گزینش و طراحی هوشمندانه­ آن نیز هستند.

دوستان عزیز در این مقاله شما را با اپلیکیشن های برتر آیفون آشنا کردیم. امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد. به منظور آشنایی با اپلیکیشن های بیشتر ما را در قسمت دوم این مقاله دنبال نمائید. 

تاریخ انتشار 18 فروردین 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر