در حال حاضر با وجود اینترنت و کسب درآمدهای آنلاین، روش های بسیار متنوعی برای به دست آوردن پول، برای علاقه مندان و افرادی که دارای مهارت های مختلف هستند، وجود دارد که یکی از آن ها کسب درآمد از طریق آموزش زبان انگلیسی می باشد. در مقالات قبلی شما را با وب سایت italki آشنا کردیم. همچنین بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان را به شما معرفی کردیم. در این مقاله نیز قصد داریم وب سایت VIPKID را برای کسب درآمد از طریق آموزش زبان انگلیسی به شما معرفی کنیم. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : آشنایی با بهترین راه های تمرین مکالمه زبان خارجی

VIPKID با بیش از 100000 معلم در سراسر جهان، بزرگ ترین جامعه مدرسین جهانی را تشکیل داده است. یکی از بهترین مزیت های کسب درآمد به عنوان یک معلم زبان انگلیسی در وب سایت VIPKID این است که می توانید ساعات کاری خود را تنظیم کرده و از هر مکانی که به اینترنت متصل می شوید، مشغول به کار شوید. برای شروع فقط به یک کامپیوتر یا لپ تاپ نیاز دارید.

VIPKID

در ادامه مطالب بیشتری را در مورد VIPKID برای شما بیان کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

VIPKID چیست؟

VIPKID شرکتی است که یک تجربه یادگیری بین المللی را برای کودکان چین در سنین 4-12 سالگی ارائه می دهد. این شرکت در پکن و سانفرانسیسکو واقع شده است و معلمان آن در سراسر ایالات متحده و کانادا مستقر می باشند.

آموزش های کامل زبان انگلیسی توسط معلمان واجد شرایط در این وب سایت ارائه می شود و در تمام کلاس ها به طور کامل به زبان انگلیسی صحبت می شود.

آیا VIPKID یک وب سایت قانونی و قابل اعتماد است؟

بسیاری از کاربران مایلند بدانند که آیا وب سایت VIPKID یک سایت معتبر و قانونی است؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوئیم که قطعا بله! VIPKID یک سایت قابل اعتماد است. از میان معلمانی که در وب سایت VIPKID تدریس می کنند، تعداد زیادی از آن ها ساکن کانادا و ایالات متحده آمریکا هستند.

کار اصلی معلمان در وب سایت VIPKID دقیقا چیست؟

در این وب سایت معلمانی مشغول به کار می شوند که از صلاحیت ها و مهارت های کافی برخوردار باشند و در امر آموزش تجربیات کافی داشته باشند. یک معلم در وب سایت VIPKID به کودکان سنین 4 تا 12 سال آموزش می دهد. کلاس ها کاملا خصوصی و نفر به نفر است و از دستورالعمل های بسیار مفید و موثر در تدریس زبان انگلیسی استفاده می شود.

آیا برای کار در وب سایت VIPKID نیاز به متریال آموزشی خاصی می باشد؟

به عنوان یک معلم، در حوزه ی آموزش و پرورش، شما باید بر آنچه علاقه مند هستید تمرکز کنید تا بتوانید به نحو احسنت به کودکان آموزش دهید و نیازی نیست که شما نگران برنامه های آموزشی باشید.

VIPKID

مجموعه ی VIPKID کلیه ی متریال های آموزشی را برای هر کلاس فراهم کرده است. همه ی آنچه شما نیاز دارید این است که خود را برای آموزش در کلاس آماده کنید.

تجهیزات لازم برای آموزش در کلاس های آنلاین VIPKID

برای داشتن بهترین تجربه تدریس در سایت VIPKID ، باید از تجهیزات زیر برخوردار باشید :

  • قابلیت اتصال پایدار به اینترنت : از آنجا که شما از طریق ویدئوکال با دانش آموزان در ارتباط هستید، داشتن یک اتصال اینترنتی مطمئن بسیار مهم است.
  • سیستم کامپیوتر دسک تاپ یا لپ تاپ مجهز به دوربین : همانطور که می دانید برای برقراری ارتباط تصویری با دانش آموزان، نیاز به دوربین می باشد.
  • یک هدست با میکروفون.
  • در سیستم کامپیوتر ، باید از آخرین نسخه Google Chrome یا Firefox استفاده کنید.
  • رایانه شما باید حداقل دارای سیستم عامل Windows 7 یا Mac OS 10.x باشد.

نقد کردن درآمد ارزی توسط تراپی

دوستان عزیزی که به عنوان آموزگار در وب سایت VIPKID مشغول فعالیت هستند، می توانند نقد کردن درآمد ارزی خود را به ما بسپارند.

عزیزان، اگر برای نقد کردن درآمد ارزی خود با مشکل مواجه هستید و به همین دلیل ممکن است فرصت های کسب درآمد آنلاین را از دست بدهید؛ ما به شما می گوئیم که اصلا نگران نباشید. شما می توانید این کار را با خیال راحت به ما در تیم تراپی بسپارید. کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 04 مهر 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر