بدست آوردن پول با حداقل سرمایه گذاری، چیزی است که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند. امروز من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از روش هایی ساده، درآمد تان را 4 یا 5 برابر کنید. این مقاله ابتکاری دوستانه خواهد بود تا همه بتوانند در هر زمینه ای که نیاز دارند با این روش ها، شروع کنند. آیا شما هم ایمیل های تبلیغاتی یا درخواست هایی برای دنبال کردن یکی از برندها در شبکه های اجتماعی دریافت می کنید؟اگر پاسخ تان مثبت است، احتمالا از آنها نفرت دارید، زیرا فکر می کنید این ها اسپم هستند، اما هنگامی که متوجه شوید با استفاده از این روش ها، چقدر پول می توانید بدست آورید، یکی از استفاده کنندگان این روش ها می شوید. اساسا همه کسانی که از اینترنت استفاده می کنند و اینستاگرام، حساب توییتر یا صفحه فیس بوک برای کسب و کارشان ایجاد کرده اند؛ بدنبال افزایش تعداد فالوورهایشان هستند. همچنین تمایل دارند هر روز تعداد لایک های روی صفحه شان بیشتر و بیشتر شود. خرید فالوور ، یک طلای واقعی است که تعداد کاربرانی که در شبکه های اجتماعی به شما می پیوندند را افزایش می دهد؛ این موضوع منجر به شناخته شدن بیشتر شما بین افراد و درنتیجه افزایش فروش شما می شود.

خرید فالوور

صرفنظر از نوع شبکه اجتماعی که انتخاب میکنید، برخی از راهبردهای جذب کاربر در انواع شبکه ها مانند توییتر، فیس بوک، Pinterest، LinkedIn و Instagram که استفاده می شود؛ مشابه است.

راه های سفارش و خرید فالوور و لایک

با خرید فالوور ، میتوانید هر روز هزاران نفر را به بهره مندی از امکاناتی که ارائه می دهید؛ تشویق کنید. اگر میخواهید به تعداد فالوورها و لایکهای تان بیفزایید، لازم است که صفحات افراد دیگر را لایک کنید و آنها را در پروفایل خود دنبال کنید. اگر هر روز 5000 فالوور بخواهید، باید هر روز 5000 نفر را دنبال کنید و حداقل 15 ساعت کار کنید تا امتیازات بیشتری کسب کنید. می بینید که این روش، اصلا ممکن نیست! ما به شما ربات و سایت هایی را پیشنهاد می کنیم که به راحتی می توانید سفارش خرید فالوور و لایک بدهید. این راه ها نیازی به صرف یک دقیقه وقت هم نیست. می توانید این سرویس ها را در بسیاری از سایت ها خریداری نمائید. با ما همراه باشید تا بهترین مکان ها را برای فروش این سرویس ها به شما نشان دهیم.

به طور مثال در مورد ربات AddmeFast، یک برنامه است که فقط نام کاربری و رمز ورود خود را در این ربات وارد می کنید و در هنگام خواب، استراحت یا هر کار دیگری این ربات زحمت سفارش و خرید فالوور و لایک را برای شما می کشد. سایت Fiverr.com یکی از سایت هایی است که با حساب پی پال، ویزا/مستر کارت می توانید سفارش افزایش فالوور و لایک بدهید.

پرداخت با پی پال

 

تاریخ انتشار 02 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Alireza Farhadı ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    من چطور ميتونم براي افزايش فالور با پيپال خريد كنم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام . میتونید توی سایت سفارش خرید با وب مانی یا پرفکت مانی ثبت کنید و لینک محصول رو آدرس سایت (https://justanotherpanel.com/) قرار بدید . قبل از خرید ابتدا در مورد همین سایت اطلاعات کسب کنید .

فرم ارسال نظرات کاربر