دوستان، نظر شما در مورد تدریس آنلاین چیست؟ آیا تمایل دارید که از این راه کسب درآمد کنید؟ برای شروع می توانید از Skillshare شروع کنید. در این مقاله چگونگی کسب درآمد از Skillshare را به شما آموزش داده ایم و نکات مهمی را در مورد پلتفرم برای شما ذکر کرده ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : معرفی پلتفرم FreshBooks برای فریلنسرها

چگونه در Skillshare به صورت آنلاین تدریس کنیم؟

برای علاقه مندان به تدریس آنلاین، در این بخش از مقاله نحوه ی آموزش در پلتفرم Skillshare را به صورت گام به گام آورده ایم. لطفا همراه ما این مراحل را به دقت مطالعه کنید.

گام اول : برای شروع یک اکانت Skillshare ایجاد کنید.

پس از آن Skillshare یک دوره آزمایشی رایگان برای کاربران عضو، ارائه می دهد. بنابراین برای عضویت در پلتفرم Skillshare شما نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.

Skillshare

گام دوم : انتخاب عنوان کلاس خود

اکنون ، شما باید یک موضوع برای کلاس اول خود انتخاب کنید. پیشنهاد می شود که ابتدا موضوعی را انتخاب کنید که به خوبی به آن تسلط دارید و از مهارت و دانش کافی در مورد آن  برخوردارید. پس از آن ایده کلاس شما باید تائید شود. به این ترتیب می توانید مطمئن شوید موضوعی که ارائه دارده اید، مورد تقاضا است و می تواند برای شما پولساز باشد.

گام سوم : ارائه ی طرح کلی برای کلاس خود

داشتن یک طرح کلی برای کلاستان به شما کمک می کند تا بتوانید کار خود را سازمان دهی کنید و به طور منظم و مشخص وارد مرحله ی ضبط شوید.

گام چهارم : در این مرحله می توانید ضبط را شروع کنید

هنگامی که طرح کلی برای کلاس خود داشته باشید ، می توانید ضبط را شروع کنید! چند ابزار ساده و مقرون به صرفه برای ایجاد کلاس های آنلاین وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

ابتدا برای کلاسی که 20-60 دقیقه طول می کشد و از دروس کوتاه 3-5 دقیقه ای تشکیل شده باشد ، برنامه ریزی کنید. برای تدریس این دروس می توانید هنگام صحبت با دوربین از یکسری اسلاید یا پخش تصاویر مربوط به موضوع کلاس نیز استفاده کنید.

شما همچنین می توانید  یک پروژه کلاسی ارائه دهید. پروژه کلاسی یک روش آسان برای تشویق دانش آموزان کلاس شما است تا آنچه را که در کلاس شما آموخته اند، پیاده سازی کنند.

گام پنجم : انتشار ویدئوهای ضبط شده

اکنون ، زمان انتشار کلاس شما فرا رسیده است! در این مرحله شما می توانید ویدئوهای خود را منتشر کنید. اما دوستان این پایان کار نیست! لازم است که هر چند وقت یک بار کلاس های خود را ارتقا بخشید

همچنین لینک کلاس خود را برای دوستان و خانواده خود ارسال کنید و یا در حساب های شبکه های اجتماعی خود ، وبلاگ خود ، کانال YouTube خود و غیره به اشتراک بگذارید. به این ترتیب، تبلیغ سریع کلاس، به شما کمک می کند تا با سرعت بیشتری درآمد کسب کنید!

Skillshare

دو نکنه  مهم که برای تدریس در Skillshare لازم است بدانید

  • اگر بتوانید کلاس ها را حداکثر در 25 دقیقه ارائه دهید، بسیار عالیست. حتی اگر دانش آموزان از شما تقاضا می کنند که کلاس ها را کوتاه تر برگزار کنید، حتما این کار را برای آن ها انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که مطالب ارزشمندی را به آن ها یاد بدهید؛ چرا که اگر مورد انتقاد آن ها  قرار بگیرید، نه تنها به اعتبار شما لطمه می زند ، بلکه باعث می شود نظرات خوبی در پلتفرم برای شما ثبت نشود.
  • ابتدای سال برای ثبت نام دانش اموز جدید در Skillshare زمان اصلی است. البته خود پاتفرم Skillshare نیز از نظر تبلیغات و چالش های جذب دانش آموز، بسیار قوی عمل می کند و افراد زیادی از طریق این تبلیغات تا پایان سال ثبت نام می کنند.

نقد کردن درآمد تدریس در Skillshare توسط تراپی

دوستان عزیز، حال که با چگونگی ثبت نام و تدریس در پلتفرم Skillshare آشنا شدید، ممکن است تصمیم گرفته باشید که شما هم از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

اما آیا نگران نقد کردن درآمد ارزی خود هستید؟ آیا نمی دانید از چه طریق می توانید درآمد حاصل از تدریس در Skillshare را به ریال تبدیل کنید؟ در این مورد اصلا نگران نباشید.

شما می توانید نقد کردن درآمد ارزی خود را به ما بسپارید. کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید. ما در اسرع وقت، معادل ریالی موجودی شما را به حسابتان واریز می کنیم.

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 11 آبان 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر