اگر افتتاح حساب پرفکت مانی را انجام داده اید اما هنوز حساب خود را وریفای نکرده اید، پیشنهاد ما این است که حتما در اسرع وقت این کار را انجام دهید؛ به این دلیل که برای استفاده از یک حساب وریفای شده، کارمزد کمتری می پردازید و همچنین برای استفاده از خدمات پرفکت مانی با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد. به همین دلیل در این مقاله تراپی مطالبی را در ارتباط با آموزش وریفای پرفکت مانی برای شما آورده است تا با آگاهی از نحوه احراز هویت پرفکت مانی، خودتان بتوانید برای این کار اقدام نمائید.

دوست عزیز، چنانچه حساب پرفکت مانی ندارید و یا پس از افتتاح حساب هنوز آن را وریفای نکرده اید و تمایلی هم ندارید که خودتان به انجام این کار بپردازید، می توانید افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده را به ما بسپارید. برای این منظور از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام نمائید.

برای افتتاح حساب پرفکت مانی کلیک کنید!

مزایای احراز هویت پرفکت مانی

بسیاری از دوستان عزیز که حساب پرفکت مانی برای خود ایجاد کرده اند، سوال پرسیده اند که مزایای وریفای پرفکت مانی چیست و چه لزومی دارد که حساب خود را وریفای کنیم؟ در پاسخ به سوال این عزیزان باید بگوئیم که یکی از بزرگ ترین و شاید مهم ترین مزایای وریفای پرفکت مانی کارمزد کمی است که برای حساب های وریفای شده در نظر گرفته شده است که حدود 0.5 درصد است؛ اما کارمزد حساب های وریفای نشده، 1.99 درصد است. پس اگر مایل نیستید هزینه های اضافی به عنوان کارمزد برای انجام تراکنش های ارزی خود بپرازید. پس از افتتاح حساب، می توانید احراز هویت اکانت خود را در صفحه وریفای حساب پرفکت مانی به تیم تراپی بسپارید

برای آشنایی با نحوه ی احراز هویت پرفکت مانی با ما همراه باشید.

به منظور بهره مندی از کلیه ی خدمات پرفکت مانی، لازم است که از طریق آموزش وریفای پرفکت مانی، بیاموزید که چگونه اکانت خود را فوول وریفای کنید و از طریق آشنایی نحوه احراز هویت پرفکت مانی متوجه خواهید شد که هنگام مبادلات ارزی نه تنها کارمزد کمتری می پردازید، بلکه با مشکل خاصی مثل لیمیت حساب پرفکت مانی مواجه نخواهید شد.

آموزش وریفای پرفکت مانی

پیش تر گفتیم که پس از ساخت حساب پرفکت مانی لازم است که برای وریفای کردن حساب خود اقدام نمائید. برای آشنایی با روش وریفای پرفکت مانی مراحل زیر را همراه با ما انجام دهید.

گام اول : در اولین مرحله از مراحل آموزش احراز هویت پرفکت مانی، لازم است که به حساب خود لاگین کنید تا به صفحه ای مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید وارد شوید.

گام دوم : پس از ورود به حساب کاربری خود برای تائید حساب پرفکت مانی لازم است که گزینه ی settings را انتخاب کنید.

گام دوم آموزش وریفای پرفکت مانی

گام سوم : پس از ورود به صفحه تنظیمات ، مشاهده خواهید کرد که وضعیت حساب شما Not Verified است و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در گزینه هایی که در صفحه ی زیر مشاهده می کنید ، وضعیت حساب شما به حالت Verified تغییر پیدا می کند.

گام چهارم : در این مرحله از آموزش نحوه وریفای حساب پرفکت مانی، گزینه ی Verificaton Management را انتخاب کنید. حالا وارد صفحه ای می شوید که می توانید احراز هویت پرفکت مانی را در سه مرحله انجام دهید. در ادامه به توضیح مراحل تائید حساب پرفکت مانی پرداخته ایم. همچنان با ما همراه باشید.

گام چهارم در احراز هویت پرفکت مانی

مراحل احراز هویت پرفکت مانی

لازم به ذکر است که پس از انجام هر مرحله و تائید مدارک و اطلاعاتی که وارد می کنید، می توانید وارد مرحله ی بعد بشوید.

مرحله اول : Name Validation

اولین مرحله از مراحل احراز هویت در آموزش وریفای پرفکت مانی، مربوط می شود به اطلاعات هویتی شما. برای وارد کردن اطلاعات هویتی از شما می خواهد که فایل اسکن پاسپورت، یا ترجمه ی رسمی کارت ملی یا گواهینامه رانندگی خود را آپلود و ارسال نمائید.

توجه نمائید که، برای ترجمه ی رسمی مدارک خود بهترین روش این است که به یک دارالترجمه معتبر مراجعه کنید. همچنین لازم به ذکر است که اطلاعات پاسپورت، کارت ملی یا گواهینامه شما دقیقا باید با اطلاعات هویتی شما موقع ثبت نام و افتتاح حساب پرفکت مانی ، مطابقت داشته باشد.

پس از ارسال فایل، در صورتی که اطلاعات شما تائید شود، از طریق یک ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد و شما می توانید وارد مرحله بعد احراز هویت پرفکت مانی شوید.

مرحله دوم : Address Validation

در آموزش وریفای پرفکت مانی، مرحله دوم مربوط می شود به تائید آدرس. در این مرحله لازم است که قبض آب، برق، تلفن و یا قبض موبایل خود را رسما ترجمه نموده و برای پرفکت مانی ارسال نمائید.

در این مرحله نیز لازم است دقت داشته باشید که آدرس مندرج در قبض ها، با آدرس پروفایل شما در پرفکت مانی مطابقت داشته باشد. همچنین بیشتر از 3 ماه از تاریخ صدور قبوض نگذشته باشد؛ به علاوه قبض ها حتما به نام صاحب حساب پرفکت مانی صادر شده باشد.

در این مرحله نیز پس از تائید اسکن قبض های مربوط به آب و برق  و ... ، یک ایمیل برای شما ارسال می شود برای تائید اطلاعات ارسالی. پس از آن می توانید به مرحله ی سوم از مراجل احراز هویت پرفکت مانی بروید.

مرحله سوم : Phone Validation

پس از اینکه مراحل اول و دوم تائید شد و ایمیل مربوط به آن ها را دریافت نمودید می توانید در مرحله سوم، برای تائید شماره تلفن خود اقدام نمائید.

در این مرحله شماره تلفن خود را وارد می کنید و پس از آن از سوی پرفکت مانی با شما تماس گرفته می شود. اپراتور پرفکت مانی شماره ای را برای شما می خواند و شما آن شماره را در کادری که در تصویر مشاهده می کنید، وارد می کنید. در صورت صحیح بودن آن شماره، حساب پرفکت مانی شما فوول وریفای می شود و حالا شما یک حساب پرفکت مانی وریفای شده دارید.

آموزش تصویری وریفای پرفکت مانی

لازم به توضیح است که در این مرحله شماره موبایل خود را با فرمت شماره تلفن همراه به اضافه ی کد کشور وارد نمائید.

در این جا آموزش وریفای پرفکت مانی به پایان رسید؛ شما می توانید به راحتی از این طریق حساب  پرفکت مانی خود را وریفای نمائید و پس از آن مطابق تصویر زیر، وضعیت حساب شما به حالت Verified تغییر خواهد کرد.

تایید هویت در پرفکت مانی

کلام پایانی

با مطالعه آموزش وریفای پرفکت مانی، شما می توانید مطابق آنچه در مقاله ی فوق مطالعه کردید، احراز هویت پرفکت مانی را انجام دهید. دوستان عزیز، با وجودی که هم اکنون با نحوه وریفای پرفکت مانی آشنا هستید، چنانچه در این زمینه با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما سوال و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوران ما در تیم تراپی آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان هستند و با کمال میل راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تاریخ انتشار 09 آذر 1400
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    علی حق نگهدار ۲۹ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    الان چندین روزه که مرحله اول و دوم وریفای رو انجام دادم ولی برای مرحله سوم یعنی تایید تلفن همراه با اینکه شماره رو درست وارد کرده ام ولی اصلا با من تماسی گرفته نمیشود.برای حل مشکل چکار کنم

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۹ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      بزرگ‌ترین مشکل افراد ساکن در ایران، تأیید شماره تلفن پرفکت مانی است. در حال حاضر از سوی پرفکت مانی با شماره تلفن‌های ایران، تماسی برقرار نمی‌شود و کاربران این سرویس برای تکمیل احراز هویت، دو راه پیش روی خود خواهند داشت:

      ۱- ارائه شماره تلفن پرفکت مانی بین‌المللی که برای اکثر کاربران ایرانی قابل دسترسی نیست.

      ۲- ارائه شماره تلفن پرفکت مانی مجازی، پیشنهاد ما استفاده از شماره مجازی آمریکا است

فرم ارسال نظرات کاربر