معلمان ESL ، آن دسته از آموزگارانی هستند که زبان انگلیسی را به افرادی آموزش می دهند که انگلیسی، زبان اول آن ها نیست. این گروه آموزگاران قطعا با پلتفرم Preply   آشنا هستند. در این مقاله هر آنچه لازم است در مورد وب سایت و پلتفرم Preply  بدانید را برای شما آورده ایم. با تراپی همراه شوید تا با نحوه ی کسب درآمد از طریق آموزش زبان انگلیسی در این پلتفرم آشنا شوید.

بیشتر بدانید : 

چگونگی کسب درآمد از طریق آموزش زبان انگلیسی در VIPKID

گواهی سلتا (CELTA) ، مدرک آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان در سراسر جهان

معرفی پلتفرم Preply  

به عبارت بسیار ساده می توان گفت که، Preply یک پلتفرم ESL است که زبان آموزان را به معلمان متصل می کند. با وجودی که بیشتر شرکت های ESL برنامه ها و دروس را خودشان کنترل می کنند، Preply همه چیز را به دانش آموزان و معلمان واگذار کرده است؛ به این معنا که Preply بستری را فراهم کرده است تا معلمان بتوانند به منظور جذب دانش آموز، برای خودشان تبلیغ کنند.

Preply

پلتفرم Preply از یک الگوریتم مشخص برای ارتباط دانش آموزان با معلمان استفاده می کند که در ادامه ی مقاله در مورد آن مطالبی را آورده ایم.

ویژگی های پلتفرم Preply که آن را از سایر پلتفرم ها جدا می کند

برخلاف اکثر پلتفرم های آموزش ESL ، نیازی نیست که برای عضویت در آن به عنوان آموزگار، انگلیسی زبان مادری شما باشد و شما حتما انگلیسی زبان باشید، همچنین به مدارک یا مدرک تحصیلی زبان انگلیسی نیاز ندارید.

این ویژگی Preply را به بهترین گزینه در بین شرکت های ESL برای معلمان جدید تبدیل کرده است.

ویژگی دیگر Preply این است که معلمان آزادند که زمان آموزش را خودشان انتخاب کنند و سهمیه تدریس ساعتی یا هفتگی در این پلتفرم برای آن ها تعیین نمی شود، بدین معنی که شما می توانید هر زمان که بخواهید کار کنید.

مزیت ارائه مدرک آیلتس در Preply برای آموزگاران

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راه های موفقیت در Preply از طریق ارائه مدرک آیلتس است. افزودن گواهینامه آیلتس به رزومه و پروفایل Preply شما به منظور تأمین امنیت شغلی و جذب دانشجویان بیشتر، حرف اول را می زند.

بسیاری از معلمان پس از ارائه مدرک آیلتس در Preply ، متوجه هجوم دانشجویان شده اند. پس اگر در حال حاضر مدرک آیلتس ندارید، می توانید یک دوره آنلاین آیلتس را با هزینه ای کمتر از 28 دلار ثبت نام کنید یا به صورت خودخوان، مطالعه کنید و در آژمون آیلتس شرکت کرده و مدرک آن را دریافت کنید.

چگونه از Preply کسب درآمد کنیم؟

Preply یکی از پلتفرم های آنلاین ESL است که کار با آن بسیار ساده است و به راحتی می توانید در این شرکت استخدام شوید و از طریق تدریس زبان انگلیسی کسب درآمد کنید.

برای ثبت نام در Preply نیاز به هیچ مصاحبه ای نیاز نیست. شما به سادگی به وب سایت Preply وارد می شوید و پس از وارد کردن اطلاعات تان یک پروفایل شخصی برای خود ایجاد می کنید و برای Preply ارسال می کنید.

Preply

اگر در گذشته موفقیت هایی در حوزه تدریس زبان انگلیسی کسب نموده اید یا همانطور که گفته شد، مدرک آیلتس داشته باشید می توانید در رزومه کاری تان و در پروفایل شخصی خود آن را قید کنید تا بتوانید دانشجویان بیشتری را جذب کنید.

به این دلیل که اگرچه استخدام در Preply آسان است ، اما جذب دانشجو همیشه آسان نیست. برای موفقیت در Preply شما به یک پروفایل برجسته نیاز خواهید داشت.

چه میزان درآمد می توانید از Preply کسب کنید؟

در ابتدا معلمان خودشان نرخ دستمزد خود را تعیین می کنند، اما این لزوماً به این معنا نیست که تنها با تعیین نرخ دستمزد، شما درآمد خوبی در این پلتفرم کسب خواهید کرد. به یاد داشته باشید ، شما با تعداد زیادی از معلمان واجد شرایط و در نرخ های پرداخت رقابتی در حال رقابت هستید. اما به طور کلی تعیین نرخ پرداخت شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از :

  • مدارک شما
  • تجربه شما
  • تقاضا برای تخصص شما
  • دانش آموزانی را که هدف قرار داده اید
  • و ...

به طور کلی می توان گفت معلمان به طور متوسط در هر ساعت بین 15 تا 20 دلار درآمد کسب می کنند.

نقد کردن درآمد ارزی از Preply توسط تراپی

دوستان، اگر با مطالعه ی این مقاله، علاقه مند شدید که در وب سایت Preply ثبت نام کنید و از راه تدریس زبان انگلیسی کسب درآمد کنید، می توانید نقد کردن درآمد ارزی خود را به ما در تیم تراپی بسپارید. برای این منظور از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

برای دریافت معادل ریالی انواع ارز، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 07 آذر 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر